Порівняльний огляд Honda Accord і Mazda6: Ідейні конкуренти
В арсеналі обох моделей по кілька модифікацій, але у нас більше поширені седани. Сьогодні саме їх ми і порівняємо.
Свіжіші – надійніші
Претензій до корозійної стійкості кузовів у жодного з автомобілів немає. На високому рівні і їхня безпека – максимальні 5 зірок за результатами краш-тестів EuroNCAP 2009 року. З кузовних деталей у Accord потрібно звернути увагу на декоративні молдинги з боків лобового скла (вони з часом відклеюються), а у Mazda6 – на передню оптику дорестайлінгових версій (до 2010 року), оснащених системою підсвічування поворотів AFS (додаткова лампочка іноді пропалювала до дірки захисний пластиковий ковпак фари) і працездатність кнопки відчинення замку кришки багажника (через втрату герметичності гумового ковпачка вона виходить з ладу).
Незважаючи на солідний вік моделей, їхній інтер’єр і сьогодні має доволі сучасний вигляд. Претензій до якості виконання немає. Оснащення небазових версій на цілком гідному рівні, а проблеми з обладнанням виявлено тільки у Mazda6 до 2010 року з системою Start/Stop (втрачає зв’язок з іммобілайзером брелока, потребуючи перепрошивки ЕБУ).
Всередині Accord просторіший – особливо це відчують задні пасажири. І комфорт там кращий, ніж у конкурента. При цьому ергономіка посадки на гальорку Honda заслуговує критики (див. фото).
«Шістка» викличе більше симпатії у хазяйновитих автомобілістів – її багажник просторіший, їм зручніше користуватися (отвір доступу до салону при складених задніх сидіннях ширший), набагато більша у неї і вантажопідйомність (див. фото).
Подібність і відмінність
Обидві моделі мають імідж драйверських авто, що підкріплюється їхніми непоганими динамічними можливостями. Що цікаво, вони у цих машин приблизно однакові: так, Accord із мотором 2,0 л і МКП, згідно з заводськими даними, розганяється до сотні за 9,4 секунди, а з 2,4 л – за 8,1 с, тоді як схожі версії Mazda6 – за 9,9 і 8 секунд відповідно. При цьому в арсеналі «шісток» є ще й найслабший 1,8-літровий двигун, тоді як у Accord базовим є об’ємніший – 2-літровий. Ще одна спільна особливість – в догоду іміджу з урахуванням якості нашого пального дизельні версії Honda і Mazda до нас не завозили.
Двигуни цих авто добре себе зарекомендували, але мотори Accord вимогливіші в обслуговуванні. Схожа ситуація і з коробками передач – характерних проблем в агрегатах цих моделей виявлено не було, однак АКП Honda потребують періодичного обслуговування, а Mazda – ні (див. «Підсумки»).
Їде приємніше
Більш приємна під час руху Mazda6 – навіть справна ходова Accord шумно відпрацьовує нерівності на дорозі (стукає), створюючи враження зношеності сайлент-блоків і кульових опор. Найсильніше це виражено у версії Type-S з низькопрофільною гумою 235/45 і важкими 18-дюймовими дисками. Але загалом обидва авто мають хорошу стійкість під час динамічної їзди і проходження віражів, відповідаючи своєму драйверському іміджу.
Найшвидше зношуються деталі підвісок – втулки стабілізаторів. Частіше їх доводиться міняти у Accord (кожні 45-50 тис. км), у Mazda6 вони витримують до 70 тис. км. Стійки стабілізаторів у обох моделей служать близько 150 тис. км. Менше у Honda тримаються і витратні передньої підвіски – 100-150 тис. км, тоді як у Mazda сайлент-блоки важелів і кульові опори ходять 150 тис. км і більше. А от задня підвіска більш довговічна у Accord – 150-200 тис. км служать кульові опори верхніх поперечних важелів, а решта витратних – ще довше. У «шістки» після пробігу в 120 тис. км зношуються сайлент-блоки поздовжніх важелів, а поперечних служать понад 150 тис. км.
Рейкове рульове керування обох авто оснащене електропідсилювачем, і цей вузол у них не вирізняється довговічністю. У Accord до пробігу в 40-70 тис. км розбивається пара –зубчаста шестерня електропідсилювача і рейки, а у Mazda6 після 30 тис. км зношується металева втулка рейки. В обох випадках це супроводжується неприємним стукотом під час проїзду нерівностями. До речі, народні умільці навчилися ремонтувати рульове «шістки», змінюючи металеву втулку на фторопластову. А от витратні матеріали рульового довше служать у Honda – наконечники здатні протриматися близько 200 тис. км, а тяги ще більше, тоді як у Mazda після 150 тис. км стають непридатними кермові тяги, а наконечники ходять до 200 тис. км.
Honda Accord
Резюме
Кузов і салон | |
Висока корозійна стійкість і безпека. Надійне і багате оснащення. Якісно виготовлений салон. Гальорка більш простора і комфортна, ніж у конкурента. | Об’єм багажника і вантажопідйомність менші, ніж у Mazda6. Звужений нижній отвір задніх дверей (під час висадки чіпляєшся ногою за карту дверцят і килим підлоги). Відклеюються декоративні молдинги навколо лобового скла.. |
Силовий агрегат | |
Практично безпроблемні мотори. | В Україні не представлені дизельні версії. Необхідність регулярного регулювання теплових зазорів клапанів (кожні 45 тис. км). Скорочується ресурс ГБЦ під час роботи на газі. |
Трансмісія | |
Надійна «механіка» і «автомат». | Вартість експлуатації АКП підвищує необхідність в заміні кожні 45 тис. км мастила разом із фільтром |
Підвіска | |
Задня підвіска служить довше, ніж у Mazda6. | Шумна і некомфортна робота підвіски. |
Рульове, гальма | |
Безпроблемні гальма. | Розбивається зачеплення рейки і електромотора. |
Ярослав Honda Accord 2009 р.в., Експлуатує 5 років, Пробіг 102 тис. км. Мотор 2,4 л. 16V. Потужність 201 к.с., КП 5-ст. автомат - Подобається
Мені подобається: агресивна зовнішність цієї Honda Accord, «космічний» салон, багате оснащення, якість виконання. Дуже хороший адаптивний «автомат» – він дуже швидкий і справді пристосовується під стиль їзди.
