Бензин преміум. Переплатити не можна економити?
Чи справді варто переплачувати за бензин поліпшеної якості? Для початку поговоримо про нещодавнє дослідження в США.
Днями автомобільна асоціація США (AAA) оприлюднила цікаві дані. Згідно з ними, за минуле літо частка преміального бензину досягла рекордної позначки за останні десять років – 11% від загальної кількості продажу. Крім того йдеться, що за минулі 12 місяців американці витратили 2,1 мільярда доларів на купівлю преміального бензину.
З одного боку збільшення продажу преміального бензину легко пояснити – власники машин хочуть поліпшити динаміку розгону і водночас зменшити витрату пального. А саме такі результати заправки преміум-паливом обіцяють мережі заправок. Але члени автомобільної асоціації США не розділяють цієї думки.
Як повідомляє CNN, переважна більшість машин на американському ринку здатні працювати на звичайному бензині, який не має підвищеного октанового числа. Зокрема, майже 70 відсотків транспортних засобів не потребують преміального бензину. З цієї причини асоціація вважає вибір бензину поліпшеної якості марнотратством – він дорожчий за звичайний бензин майже на 20%. Винятками з правила є 16 відсотків власників автомобілів, двигуни яких справді потребують пального преміум-класу.
Чи актуальна така точка зору для України? Почнемо з того, що машини для американського ринку справді можуть задовольнятися не тільки звичайним А-95, а й часом 92-м бензином. Так, чимало з продаваних авто в Україні адаптовані під наше пальне, але в реальності далеко не всі моделі (особливо нові) здатні «перетравлювати» український бензин або дизель.
До того ж, у нашій країні важливу роль відіграє мережа АЗС і походження того чи іншого типу пального. Тому нерідко можна почути думку, що преміальний бензин насправді зменшує витрату пального і робить автомобіль жвавішим.
Бензин преміум. Переплатити не можна економити? Де, на вашу думку, необхідно поставити розділовий знак у цьому судженні.Пишіть у коментарях.
.