Нові кросовери Peugeot 5008 і 3008. Перші живі фото з Парижа
На додачу до довгоочікуваних Peugeot 3008 і 5008, на автосалоні вперше представили 3008 DKR – автомобіль, на якому команда Peugeot Sport братиме участь в «Дакарі 2017».
Цього року компанія Peugeot атакує конкурентів за допомогою п’яти нових SUV. Так, після дебюту нового 2008-го в Європі та оновленого 3008-го в Китаї, менше місяця тому в Китаї було презентовано 4008-й для місцевого ринку, а Паризький автосалон став ареною для презентації моделей 3008 і 5008.
Peugeot 3008
Новинка покликана задовольнити запити найвимогливіших клієнтів, які шукають новий досвід і враження. Завдяки оновленому салону i-Cockpit другого покоління, яскравому дизайну, оптимізованій архітектурі кузова та інноваційному обладнанню, новий SUV має намір посісти гідне місце в сегменті. 3008-й доступний із низкою потужних двигунів і в кількох варіантах виконання, включаючи спортивні версії GT і GT Line.
Бензинова лінійка представлена 1,2-літровим двигуном сімейства PureTech. Він розвиває потужність 130 кінських сил і буде доступний із 6-ступінчастою механічною або автоматичною коробками передач. Другий бензиновий двигун – 1,6-літровий 165-сильний турбомотор працюватиме в парі з 6-ступінчастою АКП.
Шанувальники дизельних моторів отримають в своє розпорядження 1,6 – і 2,0-літрові двигуни. Відкриває лінійку версія 1.6 BlueHDi 100, яка працює в парі з 5-ступінчастою МКП. Далі йдуть 120-сильні версії цього мотора з 6-ступінчастою МКП або АКП. Дволітровий мотор представлений в 150-сильному виконанні з 6-ступінчастою МКП. Для топ-версії потужність дволітрового мотора довели до 180, а допоможе реалізувати його можливості 6-ступінчастий «автомат». Незалежно від типу і потужності мотора всі вони забезпечені системою старт-стоп.
Peugeot 5008
На відміну від попередника, абсолютно новий 5008-й являє собою великий семимісний SUV-сегмент. Будучи новим гравцем у перспективному сегменті ринку, 5008-й має низку незаперечних переваг. Зокрема, модель використовує фірмову концепцію i-Cockpit, модульну платформу EMP2, а також широкі можливості для трансформації салону. Індивідуальні крісла другого ряду можуть складатися і регулюватися за глибиною і нахилом. Сидіння третього ряду складаються і повністю можуть бути зняті з метою збільшення багажника рекордного об’єму 780 дм3.
Peugeot 3008 DKR
Peugeot планує знову взяти участь у знаменитому марафоні «Дакар» у січні майбутнього року. Склад чотирьох екіпажів заводської команди залишиться незмінним, однак всі вони виступатимуть на новому 3008 DKR. Фахівці підрозділу Peugeot Sport зосередили зусилля на підвісці, поліпшенні керованості, охолодженні та інтегрованій системі кондиціонування повітря, яку оцінить вся команда.
Важливим напрямком роботи фахівців став 3-літровий V6 з двома турбінами. Його адаптували відповідно до нових вимог FIA – зменшили діаметр рестриктора з 39 до 38 мм. Це призвело до зниження потужності приблизно на 20 к.с. Інженери чимало попрацювали, що компенсувати втрати, підвищити ефективність двигуна на низьких швидкостях і збільшити надійність силового агрегата.
Перед поїздкою на «Дакар» команда проведе фінальні випробування новинки на «Ралі Марокко» 3-7 жовтня. Чотири екіпажі команди у складі: Стефан Петерансель/Жан-Поль Коттре, Карлос Сайнс/Лукас Крус, Сіріль Депре/Давид Кастерра і Себастьєн Леб/Даніель Елена стартують на ралі «Дакар 2017» за кермом чотирьох болідів 3008 DKR.