Audi Q5 2017: інсайдерська інформація про інновації кросовера
Крім тизерів, на яких видно гострі форми фар і решітки радіатора, німецькі журналісти з AutoBild дізналися про кілька технічних інновацій.
Існує золоте правило автомобільної промисловості: те, що добре продається, не варто змінювати занадто сильно. З цієї причини Audi не поспішає робити серйозних змін у розкішному преміум-сегменті класу кросоверів. На перший погляд різниця між минулою і нинішньою моделями Q5 малопомітна. Але якщо придивитися уважно – відмінності є. Їх можна побачити і на перших тизерах, поширених компанією.
Фари і решітка радіатора сильно нагадують вже добре відомі моделі, тоді як форми кузова здаються гострішими. Незважаючи на те, що нову Audi Q5 розробляли одночасно з майбутньою моделлю Porsche Macan, підкапотна «начинка» все ж буде суттєво відрізнятися від останнього.
Автопілот для заторів
Очікується, що новий Q5 буде більш комп’ютеризованим. Незабаром у Audi планують запустити в серійне виробництво нові електронні допоміжні системи, такі як «помічник» для заїзду в гараж і автопілот для їзди в міських заторах. Крім цього, суттєво покращено внутрішню ергономіку за рахунок установлення величезного центрального дисплея з сенсорним керуванням, а також вільно програмованої комбінованої панелі приладів, що має матрицю з лазерним підсвічуванням. Водночас новий Q5 має втратити у вазі до 20%, і при цьому значно додати у розмірах, залишивши вільне місце для подальшого зростання молодшої моделі Q3.
Передній привід залишився «за бортом»
Щодо розташування двигуна, Audi залишається вірним своїм принципам поздовжнього встановлення силових агрегатів. А щодо трансмісії, в майбутньому компанія не планує складати моделі з переднім приводом, через слабкий попит на передньопривідну версію.
У початкових моделях нової серії ніякої альтернативи дволітровим 4-циліндровим агрегатам не передбачається. А з бензиновими моторами покупець зможе обрати між двома версіями: 190- або 252-сильною. Дизельні версії будуть представлені надекономним «quattro ultra» 245-сильним двигуном, а також потужним, але при цьому природно економічним 190-сильним двигуном з режимом розширеної рекуперації енергії. Водночас дизельні версії будуть обладнані двома розетками, які «живитимуься» від 48-вольтової бортової мережі, а також невеликого електрогенератора.
Надпотужна версія RS Q5
Приблизно через рік після появи нової Q5, восени 2017 року на ринку мають з’явитися гібридні моделі, які зможуть заряджатися від електромережі. Такі версії розвиватимуть 252 кінські сили і зможуть долати на електротязі відстані до 70 кілометрів.
Водночас очікуються новинки і у верхній лінійці силових агрегатів. Вперше буде представлена модель RS Q5 із 400-сильним 2,5-літровим чотирициліндровим двигуном.
Прем’єра автомобіля відбудеться на Паризькому автосалоні 2016, який стартує 29 вересня.