Яким ефективним є автопоїзд Volvo Concept Truck
Концептуальний автопоїзд Volvo Concept Truck розробляли компанія Volvo Trucks спільно зі шведським Енергетичним агентством, починаючи з 2011 року. Головне завдання проекту – збільшення ефективності магістральних автоперевезень на 50%.
Конструктори вирішили ґрунтовно попрацювати над аеродинамікою. Як тягач було взято стандартну вантажівку Volvo FH із 420-сильним двигуном D13 екологічного стандарту Євро 6. Машина отримала новий передній бампер, а також щитки на задніх колесах. Зовнішні дзеркала поступилися місцем камерам заднього виду. Спеціальний аеродинамічний обвіс отримав і напівпричіп: спойлерами закриди колеса, а в кормі з’явилися спеціальні хвостовики. В результаті витрату палива навантаженого автопотяга вдалося скоротити на 30%.
Крім поліпшення аеродинаміки, в автопотязі вдалося зменшити споряджену масу напівпричепа на 2 тонни, що збільшило його вантажопідйомність і відповідно зменшило собівартість перевезень. Для підвищення паливної економічності також застосовуються спеціальні шини зі зменшеним опором коченню.
«Ми постійно працюємо над транспортними засобами з економічною витратою енергії. Це – першочергове завдання як у вирішенні екологічної проблеми, так і у зниженні витрат наших клієнтів. Концептуальна вантажівка демонструє величезний потенціал у досягненні технічного прогресу», – коментує Клес Нільсон, президент і генеральний директор Volvo Trucks.
Незважаючи на те, що автопоїзд Volvo Concept Truck не призначений для виробництва, частину його новаторських рішень буде використано на серійних вантажівках марки.
Цей науково-дослідний проект спільно реалізують Швеція та США за підтримки шведського Енергетичного агентства та американського Міністерства енергетики. У свою чергу заокеанський проект SuperTruck має на меті збільшити транспортну ефективність магістральних вантажних перевезень на північноамериканському ринку.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Жан-Клод Ван Дамм і тягач Volvo – в Україні (+ВІДЕО)