Проект H-Road: перші підсумки від «Хюндай Мотор Україна»
У середу, 1 лютого, офіційний дистриб’ютор автомобілів Hyundai в нашій країні, компанія «Хюндай Мотор Україна», провела брифінг. На ньому було підбито підсумки першого етапу унікального соціального проекту H-Road.
Соціальний проект H-Road ставить за мету звернути увагу на питання особистої відповідальності за кермом та культури водіння. Уміння концентруватися, контролювати і помічати небезпеку робить наші дороги безпечнішими і зменшує кількість фатальних випадків за кермом. За статистикою, щодня в Україні стається до 350 ДТП, в яких гинуть 11 людей, сотні – отримують травми.
Комерційний директор компанії «Хюндай Мотор Україна» Геннадій Четверухін зазначив, що важливою частиною проекту H-Road є благодійна складова. А саме забезпечення дітей-сиріт новими навичками в різних професійних сферах. «Загалом за час проекту було зібрано 135 000 грн, які було передано благодійному фонду «Благомай».
Тетяна Скригіна, голова правління благодійного фонду «Благомай» зазначила: «Для участі у проекті було відібрано 35 дітей з дев’яти закладів чотирьох областей: Дніпропетровської, Запорізької, Київської та Сумської. Діти віком від 15 до 20 років пройшли відповідне опитування з приводу своїх майбутніх професій».
«Уже в лютому почнуть опановувати такі напрямки: Web програмування, візаж, водійська майстерність, туристичний бізнес», – зазначив Євген Макаренко, засновник центру навчання SkillUP. – «Дітям було надано можливість самостійно обирати напрямок навчання».
За підтримки партнера проекту, служби виклику автомобілів Uklon, «Хюндай Мотор Україна» провела акцію H-Road Taxi, присвячену Дню Святого Миколая. З 12 до 19 грудня при замовленні в додатку Uklon з хештегом #road кошти перераховувалися в благодійний фонд. А 19 грудня за кермом спеціально брендованого таксі Hyundai перебував Віктор Бронюк, соліст групи «Тік» і Аревік Арзуманова, засновниця сімейного фестивалю #МАМАСЛЕТ.
«Для всіх охочих H-Road Taxi стало можливістю зробити добру справу, оскільки гроші від цих поїздок підуть на оплату навчання дітей, які цього потребують. Адже дуже часто талановиті діти не мають можливості отримати профільне навчання. Проект H-Road надає таку можливість тим дітям, які цього прагнуть», – зазначив Тарас Лопачак, маркетинг-директор «Хюндай Мотор Україна».
Кожен українець мав можливість долучитися до проекту H-Road, купивши особливі стікери «Супергерой на дорозі», дизайн яких було розроблено постачальником щастя №1 – відомим українським брендом GAPCHINKA.
Містер Кріс Кім, маркетинг продукт менеджер Hyundai Motor Company CIS & Eastern Europe Regional Headquarters зазначив, що підвищення культури водіння на дорозі і допомога дітям-сиротам у безкоштовній професійній підготовці – чудовий приклад, який «Хюндай Мотор Україна показує іншим компаніям».