Toyota Land Cruiser: ексклюзив у стилі ретро
Toyota Land Cruiser серії 40 вважається класикою жанру серед японських позашляховиків. Утилітарну машину виробляли з 1960-го до 1984 року (а в Бразилії з 1968-го до 2001 р. як Toyota Bandeirante). Вона завоювала величезну популярність. І не випадково в Майамі з’явилася компанія FJ Company, яка займається своєрідним тюнінгом машин цього сімейства, роблячи їх комфортабельнішими та більш швидкісними.
FJ Company пропонує позашляховики Toyota Land Cruiser серії J40 у різних виконаннях, які покупець може обрати через конфігуратор на сайті. Існує три основні варіанти. Це Сlassic – від 55 тис. доларів, Сalifornia за 65 тис. доларів і топова Sport, прайси на яку починаються з 90-тисячної позначки.
Усі машини мають нову підвіску коліс – від австралійського виробника Old Man Emu. Встановлено передні дискові гальма. У салоні – комфортабельні крісла з підігрівом. Щиток приладів може бути як оригінальним, так і сучасним цифровим, виконаним у ретростилі оригіналу минулих років.
Силові агрегати запропоновано різні. Так, наприклад, на варіант Classic встановлюється 6-циліндровий 4,2-літровий карбюраторний двигун 2F потужністю 135 к.с. Базова коробка передач – 4-ступінчаста механічна.
Для виконання California підготовлений карбюраторний агрегат F, робочим об’ємом 3,87 л і потужністю 105 к. с.
А от топовий варіант Sport оснащується вже 4,5-літровим 24-клапанним двигуном з електронним уприскуванням – 1FZ і розвиває 212 к.с. З ним може агрегатуватися і5-ступінчаста механічна КП, і «автомат».
Так що поціновувачі Toyota Land Cruiser серії J40 мають більше поле для діяльності.