Випущено ексклюзивну версію BMW M3 «30 Years M3»
Запустивши модель BMW M3 у 1986 році, німецький бренд зробив прорив у сегменті спортивних автомобілів середнього класу. На той момент жоден інший виробник не застосовував технології зі світу автоспорту, щоб перетворити автомобіль масового виробництва, такий як BMW 3 серії, в першокласний спорткар, придатний для повсякденної експлуатації. Саме BMW M3 першого покоління став своєрідним еталоном, на який рівнялися інші автовиробники.
Обмежена версія «30 Years M 3» у легендарному кольорі Macao Blue металік.
Віддавши данину поваги BMW M3 першого покоління, ювілейна версія «30 Years M3» буде представлена в ексклюзивному забарвленні Macao Blue металік. Спеціальна версія «30 Years M3» вже в базі обладнана пакетом Competition, який доступний для звичайного BMW M3 тільки в якості опції. Він дозволяє збільшити потужність двигуна на 19 к.с. і довести її до максимального значення в 450 к.с. Адаптивна підвіска M, що включає нові пружини, амортизатори і стабілізатори, також входить до складу пакета Competition. Режими COMFORT, SPORT і SPORT +, активний диференціал М, а також система курсової стійкості DSC переналаштовані відповідно до збільшеного швидкісного потенціалу автомобіля. Оснащений опціональною 7-ступінчастою коробкою передач M з подвійним зчепленням, BMW M3 «30 Years M3» розганяється до 100 км / год всього за 4 секунди, що на 0,1 секунди швидше стандартної версії.
Спортивний функціональний інтер’єр, який створює особливу атмосферу в салоні.
До пакета Competition особливої версії «30 Years M3» також входять спортивні анатомічні крісла, що забезпечують чудову бічну підтримку і високий рівень комфорту навіть у тривалих поїздках. Ремені безпеки з простроченими фірмовими смугами BMW M ще більше підкреслюють спортивний характер автомобіля.
Логотип «30 Years M3», нанесений на передні дверні пороги, нагадує про унікальну історію цієї культової моделі BMW. В обробці салону новинки використана двоколірна шкіра Merino в гамі Black / Fjord Blue. Опціонально інтер’єр може бути виконаний в контрастних кольорах Black / Silverstone, які ще більше підкреслюють ексклюзивність ювілейної версії.
1986 рік – 3 серія з розширеними колісними арками і вражаючою потужністю.
Навесні 1986 року на автодромі Муджелло відбулася прем’єра гранично яскравої спортивної версії BMW 3 серії. Заново розроблений 4-циліндровий 16-клапанний двигун об’ємом 2,3 л видавав 200 к.с. максимальної потужності. Така силова установка ідеально підходила для легкого двухдверного автомобіля вагою всього лише 1200 кг. Динамічні показники, яких новинці вдалося досягти в той час – розгін до 100 км / год за 6,7 секунд і максимальна швидкість в 235 км / ч – вражають і сьогодні.
У 1988 році на світ з’явилася ще більш екстремальна модифікація BMW M3 Evo. Завдяки збільшеній до 220 к.с. потужності купе було в змозі розганятися до 243 км/год. А в 1990 році була випущена обмеженим тиражем топова версія BMW M3 першого покоління – BMW M3 Sport Evolution.
1992 рік – від справжнього гоночного автомобіля до елегантного купе.
На відміну від своїх попередників, BMW M3 другого покоління, прем’єра якого відбулася в 1992 році, був сконструйований спеціально для експлуатації в звичайних умовах. Стримане і елегантне купе оснащувалося 6-циліндровим двигуном об’ємом 3 л, що розвиває потужність 286 к.с. і максимальний обертовий момент 320 Нм. BMW M3 Купе розганявся до 100 км/год рівно за 6 секунд, а його максимальна швидкість була обмежена електронікою на позначці 250 км/год.
У 1994 році модельний ряд BMW M3 поповнили два нових варіанти кузова – седан і кабріолет. У 1995 черговим етапом удосконалення моделі стало збільшення робочого об’єму рядного 6-циліндрового двигуна з 2990 до 3201 куб. см, а максимальна потужність при цьому виросла до 321 к.с. Влітку 1996 року BMW M3 став першим в світі масовим автомобілем, який оснащувався автоматизованої механічною трансмісією.
2000 рік – першокласний автомобіль, гідний захоплення.
Порівняно з минулими версіями BMW M3 третього покоління зовні став ще більш яскравим і спортивним. Завдяки алюмінієвому капоту з ефектним горбом, значно збільшеним колісним аркам і обтічній кришці багажника, ні у кого не залишалося сумнівів в швидкісному потенціалі цього купе. На автомобіль встановлювався новий рядний 6-циліндровий атмосферний двигун, який відрізнявся максимальними показниками в 343 к.с. і 365 Нм. Розгін з місця до 100 км/год займав 5,2 секунди, а прискорення з 80 до 120 км/год на 4-ій передачі вимагало всього 5,4 секунди.
2007 рік – четверте покоління з двигуном V8 і дахом з вуглепластика в стандартній комплектації.
Замість рядного 6-циліндрового мотора, що встановлювався на дві попередні моделі, під капотом BMW M3 четвертого покоління розмістили атмосферний двигун V8. Високоспритний чотирьохлітровий агрегат видавав 420 к.с. і важив всього лише 202 кг, тобто був на 15 кг легше попередніх версій.
Восени 2007 року відбувся запуск чотирьохдверної версії BMW M3, що досягала позначки в 100 км/год всього за 4,9 секунди, що лише на 0,1 секунди повільніше купе. Останньою в модельному ряду третього покоління з’явилася версія кабріолет, що побачила світ навесні 2008.
2014 рік – інноваційні технології в двигуні і послідовне полегшення конструкції.
Із запуском п’ятого покоління своєї культової моделі навесні 2014 року BMW M GmbH вперше представив одночасно дві версії – седан і купе. Седан отримав назву BMW M3, купе – BMW M4, а модифікація в кузові кабріолет під тією ж назвою стала доступна з осені 2014 року.
Заново розроблений рядний 6-циліндровий двигун з удосконаленою технологією M TwinPower Turbo видає максимальні 431 к.с. і обертовий момент в 550 Нм. При цьому споживання палива і кількість шкідливих викидів вдалося знизити на 25%. Седан BMW M3 і кабріолет BMW M4 розганяються до 100 км/год за 4,1 секунди. Кузов новинки був полегшений на 80 кг заради збереження вражаючих динамічних показників і чудової керованості.