6 популярних кросоверів від 6 000$
Повний привід у всіх цих кросоверів – підключається за допомогою електронно-керованої міжосьової муфти. Але конструктивно їх трансмісії відрізняються. Найпростіші – у Kuga і CR–V. Під час пробуксовки передка муфта просто підключає задок, перерозподіляючи момент на колеса з найкращим зчепленням.
Трансмісія Yeti додатково оснащена системою off-road, з якою муфта починає швидше змінювати співвідношення крутильного моменту по осях. У парі з нею працює система HDC (контролю спуску з гори), даючи змогу впевнено спускатися вниз, не розганяючись більше 16 км/год.
У Sportage і RAV4 муфти оснащені ще й примусовим блокуванням, що відключається на швидкості вище 40 км/год. Їх трансмісії також мають системи допомоги під час спуску з гори.
Але найбільш функціональний повний привід на Outlander XL. У нього три режими роботи: 2WD (дає змогу їхати тільки на передку), 4WD (з автоматичним підключенням задніх коліс) і Lock – (міжосьова муфта жорстко заблокована).
Впевненій їзді за межами шосейних доріг сприяє високий кліренс. Найбільший він у Outlander XL – 215 мм, а найменший – у Sportage – лише 172 мм.
Пам’ятайте: хоч би якими особливостями відрізнялися кросовери, вони – не позашляховики, і серйозний офф-роуд їм не до снаги.
Ford Kuga
2008-2012 р.в.
от $8 500 до $15 300
Ford Kuga | |
Загальні дані | |
Тип кузова | універсал |
Дверцят/місць | 5/5 |
Габариты Д/Ш/В, мм | 4440/1840/1710 |
База, мм | 2690 |
Дорожній просвіт, мм | 190 |
Маса споряджена/повна, кг | 1500/2060 |
Об’єм багажника, л | 360/1405 |
Об’єм бака, л | 66 |
Двигуни | |
Бензинові | 2,5 л 20V Turbo (200 к.с.) |
Дизельні | 2,0 л 16V Turbo (136 к.с.) |
Трансмісія | |
Тип привода | підкл. повн. |
КП | 6-ст. механ., 5-ст. автомат. або 6-ст. робот. механ. |
Ходова частина | |
Гальма передні/задні | диск. вент./диск. |
Підвіска передня/задня | незалежн./незалежн. |
Шини | 235/55 R17 |
Купуй Ford Kuga в ЛІЗИНГ
Ford Kuga протипоказаний прагматичним і практичним автомобілістам: його салон і багажник – не особливо місткі. Завдяки виразному дизайну і хорошим ходовим якостям підійде емоційним людям з активним стилем життя.
Підсумки | |
+ Виразна зовнішність і оформлення інтер’єру. + Гарна оглядовість і шумоізоляція. + Зручність користування багажником підвищує роздільна конструкція кришки п’ятої двері. + Загалом двигуни надійні. Хороша динаміка бензинової версії (8,8 с – до сотні з АКП). + Безпроблемні КП. + Хороші ходові якості. Великий ресурс підвісок і рульового.
| − Не особливо просторий салон. Малуватий багажник. На старих авто затирається фарба на ободі керма і кнопці аварійки. − Сторонні звуки в салоні можуть створювати зношений вентилятор системи контролю внутрішньосалонного температури повітря і пластикові втулки фіксації спинок задніх сидінь. Глюк системи безключового доступу і заведення двигуна. − Чимала витрата пального бензинової версії. Забруднення системи вентиляції картерних газів (2,5 л бензин). Можливі проблеми з турбінами під час сильних морозів (2,0 л дизель). Не виключені проблеми із заправкою паливом дизельних версій. − На великих пробігах може зноситися ШРУС карданного вала (клацання під час підключення задніх коліс). − Дорогий ремонт підвісок (багато витратних матеріалів – разом з важелями). За умови безграмотного обслуговування стукають скоби задніх супортів. − Висока ринкова вартість. |
Honda CR-V
2006-2012 р.в.
