З вулиць Києва прибрали старі «зелені» тролейбуси
«Київпастранс» вирішив відмовитися від старих тролейбусів модифікації «Київський» (тип «К-12.03»), більш відомих серед мешканців столиці як «алюмінієва бляшанка» чи «зелені». Вони надзвичайно гучні й не пристосовані для перевезення людей із особливими потребами.
Ще донедавна останні зразки «зелених» можна було побачити на маршрутах №24, 29 та 30. Тепер їхнє місце займуть тролейбуси нового зразка марки «Богдан», які Київ закуповує вже досить давно.
Тролейбуси типу «К-12.03» виготовлялися у 1996-2007 роках на київському авіаційному заводі «Авіант» й давно вичерпали свій ресурс. Тираж склав 92 одиниці, з яких 89 дісталися Києву, решту відправили до Сімферополя. Невелику кількість тролейбусів марки «Київ» придбали інші українські міста.
Розробкою «українських» тролейбусів займалися інженери АНТК «Антонов». Було створено кілька модифікацій із використанням імпортних комплектуючих. Зокрема, на тролейбусах типу “К-12.03” стояли угорські ведучі мости RABA, чеське тиристорне обладнання та російські компресори. Українськими були передня балка, статичний перетворювач та алюмінієвий кузов від заводу «Антонов». Це дозволило «зеленим київським бляшанкам» протриматися на вулицях міста декілька десятиліть. Хоча всі ці роки їх ремонт та технічне обслуговування виконували за регламентом 1991 року.