В свое время ГАЗ-24 Волга считалась серьезной машиной. Но в Европе автопром был все же поинтереснее. Как это можно совместить?
Автопром СРСР нікого не міг порадувати різноманітністю. Машини були такими нечисленними і одноманітними, що окремі умільці в перервах між чергами за елементарним побутовим забезпеченням створювали автомобілі самостійно. Конкретний екземпляр базується на ГАЗ-24.
Від упізнаваного для багатьох седана Волга стилістично тут не залишилося нічого. Тепер незвичайний хетчбек своїм силуетом і оформленням передньої частини радше нагадував Jensen Interceptor. Цей класичний британський GT (1966-1976) вважається першим серійним спортивним авто, в якому повний привід (в модифікації FF) застосували для поліпшення ходових характеристик, а не для прохідності.
У будь-якому разі, спільного з британською іконою автомобілебудування у конкретного виробу на базі ГАЗ-24 не так багато. Але є інші цікаві штуковини, інакше ми не стали б даремно витрачати ваш час.
Мабуть, головною фішкою цього виробу (крім жахливого стану лакофарбового покриття) є тридверний кузов. При цьому для доступу в салон у водія та пасажирів є одні передні (ліворуч) та одні задні (праворуч) двері. Нам теж складно це уявити, але на фото все прекрасно видно, насолоджуйтеся.
Ще? Семимісний салон, візуально доволі місткий багажник і не менш просторий інтер’єр. Автомобіль (з деякими деталями від Москвича) з’явився в 1980 році. І ми уявлення не маємо, навіщо власнику знадобився такий транспортний засіб.
Можливо, для перевезення багатодітної сім’ї і щедрого врожаю одночасно. Зараз авто продають у Росії за 500 тис. рублів, що не можна назвати маленькою сумою. У перерахунку, за 6800 доларів на ринку уживаних авто можна знайти багато пропозицій, які більше нагадуватимуть справжні машини.