от $8 500 до $15 000
Honda CR-V | |
Загальні дані | |
Тип кузова | універсал |
Дверцят/місць | 5/5 |
Габарити Д/Ш/В, мм | 4530/1820/1810 |
База, мм | 2620 |
Дорожній просвіт, мм | 185 |
Маса споряджена/повна, кг | 1648/2080 |
Об’єм багажника, л | 442-556/955 |
Об’єм бака, л | 58 |
Двигуни | |
Бензинові | 2,0 л 16V (150 к.с.), 2,4 л 16V (170 к.с.) |
Дизельні | 2,2 л 16V Turbo (140/150 к.с.) |
Трансмісія | |
Тип привода | підкл. повн. |
КП | 6-ст. механ. або 5-ст. автомат. |
Ходова частина | |
Гальма передні/задні | диск. вент./диск. |
Підвіска передня/задня | незалеж./незалежн. |
Шини | 225/67 R17, 225/60 R18 |
Купуй Honda CR-V в ЛІЗИНГ
За вседорожніми якостями CR-V поступається всім героям огляду: під час буксування міжосьова муфта швидко перегрівається і вимикається, а геометричну прохідність знижують невеликий кліренс і виступні елементи вихлопної систем.
Підсумки | |
+ Корозійна стійкість і пасивна безпека. + Просторий салон. Достатня оглядовість. + Рівна підлога салону сприяє зручності. Комфорт посадки на гальорці покращує регулювання подушок в подовжній площині і спинок – за кутом нахилу. + Загалом двигуни і КП зарекомендували себе надійними і безпроблемними. + Більша довговічність гальмівних дисків і колодок у американців і арабів, ніж у європейців. Гальмівна система європейських версій ефективніша. + Хороші ходові якості. Довговічна підвіска і рульове.
| − Гірше оснащення, погана оглядовість через зовнішні дзеркала, слабеньке світло фар (американці й араби). − Погана шумоізоляція. З часом тріскається шкіряне оздоблення сидінь, стирається до основи фарба. Можлива відмова клімат-контролю через поломки муфти компресора кондиціонера. − Вихід з ладу демпфера натяжного ролика ременя навісного обладнання (2,0 л). Теча переднього сальника коленвала (2,4 л). Забруднення сажевого фільтра (2,2 л TDI). − Слабенька прохідність. − Невеликий дорожній просвіт. Просідання задніх пружин. − Скорочується ресурс ГБЦ під час роботи на газу. Низьке розміщення елементів вихлопної системи. − Невеликий багажник. |
Kia Sportage
2010-2015 р.в.
от $9 500 до $17 000
Kia Sportage | |
Загальні дані | |
Тип кузова | універсал |
Дверцят/місць | 5/5 |
Габарити Д/Ш/В, мм | 4440/1855/1635 |
База, мм | 2640 |
Дорожній просвіт, мм | 172 |
Маса споряджена/повна, кг | 1469/2030 |
Об’єм багажника, л | 564/1353 |
Об’єм бака, л | 58 |
Двигуни | |
Бензинові | 2,0 л 16V (154/166 к.с.) |
Дизельні | 1,7 л 16V Turbo (115 к.с.), 2,0 л 16V Turbo (184 к.с.) |
Трансмісія | |
Тип привода | передній або підкл. повний |
КП | 5- або 6-ст. механ. і 6-ст. автомат |
Ходова частина | |
Гальма передні/задні | диск. вент./диск. |
Підвіска передня/задня | незалежн./незалежн. |
Шини | 215/70 R16, 225/60 R17, 235/55 R18 |
Купуй Kia Sportage в ЛІЗИНГ
Основні переваги Kia Sportage – невелика вартість, гарне оснащення багатьох авто і незвичайні опції дорогих версій, непогана для кросовера прохідність. При цьому за надійністю він помітно поступається іншим моделям.
Підсумки | |
+ Стильний дизайн екстер’єру та інтер’єру. Незвичайні опції дорогих версій. Простора гальорка. + Високий рівень безпеки (максимальні 5 зірок за краш–тестами EuroNCAP 2010 року). + Хороша динаміка і висока економічність 2-літрової дизельної версії. Безпроблемний і невибагливий бензиновий агрегат 2,0 л. + Можливість вибору передньо- і повнопривідних версій. Ефективна робота міжосьової муфти в 4Í4. Непогана для кросовера прохідність. + Загалом МКП і АКП надійні. + Хороша стійкість і керованість. Безпроблемні гальма.
| − Лущиться фарба обшивки баранки, ручки важеля КП, рейлингів на даху. Широкі передні стійки обмежують оглядовість. − Можлива теча передньої кришки двигуна і піддону картера. Перегорають внутрішні перегородки глушника. − Паливна система чутлива до якості солярки (1.7 CRDI авто перших років випуску). Відмова турбіни через забруднення датчика тиску в паливній рейці (2.0 CRDI). − Невеликий дорожній просвіт. Відмова підвісного підшипника кардана і проміжної опори правої півосі. Теча сальників правої півосі і хвостовика раздатки. Відмова електромотора муфти підключення задньої осі. − Злітає патрубок подачі масла до маслоохолоджувача (АКП авто перших років випуску). − Стук і невеликий термін служби амортизаторів. Недовговічність низки деталей підвісок. Просідання задніх пружин. Проблеми з датчиками контролю тиску в шинах. − Ненадійне рульове. |
Mitsubishi Outlander XL
2007-2012 р.в.
