Kodiaq, а не Kodiak та інші цікаві факти про новий позашляховик Skoda
Ми вже писали про мотори Шкода Kodiaq та інші ключові дані. Але крім сухих цифр є і цікаві факти про Кодіак, про які потрібно розповісти окремо.
Чому Kodiaq, а не Kodiak
Плутанина з назвою кросовера «Шкода» пов’язана з двома чинниками. Так, спочатку планувалося назвати флагманський позашляховик Kodiak (в честь північного ведмедя Кадьяк). Але, по-перше, у чеській компанії вирішили пом’якшити назву моделі. По-друге, слово «Kodiak» вже не раз зустрічалося в автомобільному світі.
Уперше порода одного з найбільших ведмедів дала ім’я спорткару Kodiak F1 – його показали на Франкфуртському автосалоні в 1983 році і, до речі, він існує в єдиному екземплярі. Ще один автомобіль з такою назвою – Chevrolet C-4500 Kodiak. Цей пікап почали випускати 10 років тому.
Перший семимісний
Кросовер Kodiaq є першим автомобілем в історії Skoda, який пропонується в 7-місному виконанні. Чехи стверджують, що місця на «гальорці» вистачить не тільки дітям, а й підліткам.
Якщо ж доведеться розташувати на третьому ряду дорослих пасажирів – можна посунути середній диван (повністю або частково), збільшивши простір для тих, хто сидить позаду (або для багажу). До речі, діапазон регулювання доволі великий – 180 мм. Якщо третій ряд не потрібен, сидіння можна заховати під підлогу.
Найпросторіший
Формально Skoda Kodiaq належить до сегменту кроссоверов «С» класу. Але реально новий позашляховик більший за всіх своїх однокласників. Причому це стосується як зовнішніх габаритів, так і внутрішнього простору. «Кодіак» поза конкуренцією за колісною базою – 2791 мм, а також за об’ємом багажника – 720 літрів для 5-місної версії (2065 л за умови складеного заднього дивана).
Kodiaq криється в деталях
Під час створення кросовера Kodiaq чехи намагалися продумати все до дрібниць. Зокрема, є парасольки в дверних картах, сміттєві міні-контейнери та інші корисності, що мають забезпечити максимальний комфорт водієві та пасажирам.
Є у «Кодіака» і «запобіжні» опції на кшталт системи захисту крайок дверцят. Її принцип роботи полягає в тому, що під час відчинення дверей пружина виштовхує захисну накладку, яка не допускає пошкодження країв дверей на парковках. Зачиняються дверцята – ховаються накладки.
До нових функцій належить і система посилення голосу In-Car-Communication. Вона має полегшити спілкування між водієм і пасажирами під час руху. Посилення голосу відбувається за допомогою штатних динаміків – водій краще чує пасажирів, а пасажири – водія. Опціонально «Кодіак» може бути оснащений бездротовою зарядкою для гаджетів.
Якщо говорити про місця для розміщення дрібничок і речей, як у Superb, новий Kodiaq щедро всіяний кишеньками, сіточками, гачками тощо Можуть бути столики, кріплення під планшети і “рейки” для зручного поділу багажного відсіку.
Система рекуперації, 7-ступінчаста DSG і «розумна підвіска»
За замовчуванням Skoda Kodiaq має «старт-стоп» і систему рекуперації енергії гальмування. Вперше для автомобілів «Шкода» буде запропоновано не тільки 6- і 7-ступінчасту роботизовану коробку DSG із подвійним зчепленням.
«Шкода Кодіак» за доплату буде доступна з «розумною» підвіскою, оснащеною електронно-керованими амортизаторами. Вони змінюють свій характер відповідно до обраним режимом їзди. Крім того, новий кросовер отримав нові системи безпеки, що запобігають ненавмисній зміні рядності руху і зіткнення. В наявності і система допомоги під час руху з причепом, а також активний круїз-контроль і розпізнавання знаків і об’єктів, що рухаються.
Ціна Skoda Kodiaq і старт продажу нового кросовера
Офіційний дебют позашляховика «Шкода» для широкої публіки відбудеться на Паризькому автосалоні у вересні 2016 року. Але перші автомобілі з’являться в дилерів не раніше весни 2017 року. Скільки коштує Kodiaq? Поки що офіційна вартість Skoda Кодіак не названа, але чеська марка обіцяє приємний цінник, як для самого просторого і добре оснащеного кросовера в своєму класі.