Mercedes CLK — элегантный автомобиль, который сегодня превратился в Mercedes E-class Coupe. Оказывается, не все было хорошо
Хочете цікаву історію? Скажемо одразу, що у неї щасливий кінець для власника Mercedes CLK. Та й сам автовиробник після деякого опору все ж визнав провину і взяв на себе витрати, очистивши власну репутацію. Що трапилося?
Як повідомляє AutoBild, Мерседес під час судового процесу погодився взяти на себе витрати в розмірі 25 тис. євро за ремонт Mercedes CLK 1999 року, що неабияк проіржавів. Але над цим довелося потрудитися, адже виробник відмовлявся визнавати провину.
На думку адвоката покупця з Берліна, задокументована історія офіційного обслуговування значною мірою вплинула на успіх справи. Річ у тому, що Mercedes надав гарантію від наскрізної корозії, яка діяла упродовж двох років після купівлі і продовжувалася ще на 30 (!) років у разі своєчасного офіційного сервісу.
За шість років власник витратив 16 тис. євро на сервісне обслуговування свого авто, але з 2005 року кузов почала долати іржа. Найбільше дісталося днищу, дверцятам, крилам і рамам задніх вікон. Переважно Daimler покривав витрати на ремонт.
Критичний момент настав у 2018 році, коли кузовні фахівці розібрали автомобіль і склали звіт. У ньому йшлося, що в машині майже не залишилося деталей кузова, які не вражені корозією. Також експерти зазначили, що ремонт, який робив раніше Мерседес, неякісний.
У компанії цього разу відмовилися визнавати поразку, адже наскрізної іржі немає, тому випадок не гарантійний. Однак довелося йти назустріч, коли з’ясувалося, що більша частина актуальних проблем викликана неякісною роботою з пошкодженими деталями, що посилило розвиток корозії.