от $6 800 до $15 000
Mitsubishi Outlander XL | |
Загальні дані | |
Тип кузова | універсал |
Дверцят/місць | 5/5 |
Габарити Д/Ш/В, мм | 4640/1800/1720 |
База, мм | 2670 |
Дорожній просвіт, мм | 215 |
Маса споряджена/повна, кг | 1650/2175/525 |
Об’єм багажника, л | 774/1691 |
Об’єм бака, л | 60 |
Двигуни | |
Бензинові | 2,0 л 16V (147 к.с.), 2,4 л 16V (170 к.с.) |
Дизельні | 3,0 л 24V (220 к.с.) |
Трансмісія | |
Тип привода | підкл. повн. |
КП | 5-ст. мех. і 6-ст. авт., бест. варіатор |
Ходова частина | |
Гальма передні/задні | диск. вент./диск. |
Підвіска передня/задня | незалежн./незалежн. |
Шини | 215/70 R16, 225/55 R18 |
Купуй Mitsubishi Outlander XL в ЛІЗИНГ
Outlander XL – практичний і зручний кросовер. За умови грамотної експлуатації рідко створює проблеми своїм власникам. Повноприводна трансмісія – найбільш функціональна серед інших героїв матеріалу.
Підсумки | |
+ Динамічна зовнішність. Великий багажник. + Сучасне оформлення салону. Багате оснащення багатьох авто. Комфорт і практичність підвищують зсувні задні сидіння і спинки, що регулюються за кутом нахилу. Зручна конструкція складання задніх сидінь (вони автоматично відкидаються вперед під час натискання на відповідний важіль). + Загалом двигуни і КП надійні. Хороша динаміка 3,0–літрових версій. + Трансмісія для економії пального дає змогу їздити тільки на передньому приводі (загалом є 3 режими роботи). + Жорстка підвіска сприяє кращій стійкості. Хороший ресурс більшості витратних матеріалів ходової.
| − Рип пластика в салоні, проблеми з фірмовою магнітолою, задніми склопідйомниками (до 2011 р.). Можливий стукіт передніх сидінь. − Відзначено запотівання задньої оптики. − Відсутність на ринку економічних дизельних версій. Система зміни фаз газорозподілу MIVEC не дружить з газобалонним обладнанням. Дорогий паливний фільтр (виконаний разом із занурювальною колбою). − Чутливість до якості палива, від чого страждають два дорогих каталізатора, і велика його витрата (3,0 л). Теча переднього сальника коленвала (2,4 л). − Можливе перегрівання масла в варіаторі CVT (в сильну спеку за умови тривалої їзди на високих швидкостях). − Недовговічні наконечники рульових тяг (60-70 тис. км). − За умови неналежного обслуговування закипають болти ексцентрикових втулок задніх розвальний важелів, підклинюють направляючі супортів. |
Skoda Yeti
з 2009 р.в.
от $6 000 до $15 500
Skoda Yeti | |
Загальні дані | |
Тип кузова | універсал |
Дверцят/місць | 5/5 |
Габарити Д/Ш/В, мм | 4225/1795/1690 |
База, мм | 2580 |
Дорожній просвіт, мм | 180 |
Маса споряджена/повна, кг | 1445/2065 |
Об’єм багажника, л | 405-510/1580-1760 |
Об’єм бака, л | 60 |
Двигуни | |
Бензинові | 1,2 л 16V TSI (105 к.с.), 1,4 л 16V TSI (122/150 к.с.), 1,6 л 16V MPI (110 к.с.), 1,8 л 16V TSI (160 к.с.) |
Дизельні | 2,0 л 16V Turbo (110/140 к.с.) |
Трансмісія | |
Тип привода | передній або підкл. повний |
КП | 6-ст. механ., 6-ст. автомат, 6- або 7-ст. робот. механ. DSG |
Ходова частина | |
Гальма передні/задні | диск. вент./диск. |
Підвіска передня/задня | незалежн./незалежн. |
Шини | 215/60 R16, 225/50 R17 |
Купуй Skoda Yeti в ЛІЗИНГ
Yeti – один із найбільш функціональних і універсальних героїв огляду. До переваг чеха також слід віднести: високу якість виконання, хороші ходові якості, прийнятну прохідність і довговічність багатьох вузлів і агрегатів.
