У нас на тесті: Jaguar F-Pace
Із Jaguar F-Pace ми вже встигли познайомитися в Чорногорії. Та хижака нової породи вже офіційно представили і в Україні. Тому він дуже швидко опинився у нас на тест-драйві.
Навіть не виникає сумнівів, що це не грайливе кошеня, а впевнений у собі хижак – мускулистий, грізний і дуже ефектний! Втім, наш Jaguar F-Pace має цілком доброзичливий характер. Адже він оснащений базовим 2-літровим 180-сильним турбодизелем серії Ingenium.
У парі з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач двигун забезпечує навіть найспокійнішому хижакові розгін до сотні за 8,7 секунди. Непогано, враховуючи, що машини з таким движком обирають передусім заради економії, причому подвійної – під час купівлі і під час заїзду на АЗС.
У місті такий Jaguar F-Pace обіцяє їсти 6,2 літра на 100 км. Але, звісно, у мене він на такій жорсткій дієті не сидів, обходячись 8-9 літрами. Втім, і сильно заповзято я не їздив, оскільки такий силовий агрегат працює недостатньо м’яко як для машини з такою красивою назвою.
Цей кросовер віддає перевагу м’якому поводженню з педалями та кермом. Тоді і він краще розуміє і реагує на дії водія. І в свою чергу, відчутно допомагає залишатися в межах смуги.
На тлі пружного «кошачего» ходу легкових моделей, кросовер на колесах з 20-дюймовими дисками жорстко і безкомпромісно зустрічає вибоїни нашого асфальту. Jaguar F-Pace немов хоче ще раз продемонструвати, що створений не для бездоріжжя, а для якісних швидкісних доріг і ходових віражів.
А детальніше про Jaguar F-Pace та його поведінку на українських дорогах ми розповімо дуже скоро.