Без яких деталей залишилися російські Лади та КамАЗи
Припинення експорту в Росію автомобільних деталей спровокувало зупинку низки підприємств. Що ж доведеться «імпортозамінювати» російським виробникам?
Як з’ясувалося, автомобілі Lada, якими пишаються росіяни, практично на 70% складаються з імпортних деталей. В результаті підсанкційному АвтоВАЗу довелося відмовитися від виробництва сімейства Lada Vesta та Lada XRay, а залишені на конвеєрі Lada Granta та Lada Niva Legend залишилися без імпортної електроніки. Їх випускатимуть без системи стабілізації (ESP), антиблокувальної системи (ABS) та іншої електроніки.
Зокрема, компанії доведеться шукати заміну ABS та ESP від Bosch, німецьким термостатам Behr та елементам ГРМ ще одного німецького бренду INA, що належить концерну Schaeffler Technologies. Також очікуються проблеми з компресорами кондиціонера, елементами гальмівної системи, котушками запалення та генераторами, для яких потрібні імпортні компоненти.
Аналогічні проблеми і у КамАЗа. У компанії визнали, що з кінця березня змушені випускати модельний ряд «класичних» вантажівок К3 з вітчизняними компонентами, оскільки американські мотори Cummins, німецькі коробки передач ZF та паливна апаратура Bosch їм більше недоступні.