ВАЗ 2105 и его модификация в кузове универсал ВАЗ 2104 оказались признанной классикой в Германии. За что хвалили и ругали эти старые машины?
Радянський автопром — явище, яке закономірно і, мабуть, заслужено забувається в сучасному світі. На дорогах таких автомобілів дедалі менше, а молоді водії рідко розглядають купівлю подібних б/в авто навіть в ролі першої машини. Експерти AutoBild поділилися враженнями про ВАЗ 2105.
Німецькі журналісти нещодавно назвали Lada Nova (універсал ВАЗ 2104 і седан 2105) класичним автомобілем дня, адже ці моделі були представлені на європейському ринку. Фахівці також назвали сильні і слабкі сторони авто.
Варто відразу зазначити, що для західних автомобілістів Лада — щось на кшталт деякого ексклюзиву. Адже ці автомобілі не були відчутно дешевшими за європейські аналоги, але за рівнем оснащення і потужності, звісно, поступалися буквально всім. З цієї причини Лади не можна назвати популярними в Європі. Тому вони не зустрічалися на кожному кроці, як колись це бачили ми з вами.
Серед позитивних моментів — простота конструкції і стійкість двигуна до складних умов експлуатації, наприклад, до сильного холоду. Також увагу звернули на ремонтопридатність — будь-якому автомобілісту справді згодиться мінімальний набір навичок, щоб привести силову установку в робочий стан.
Мінуси, звісно, теж є. До них віднесли ту ж простоту конструкції, яка відбивається в повсякденній експлуатації неприємними звичками. Слабкі двигуни, підвіска, що гримить, жорстке рульове керування і погана реакція на нерівності дороги. Все це укупі зі слабкою технічною екіпіровкою навряд чи подарує приємний досвід. Але кожна поїздка безсумнівно запам’ятається.