У нас на тесті: Renault Megane Sedan
Седан на базі хетчбека Renault Megane, як і належить автомобілю з цим типом кузова, довший за свого донора. Більша і колісна база, задні дверцята. Саме тому сідати в Рено Меган Седан зручніше, ніж у хетч. Порівняно з попередником Renault Fluence, автомобіль став набагато соліднішим, навіть схожим на флагман марки Talisman.
А от над головою його стало менше – адже у всіх Renault Megane зменшилася висота кузова. Зате тепер седан Меган має стрімкий вигляд, як купе. На деяких ринках його навіть називають не Megane Sedan, а Megane Grand Coupe. У комплектації з люком у такої машини повністю скляний дах, що надає машині ще більшої схожості з купе.
Утім, у новому Megane Sedan не обійшлося і без поліпшення практичності. Так, тепер кришка багажника відчиняється помахом ноги. Щоправда, закривається вручну.
Як поводиться новий Renault Megane Sedan, якими комплектується силовими агрегатами і опціями, чи змінилася підвіска і коли автомобіль з’явиться в Україні – про це журналіст “Автоцентру” дізнається на міжнародному тесті у Варшаві (Польща).
Читайте найближчим часом повну версію тест-драйву Renault Megane Sedan в «Автоцентрі».