Підсумки | |
+ Оригінальна зовнішність дорестайлінгових версій. + Фірмова система трансформації салону ширша, ніж у багатьох конкурентів, що підвищує практичність і функціональність Yeti. + Якісний інтер’єр і надійне його обладнання. Максимальний об’єм багажника – один із найбільших у класі. + Різноманітна лінійка силових агрегатів. Відмінна динаміка версій 1,8 л TSI. Хороша тяговитость і економічність турбодизелів 2,0 л TDI. + Можливість вибору передньо- і повнопривідних версій. Загалом більшість коробок передач – надійні. + Непогані, як для кросовера, позашляхові можливості. + Збита і енергоємна підвіска забезпечує хороші ходові якості. + Безпроблемне рульове і гальма. довговічна підвіска. | − Сколюється фарба на нижній частині дверцят і ці місця іржавіють. Відзначено відмову кінцевика замку кришки багажника. − Зручній посадці середнього пасажира гальорки заважає масивний центральний тунель кузова і виступний бокс підлокітника передніх крісел з дефлекторами обдування. − Підвищений масляний апетит (1,8 л TSI, випущені до 2011 року). Окислюється контактна група гумового ізолятора котушки запалювання (1,2 л TSI). Втрата герметичності кілець ущільнювачів паливних форсунок (2,0 л TDI). − Недостатньо витривалий двомасових маховик у версіях 2,0 л TDI, оснащених механічною КП. − Дорожній просвіт невеликий порівняно з конкурентами (лише 180 мм). |
Toyota RAV4
2006-2011 р.в.
от $6 000 до $16 500
Toyota RAV4 | |
Загальні дані | |
Тип кузова | універсал |
Дверцят/місць | 5/5 |
Габарити Д/Ш/В, мм | 4395/1815/1720 и 4600/1815/1745 |
База, мм | 2560 і 2660 |
Дорожній просвіт, мм | 195 |
Маса споряджена/повна, кг | 1505/2070 і 1530/2110 |
Об’єм багажника, л | 500/1469 і 540/1750 |
Об’єм бака, л | 60 |
Двигуни | |
Бензинові | 2,0 л 16V (152 к.с.), 2,4 л 16V (167 к.с.) |
Дизельні | 2,2 л 16V (136/177 к.с.) |
Трансмісія | |
Тип привода | підкл. поін. |
КП | 5-ст. мех. і 4- або 5-ст. авт. |
Ходова частина | |
Гальма передні/задні | диск. вент./диск. |
Підвіска передня/задня | незалежн./незалежн. |
Шини | 215/70 R16, 225/65 R17 |
Купуй Toyota RAV4 в ЛІЗИНГ
Під час купівлі уживаної Toyota RAV4 слід ретельно перевірити роботу АКП, а також утриматися від купівлі флагманських версій з мотором 3,5 л (можуть виникнути проблеми). Важливо врахувати: автомобіль, запчастини до нього і обслуговування коштують недешево.
Підсумки | |
+ Гарне оснащення навіть базових версій. Зручність і функціональність авто підвищує зсувна конструкція задніх сидінь і широкий діапазон регулювання спинок задніх крісел. + Найпоширеніший мотор 2,0 л – найбільш безпроблемний. + Надійні механіка і варіатор CVT. + Відмінні стійкість і керованість. довговічна підвіска.
| − Висока вартість авто, запчастин та обслуговування. − На старих авто може рипіти торпедо. Помітне зношення петлі розкривних дверей багажника, повідця заднього двірника. − Необхідність регулярного (раз на 1-2 року) очищення радіаторів охолодження (всі мотори). 2,4-літровий двигун боїться перегріву (деформується ГБЦ і шпильками витягується різьблення із блоку). − При рідкісній заміні масла – проблеми з системою VVTI, теча масляних трубок високого тиску (до 2009 р.), вихід із ладу компресорів кондиціонера, генераторів, індивідуальних котушок запалювання (мотор 3,5 л). − Несвоєчасна заміна масла (понад 40 тис. км) і без фільтра загрожує виходом АКП із ладу. − Теча сальників півосей КП, хвостовика раздатки. На старих авто відгнивають контакти роз’єму електромуфти підключення заднього моста. − На наших дорогах швидко розбивається втулка кермової рейки (50-60 тис. км). |