Тест-драйв Mitsubishi Outlander
Хоча передня частина Mitsubishi Outlander третього покоління отримала оформлення в стилі «динамічний щит» ще в 2015 році, але саме в червоному кольорі це рішення вдало «проявило» себе. Машина має агресивний і динамічний вигляд. І чимало сусідів по потоку озиралися на автомобіль, а знайомі запитували: «Що змінилося?» Якщо говорити про модель 2017 року, то зовні не змінилося майже нічого. Хіба що протитуманки стали світлодіодними, але помітити це можуть хіба що власники «Аутлендерів» минулих років.
Непомінто, проте є
Зате всередині – куди більше корисних і важливих систем. По-перше, Mitsubishi Outlander став набагато практичнішим у холодну пору року. Вітрове скло і рульове колесо тепер обігріваються (в трьох верхніх комплектаціях), а клімат–контроль і датчики світла і дощу тепер встановлені у всіх, навіть базових, версіях.
У топовій комплектації Ultimate, яка надійшла до нас на тест, ще більше інновацій, причому переважно вони стосуються безпеки та комфорту. На цьому Mitsubishi Outlander стало легко і безпечно паркуватися. Адже тепер по периметру автомобіля встановлено 8 паркувальних датчиків, які сканують простір навколо машини. Крім того, можна орієнтуватися за камерами, відео з яких передається на дисплей мультимедійної системи. Щоправда, картинка в ній не найчіткіша, а лінії паркування статичні. Але точно запаркувати машину тепер набагато легше. Ще одне нововведення в «Аутлендері» – система попередження про поперечні автомобілі на виїзді з парковки.
Інтер’єр Outlander в топ-версії виглядає приємно завдяки м’якому пластику і глянсовим вставкам. Великі і зручні кнопки включення електронних систем – данина традиціям, а великий дисплей – моді.
Комфорт – передусім
На ходу Mitsubishi Outlander – один із найкомфортніших кросоверів у класі. Цьому допомагають не тільки поліпшена шумоізоляція, яка з’явилася в оновленій моделі. Змінилися і налаштування підвіски, включаючи нові амортизатори. Завдяки цьому автомобіль впевнено їде розбитими українськими дорогами, не напружуючи водія і пасажирів зайвими шумами й ударами.
Звісно, керованість тут не у пріоритеті – реакції на поворот керма все-таки трохи уповільнені. З іншого боку, якщо на машині така всеїдна підвіска, то різко маневрувати, об’їжджаючи ямки, немає сенсу.
Бензиновий двигун об’ємом 2,4 л і потужністю 167 к.с. дає змогу стартувати різко. Покращений варіатор зі спортивним режимом плавно розганяє машину з характерним звуком роботи безступінчастої трансмісії – до першої сотні за 10,2 с. Непогано, але за відчуттями не вражає. Все-таки це сімейний кросовер. У деяких країнах він навіть буває семимісним.
А що з витратою? Комплекс заходів щодо поліпшення економічності дав змогу зменшити витрату пального порівняно з попередньою версією на цілих 0,8 л на сотню. Але все одно в місті виходить трохи більше 10 л, за містом – 8-9. В принципі, недалеко від заводських даних. Можливо, ще більше поліпшити витрату в місті допомогла б система «стоп-старт», але вона тут не передбачена.
Плід еволюції
Отже, Outlander 2017 року – результат подальшої еволюції моделі. У ній збережені практичність, комфорт їзди і зручність пасажирів. І, звісно, прохідність моделей з діамантами. При цьому машина отримала сучасні електронні системи допомоги водієві і безпеки, хороші мультимедійні можливості і знижену витрату пального.
Резюме
+ Помітна зовнішність, особливо з яскравими кольрами кузова. Відмінна плавність ходу, гарна шумоізоляція, комфортний салон і місткий багажник. Наявність зимових опцій, сучасна мультимедійна система. Непогана динаміка і знижена витрата пального. Можливість легко паркуватися.
– Недостатньо інформативне рульове керування. Висока витрата пального в місті. Недостатньо чіткий екран камери заднього виду.
Mitsubishi Outlander | |
Тип кузова | універсал |
Дверцят/місць | 5/5 |
Габарити, Д/Ш/В, мм | 4695/1810/1703 |
База, мм | 2670 |
Кліренс, мм | 215 |
Маса спорядж./повн., кг | 1505/2210 |
Об’єм багажника, л | 325980 |
Об’єм бака, л | 60 |
Тип | бенз. з розп. впр. |
Розп. і к-сть цил./кл. на цил. | R4/4 |
Об’єм, см. куб. | 2360 |
Потужність, кВт (к.с.)/ об/хв | 125 (167)/6000 |
Макс. кр. мом., Нм/об/хв | 222/4100 |
Тип привода | Повний, що підключається |
КП | Варіатор |
Максимальна швидкість, км/год | 198 |
Розгін 0100 км/год, с | 10,2 |
Сер. витрата, л/100 км | 8,1 |