Не подобається
А от драйверські якості авто трохи розчарували. 2,4-літровий мотор слабенький – у парі з «автоматом» він не вражає своєю динамікою. А головне, що не подобається – підвіска: вона дуже шумна і з вісімнадцятими колесами їздити нашими розбитими дорогами просто некомфортно. Думав, що це вже зносилася ходова, але на СТО мені сказали, що всі деталі в порядку (замінив тільки втулки стабілізаторів). Крім того, довелося підтягувати рульове – воно швидко розбилося, добре що є регулювання. Продаю Honda Accord, а з урахуванням наших доріг хочу придбати практичнішу машину з високим дорожнім просвітом – кросовер.
Моя оцінка 3.5
Обираючи Accord, важливо знати: він коштує дорожче, а під час експлуатації доведеться витрачатися на більш часте, ніж у Mazda6, обслуговування. Проте у Honda найбільш масові ринку 2,4-літрові версії, тоді як у суперника – менш об’ємні і менш динамічні 2-літрові. До того ж у Accord салон просторий, а задня підвіска і витратні рульового довговічніші.
Mazda6
Резюме
Кузов і салон | |
Більш доступна ринкова вартість, ніж у суперника. Пристойне оснащення багатьох автомобілів. Хороша корозійна стійкість і безпека. Добротний і якісний салон. Просторі отвори – навантажувальний і доступу в салон – підвищують зручність використання багажника седана. | Можлива відмова кнопки відчинення замку кришки багажника, бувають проблеми з системами Start/Stop і AFS (версії до рестайлінгу 2010 року). |
Силовий агрегат | |
Надійні двигуни, що не завдають особливого клопоту в обслуговуванні. | Відсутність на українському ринку економічних дизельних версій. |
Трансмісія | |
Безпроблемні і менш вимогливі до обслуговування коробки передач. | – |
Підвіска | |
Передня підвіска і втулки стабілізатора довговічніші, ніж у конкурента. Їздовий комфорт вищий. | – |
Рульове, гальма | |
Доволі надійні гальма. | Недовговічна втулка кульової рейки. Витратні рульового служать менше, ніж у опонента. |
Олександр Mazda6 2010 р.в., Експлуатує 3 роки, Пробіг 156 тис. км. Мотор 2.5 л. 16VI, Потужність170 к.с., КП 5-ст. автомат. - Подобається
Мені подобаються Mazda. Раніше я їздив на «трійці». Після її продажу підвернулася найбільш топова версія «шістки» з мотором 2,5 л Luxury. У ній є все, що потрібно для комфортної їзди: шкіряний салон, електроприводи сидінь, водійське з пам’яттю на три положення, датчики дощу та світла, клімат, ксенон тощо Мотор 2,5 л доволі економічний: в місті вдається укладатися в 10,5 л на сотню. «Шістка» відмінно рулиться і тримає дорогу. Підвіска в міру збита, хоча на літніх 18-дюймових колесах стає жорсткою.
Не подобається
За час експлуатації вже замінив втулки стабілізаторів, передні амортизатори (хоча на «рідних» ще можна було їздити), лямбда-зонд. Крім того, при їзді нерівностями стукає рульова рейка – на СТО сказали, що це болюче місце всіх «шісток». Продаю машину, оскільки тепер потрібен позашляховик.
Моя оцінка 4.5
Переможцем у нас стала Mazda6. Більшість її агрегатів не такі вимогливі в обслуговуванні, що зменшує витрати під час експлуатації. За рахунок більш місткого і зручного в користуванні багажника і більшої вантажопідйомності вона практичніша, ніж конкурент. Та й підвіска «шістки» приємніша в русі. Але головний її козир – більш доступна ринкова вартість.
Загальні дані | Honda Accord | Mazda6 | ||
Тип кузова | седан | седан | ||
Дверцят/місць | 4/5 | 4/5 | ||
Габарити, Д/Ш/В, мм | 4725/1840/1440 | 4735/1795/1440 | ||
База, мм | 2705 | 2725 | ||
Маса споряджена/повна, кг | 1495/1995 | 1280/1885 | ||
Об’єм багажника, л | 465/н.д. | 505/1095 | ||
Об’єм бака, л | 65 | 64 | ||
Двигуни | ||||
Бензинові 4-циліндр.: | 2,0 л 16V (156 к.с.), 2,4 л 16V (201 к.с.) | 1,8 л 16V (120 к.с.), 2,0 л 16V (147 к.с.), 2,5 л 16V (170 к.с.) | ||
Трансмісія | ||||
Тип приводу | передній | передній | ||
КП | 6-ст. механ. або 5-ст. автомат. | 5- і 6-ст. мех. або 5-ст. авт. | ||
Ходова частина | ||||
Гальма передні/задні | диск. вент./диск. | диск. вент./диск. | ||
Підвіска передня/задня | незалежн./незалежн. | незалежн./незалежн. | ||
Шини | 205/60 R16, 225/50 R17, 235/45 R18 | 195/65 R16, 205/60 R16, 215/50 R17, 225/45 R18 |