Euro NCAP провів чергову серію краш-тестів
Цього разу жертвами безжальних випробувань Euro NCAP стали Audi Q2, Hyundai Ioniq, Ford Edge, Suzuki Ignis, SsangYong Tivoli і SsangYong Tivoli XLV. Всі учасники пройшли жорстке тестування за стандартною програмою. Крім того з п’яти автомобілів три пройшли оцінку за подвійним рейтингом.
Ford Edge, Audi Q2 і Hyundai Ioniq отримали максимальну оцінку «5 зірок» за безпеку в стандартній комплектації. SsangYong Tivoli і співплатформна модель XLV отримали базовий рейтинг «3 зірки» в стандартному оснащенні, а на повторних тестах – «4 зірки» під час оцінки версій з розширеним пакетом опцій.
Аналогічним чином Suzuki Ignis спочатку отримав рейтинг «3 зірки» для базової версії, але після тестів модифікації з розширеним пакетом опцій завоював «5 зірок».
Подвійна система оцінювання покликана сприяти тому, щоб автовиробники розробляли сучасні технології безпеки для авто, навіть якщо ціна не дає змоги застосувати їх як стандартне оснащення для всієї лінійки моделі, – коментує результати тестів керівник Euro NCAP Міхель ван Ратінген
Нагадаємо, що подвійний формат оцінки був введений Euro NCAP цього року. У першому випадку тестується автомобіль в базовій комплектації без електронних систем, а в другому – версії з усіма передбаченими опціями, зокрема електронними системами допомоги водієві.
Крім того, до 2015 року Euro NCAP посилив правила проведення тестів. Так, зокрема, крім фронтального удару об бар’єр, що деформується зі зміщенням на швидкості 64 км/год, проводиться удар за американською методикою NHTSA. Він передбачає зіткнення з недеформованим бар’єром всією шириною передньої частини машини на швидкості 56 км/год.
Були змінені й умови проведення бічних краш-тестів. Ударний вплив тепер забезпечує більший і важчий об’єкт, а удар о стовп виконується під більш гострим кутом.