Тест-драйв нової Hyundai Elantra: Скульптурні грані
Власниками Elantra за п’ять її поколінь стали майже десять мільйонів людей. Таких моделей-рекордсменів у світі не знайдеться й десятка. Аби досягти заповітної цифри, шоста генерація кардинально змінила вигляд, однак залишивши улюблені споживачами риси.
В Україні презентовано новий Hyundai Elantra
Міліметри стилю
Форма кузова Hyundai Elantra і так була модною – купеоподібні седани за останні роки не втратили актуальності. Тому в профіль машина залишилася впізнаваною. Мало змінилися і розміри: довжина збільшилася на 2 см, а ширина – на 2,5. Колісна база взагалі залишилася колишньою. А от спереду шоста Elantra – це геть інша машина. Грані, що набувають популярності у світовому дизайні, трапецієвидна решітка радіатора та вузькі фари укупі з пологим капотом зробили автомобіль спортивнішим, хоча і трохи схожим на сучасних конкурентів. Треба визнати, корейцям вдалося об’єднати м’які форми кузова з модними гранями, і цей ансамбль має гармонійний вигляд.
.
Салон змінився кардинально, втративши родинні риси марки. Зникли «колодязі» приладів, трикутники і ромби в оформленні торпедо. Дизайн інтер’єру став таким універсальним, що, закривши логотип Hyundai на кермі, розпізнати марку вже неможливо. Чільне місце зайняв дисплей, нижче розташувався блок управління клімат-контролем. Утім, незважаючи на безликість, зручність зчитування інформації та користування системами автомобіля нарікань не викликає. Повернутий у бік водія дисплей ніколи не відблискує і його завжди добре видно.
Об’єм багажника трохи зменшився, але його кришку можна тепер відчиняти «без рук». Така система нам знайома ще з кросовера Kia Sorento: аби відкрити багажник, треба з ключем-міткою в кишені підійти до машини ззаду і почекати пару секунд. Розкласти сидіння, щоб збільшити відсік, можна лише з боку багажника. З салону дістати доступ до нього не можливо.
Тихіше, але жвавіше
У моторній гаммі Hyundai Elantra відбулися еволюційні зміни. Українцям, як і раніше, доступні два бензинові мотори – щоправда, потужніший 1,8-літровий замінили на 2-літровий. Менш «сильний» об’єм 1,6 л залишився незмінним. До обох двигунів можна замовити і 6-ступінчасту механіку, і автомат з аналогічною кількістю передач.
На тест-драйв до «Автоцентру» потрапила версія з найпотужнішим двигуном і автоматичною коробкою передач. Уперше вона отримала спортивний режим руху (у попередньої Elantra був тільки екологічний і нормальний). Він надав 156-сильному мотору більше запалу. Автомобіль швидко реагує на педаль газу і перемикає передачі без відчутних зволікань. Але динаміки спорткара від сімейного седана очікувати не доводиться
.
Спортивний режим дає мотору розкрутитися до максимальних обертів. У цьому разі в салон проривається рик роботи двигуна, хоча на малих і середніх оборотах у машині тиша та спокій. Помітно, що інженери попрацювали над шумоізоляцією. На високих швидкостях стало менше шуму від кузова – коефіцієнт лобового опору знизили до 0,27.
Підвіска Elantra і раніше була орієнтована на комфорт. У шостому поколінні машина залишилася вірною цій концепції, хоча за першими відчуттями їй додали трохи більше жорсткості задля поліпшення керованості.
Сімейний седан має бути безпечним, і Elantra оберігає свого власника за допомогою сучасних електронних систем. Так, система стеження за мертвою зоною за появи там автомобіля не лише привертає увагу водія миготінням вогника, а й видає звуковий сигнал, якщо водій якраз хоче перестроїтися на цю смугу.
«Розумне» світло відстежує наявність зустрічних авто вночі, вимикаючи сліпучі промені. Крім того, радар ззаду бачить об’єкти, непомітні водієві під час руху машини заднім ходом і подає попереджувальні сигнали. Таким чином легше виїхати з парковки з обмеженою оглядовістю.
У новій концепції
Оновлюючи свої моделі, Hyundai чітко додержується нової концепції «розумного преміуму». У ньому немає надмірностей або якихось кричущих елементів інтер’єру. Всі зміни автомобіля зроблені для поліпшення споживчих якостей з урахуванням зростання вимог власника в новому цифровому світі. Нинішнє покоління Elantra повністю відповідає цій концепції: машина стала комфортнішою, безпечнішою, зручнішою, а власник має можливість змінити її характер відповідно до свого настрою або темпераменту. А найкращі якості популярного седана залишилися незмінними.
Резюме
Кузов і комфорт | |
Яскрава зовнішність, спортивний вигляд кузова. Зручні прилади, що добре читаються. Пристойна шумоізоляція, комфортна підвіска.
| Нестача місця над головою у високих людей на задньому ряду сидінь. |
Силовий агрегат і динаміка | |
Злагоджена робота двигуна й автоматичної КП, наявність трьох режимів роботи силового агрегату.
| Відсутність у моторній гамі дизеля й гібриду. Недостатня динаміка найпотужнішого мотора. |
Оснащення та ціна | |
Наявність важливих систем безпеки, інноваційна система дистанційного відкриття багажника. . | Звучання штатної аудіосистеми далеке від ідеалу.
|
Hyundai Elantra | |
Загальні дані | |
Тип кузова | седан |
Дверцят/місць | 4/5 |
Габарити, Д/Ш/В, мм | 4570/1800/1440 |
База, мм | 2700 |
Колія передня/задня, мм | 1563/1564 |
Кліренс, мм | 150 |
Маса споряджена, кг | 1820 |
Об’єм багажника, л. | 407/458 |
Об’єм бака, л | 50 |
Двигуни | |
Тип | бенз. з розпод. впр. |
Розт. і кільк цил./кл. на цил. | R4/4 |
Потужність, кВт (к.с.)/об/хв. | 115(156)/6200 |
Макс. кр. мом., Нм/об/хв. | 195/4000 |
Трансмісія | |
Тип приводу | передн. |
КП | 6-ст. авт. |
Ходова частина | |
Гальма передні/задні | диск. вент./диск. |
незалежн./незалежн. | незалежн./напівзалежн. |
Підсилювач | електро |
Шини | 205/55R16 |
Експлуатаційні показники | |
Макс. швидкість, км/год | 202 |
Розгін 0-100 км/год, с | 9,9 |
Витрата траса-місто, л/100 км | 5,5–10,1 |
Гарантія, років/км | 5/100 000 |
Періодичність ТО, км | 15 000 |
Вартість ТО, грн. | н.д |
Мінімальна вартість, грн.* | н.д |