Представленный экземпляр мощностью более 700 л.с. признан самым экстремальным в истории модели
Mitsubishi Lancer Evolution — культовий японський автомобіль. У 2015 році його зняли з виробництва, так і не випустивши одинадцяте покоління. Фінальним штрихом в історії моделі стала модифікація Lancer Evolution Final Edition, під капотом якої встановлено 2,0-літровий турбодвигун потужністю 303 к. с.
Так, вже минуло шість років з того моменту, як останній екземпляр моделі залишив конвеєр. Але це не означає, що машина забута. Вона, як і раніше, популярна серед шанувальників спортивних автомобілів. Такі машини, потрапляючи в руки тюнерів, перетворюються на справжніх монстрів. Один із них протестували експерти AutoTopNL. Результат вразив.
Під оригінальною гоночною лівреєю ховається божевільний Evo IX. Його чотирициліндровий мотор модифікували, розігнавши до 706 к.с. Робочий об’єм двигуна збільшили до 2,3 літра, з’єднавши його з кованим коленвалом і новою вихлопною системою. Також встановили турбонагнітач.
В результаті автомобіль навчився набирати першу “сотню” за 3,1 с. Розігнатися до 275 км/год він зміг за 23 секунди, завоювавши звання найбільш екстремального Міцубісі Лансер Еволюшн в історії.