Запорука якісного сервісу мережі АЗК UPG – люди, які тут працюють
Автозаправні комплекси UPG давно стали частиною придорожніх пейзажів по всій Україні. Без перебільшення, для водіїв прапори UPG автоматично є маркером якості і надійного сервісу, гарантованих навіть в умовах воюючої країни. Якою ціною це вдається її колективу? Сайт autocentre.ua зазирнув за лаштунки національної мережі.
Будь-який керівник скаже вам, що найцінніше у його бізнесі – люди, які працюють в підрозділах підприємства. Це вони шукають партнерів, закуповують товар, доставляють його через кілька кордонів, це вони зустрічають клієнтів і зрештою саме їм клієнт з рук у руки віддає свої гроші. Одне слово – це вони рухають бізнес вперед.
“АЗК в Україні – це вже давно історія не лише про пальне. Ми надзвичайно добре знаємо і відчуваємо нашого клієнта. Тож знаємо, що потрібно йому. Сьогодні це і якісне пальне, і смачна їжа, і супутній сервіс“, – Володимир Петренко, засновник і власник групи компаній UPG.
Заправник
Перший, кого бачить водій – заправник в уніформі біля бензоколонки. Вітер, дощ, спека, мороз, завірюха – вони завжди на місцях біля своїх «пістолетів». І якою б привабливою не була ціна на стелі, яким би «бомбезним» не був преміальний бензин upg100, яким би ароматним не виявився лате в кавомашині – все це марно, якщо заправник зіпсує водієві настрій незграбністю чи невдалим словом.
Тому заправники знають, як привітатися з далекобійником і бізнес-леді, пам’ятають, як відкривається лючок у найрідкісніших моделей, тому вони навчилися наповнювати бак буквально під самий корок і затямили, що буде, якщо змішати бензин з дизелем – і ніщо не змусить їх переплутати «пістолети»… Щоб не створювати черги, кожен АЗК у мережі UPG має кілька рядів колонок, і іноді важко зрозуміти, як заправникам вдається встигати від машини до машини. Але ж встигають.
Оператор
Так, на кожному АЗК є директор, прибиральниця, товарознавець, але цілодобовий господар тут касир-оператор. В його підпорядкуванні і цистерни з п’ятьма сортами пального, і стаканчики під каву, і каса з готівкою, і комора з мітлами, і дитячий куточок, і зелена зона надворі, і полиці «супермаркета»… У випадку знеструмлення – миттєво запустити генератор, у випадку снігопаду – розпочати боротьбу з заметами, у випадку сліз у маленького відвідувача – організувати йому іграшку і тепле слово. А головне, що кожному клієнтові касир-оператор може щиро посміхнутися і вгадати, що саме тому хотілося б почути після привітання.
Кухар
Чи варто розповідати про кухарів UPG тим, хто хоч раз «заправляв» тут не лише автомобіль, а й себе? В національній мережі UPG діє кафе ресторанного типу VIVO сafé. І в багатьох таких АЗК є два кола постійних клієнтів: ті, хто приїздить по якісне пальне стандартів Euro 5, і ті, хто віддає шану тутешній кухні – як не дивно це звучить стосовно автомобільної заправки.
Секрет у тому, що VIVO сafé – це не типовий придорожній заклад, хоча експрес-меню для перекусу нашвидку тут теж є. Як і належить ресторану, тут подають авторські страви від професійних кухарів. І кожна – індивідуальної роботи, готується під замовлення клієнта. Прискіпливі ресторанні критики кажуть, що секрет кухарів UPG в особливому поєднанні кількох кухонь світу. А найпопулярніше замовлення у VIVO сafé – розроблені тут же фірмові бургери, яких є аж сім видів.
Водій бензовоза
Це дійсно героїчні люди. Неправда, що далекобійники живуть в машинах – вони живуть у дорозі, у чергах на митницях і терміналах. Компанія UPG має парк у 450 наливних машин, здебільшого багатотонних магістральних цистерн-напівпричепів – і це найбільший флот бензовозів в країні. Тож уявіть, яка армія професіоналів щодня, щогодини веде їх по шляхах України і Європи. Це завдяки їм компанія отримала незалежність від багатьох ризиків, які впливають на ритмічність постачань. А дотримуватись графіків, між іншим, водії повинні в межах ліміту 90 км/год і під наглядом лічильників, які слідкують, чи не перевищено час перебування за кермом.
Розвинута власна логістика – один з ключових факторів, завдяки яким мережа тримає лояльні та гнучкі ціни на стелах своїх АЗК. Один з найбільш накатаних маршрутів у цистерн в кольорах світлофору – власний нафтовий термінал Baltchem SA Zakłady Chemicznе у польському Щецині. Тут накопичуються нафтопродукти від партнерів Royal Dutch Shell, Neste Oyj, Total Energies SE, Glencore Energy та інших. Потім водії компанії транспортують пальне з цього терміналу на територію України і везуть до 81 автозаправного комплексу UPG в областях.
Лаборант
Мабуть, цю посаду варто було б поставити на перше місце, адже головний козир мережі UPG у боротьбі за лояльність клієнта – висока якість пального. Всі види нафтопродуктів навіть у воєнний час відповідають вимогам Euro 5. І постачання на АЗК влаштовані так, що відверта некондиція в принципі потрапити в бензоколонки не може. Але щоб не трапилося пального з відхиленнями окремих параметрів, в компанії організована багаторівнева система контролю з власною лабораторією. Пальне перевіряється на кожному з етапів постачань.
Наші вітання
Час летить швидше, ніж пейзажи за вікном наших авто. Цієї весни, 27 березня, компанія UPG відзначила 20 років від дня свого заснування. За цей період:
- Мережа виросла до більш як восьми десятків автозаправних комплексів по всій країні. Будівництво нових АЗК триває.
- Забезпечено наявність на всіх АЗК виключно пального стандарту Euro 5.
- У більшості водіїв бренд UPG автоматично асоціюється з поняттям вищої якості.
- UPG запровадила в себе сервіс високих стандартів, певною мірою задавши новий рівень обслуговування для всього українського паливного ретейлу.
А зараз, в дуже складний воєнний період можна говорити про те, що системна робота UPG позитивно впливає на ціноутворення на ринку, від чого виграв і споживач, і економіка країни в цілому.
Фото надані пресофісом АЗК UPG