В нашем сегодняшнем обзоре подержанной Toyota Camry 50 вы узнаете обо всех слабых местах этой модели, которые удалось выявить в ходе украинского опыта ее эксплуатации, а также — о безусловных достоинствах, позволивших ей завоевать сердца многих отечественных автомобилистов.
Як показав досвід експлуатації, корозійна стійкість Camry 50 не викликає зауважень, тоді як на лакофарбовому покритті кузова легко з’являються сколи. Автомобілі поціновувачів швидкісної їзди за містом легко ідентифікуються по оббитій вертикальній частині капоту. З кузовних деталей викликають зауваження тільки обмежувачі дверей — вони занадто слабенькі й погано фіксують двері в середньому положенні.
Якість оздоблювальних матеріалів салону досить непогана, але тканинна оббивка у простих версіях швидко затирається. Приладова панель всіх Toyota Camry 50 обтягнута шкірою. Це не тільки піднімає престиж автомобіля, а й виключає скрип пластику у салоні. Що стосується шумоізоляції, то в дорестайлінгових версіях вона могла бути кращою.
Передні сидіння «п’ятдесятки» по-американськи широкі й практично у всіх автомобілях із електрорегулювання. Задні більш зручні тільки у топових комплектаціях. Від сонця пасажирів другого ряду захищають шторки: заднього скла з електроприводом та механічні бічні.
У центральному підлокітнику топових версій V6 вбудований функціональний пульт. З його допомогою можна керувати музикою та температурою кліматичної установки, включати обігрів сидінь та регулювати нахил спинки дивану.
Як і личить моделі бізнес-класу Toyota Camry 50 добре нафаршована. Все обладнання служить надійно. Єдине слабке місце — датчик дощу. Багато власників зазначають, що іноді двірники не спрацьовують, навіть коли скло повністю заляпане краплями.
Багажне відділення Camry розраховане на 506 літрів вантажу. Це середнє значення для автомобілів цього класу. Наприклад, об’єм багажника Nissan Teana — 474 л, Hyundai Sonata — 510 л, а BMW 5 Series — 520 л. Крім того, у більш дешевих версіях «п’ятдесятки» об’єм вантажного відсіку можна збільшити, склавши спинки задніх сидінь, але у топових вони не складаються.
Підвіска Toyota Camry
Конструктивно підвіска Toyota Camry 50 схожа на попередницю: попереду застосовується незалежний McPherson, а ззаду — багатоважіль. На обох осях встановлені стабілізатори поперечної стійкості. А ось налаштування ходової змінилися — вона стала жорсткішою, тоді як «сороковку» багато хто критикував за зайву важливість. «П’ятдесятка» більш зібрана, але при цьому підвіска не втратила високої енергоємності. Вона впевнено справляється з більшістю нерівностей наших доріг. Неабиякою мірою цьому сприяють й високопрофільні шини багатьох версій розмірністю 215/60 R16.
Покритикувати варто лише топові версії V6. Через надмірну потужність двигуна (277 к.с.) при інтенсивному розгоні з місця або з малої швидкості передні амортизатори не можуть забезпечити належного контакту коліс з поверхнею. Інакше висловлюючись, при різкому додаванні газу передні колеса підстрибують на асфальті. На швидкості понад 50 км/год така проблема відпадає, тяга двигуна та розгінна динаміка стають рівними.
Найчастіше в ходовій «п’ятдесятки» доведеться міняти лише втулки стабілізаторів (кожні 30-40 тис. км), стабілізаторні стійки «тримаються» куди довше — до 100 тис. км. При такому ж пробігу може зназобитися заміна передніх амортизаторів, тоді як задні здатні виходити майже двоє більший пробіг. Інші розхідники передньої підвіски (кульові опори, сайлент-блоки важелів, опорні подушки та підшипники), а також — поперечні важелі задньої «багатоважелі» в середньому тримаються близько 200 тис. км. Найменше ходять лише «гумки» поздовжніх важелів — 100-150 тис. км.
Рульове управління «п’ятдесяток» оснащене електричним підсилювачем, тоді як у попередниці він був гідравлічним. Основне зауваження до цього вузла — йому бракує інформативності. Виробник врахував зауваження користувачів й на пострестайлінгових версіях Toyota Camry 50 змінив налаштування блоку управління, повернувши керму чутливість. Зате «витратники» кермового служать дуже довго: кермові тяги витримують не менше 200 тис. км, а наконечники ще довше.
Тормозна система Toyota Camry 50 слабка. Особливо це відчувається при екстреному гальмуванні на топових версіях 3,5 л. У них гальмівна система повністю аналогічна 2,5-літровим: попереду застосовуються дискові вентильовані механізми діаметром 296 мм, ззаду — 281 мм. Через брак гальм власники часто перегрівають гальмівні диски, що проявляється відчутним биттям педалі при уповільненні. Крім того, механізми потребують регулярного обслуговування. При кожному ТО (через 10 тис. км) потрібно обов’язково змащувати направляючі супортів. В іншому випадку вони схильні до закисання, що провокує прискорене зношування колодок. На старих машинах може виникнути проблема зі гальмом стоянки.
Toyota Camry 50 приваблює потенційних покупців просторим салоном, великим багажником, гарним оснащенням, енергоємною підвіскою, яка чудово підходить для наших доріг. Але головний її козир у порівнянні з конкурентами — нижча ринкова вартість.
Підсумки «АЦ»
Кузов та салон
+ Престиж моделі бізнес-класу. Широка пропозиція на вторинному ринку. Вартість доступніша, ніж у більш іменитих конкурентів. Просторий салон. Великий запас місця для ніг задніх пасажирів. Хороше оснащення та надійна його робота.
– Збивається фарба на передній частині капоту. Слабкі обмежувачі дверей. Неважлива функціональність багажника. Не складаються задні сидіння у топових версій V6. Погана зносостійкість тканинної обшивки. Слабка шумоізоляція. Бічний огляд перекривають передні стійки кузова. Некоректна робота датчика дощу.
Ходове та рульове
+ Підвіска більш зібрана, ніж у попередника й відрізняється хорошою енергоємністю. Ходова витривала й більшість «витратників» слугує дуже довго.
– Через надлишок потужності у мотора V6 при інтенсивному розгоні передні амортизатори не забезпечують належного контакту коліс із поверхнею. Нестача інформативності у кермовому (версії до 2014 р.в.). Слабкі гальма. На старих автомобілях можуть виникнути проблеми із ножним гальмом стоянки.
Слабкі місця Toyota Camry 50
- У європейських версій з габаритними вогнями в кришці багажника їх лампочки не відрізняються довговічністю — в середньому їх змінюють раз на рік.
- Тканинна обшивка не відрізняється зносостійкістю — найшвидше затирається підлокітник водійських дверей та бічна підтримка крісла переднього пасажира.
- На старих автомобілях з пробігом близько 200 тис. км може підклинити у своєму обплетенні трос гальма стоянки, який приводиться в дію ногою.