Новий Mitsubishi Pajero Sport проти трактора. Порівняльний тест на бездоріжжі
Картина ворогів із бездоріжжя, що стоять поруч, здається провальною для автомобіля. Кліренс 650 мм у трактора проти 218 мм у Pajero Sport, коробка передач МТЗ із 18 передачами (!) проти 8-ступінчастого автомата Aisin, трансмісія «Білоруса» з постійно замкнутим зчепленням, диференціалами, двома роздатками, редукторами відбору потужності проти системи Super Select II у Pajero Sport. Словом, у перемозі топового продукту Мінського тракторного заводу не було сумнівів. І спочатку так і було… Mitsubishi Pajero Sport навіть із ввімкненим зимовим режимом Mud/Snow системи Super Select II, програвав на старті у перших двох заїздах: ні режим зниженої передачі, ні примусове блокування диференціала не рятували від жорсткого букса і заривання у сніг, змішаний з м’яким озимим ґрунтом. У цей час «Білорус», спокійно граючи щитками над колосальними 38-дюймовими колесами, йшов уздовж тестової лінії до фінішу на горизонті і навіть встигав перекурити. Технічна пауза змусила нас впритул засісти за налаштування Pajero Sport. Сніг проходив дедалі глибше під одяг, забивався в радіатор, під арки, всередину підвіски і взагалі почувався господарем становища, доки Pajero Sport не намацав… зачіп! Уся справа у взаємозв’язку електроніки з фізикою: щоб рушити і вирвати Pajero Sport з проблемного ґрунту, треба було використовувати режим 4LLc (жорстке блокування диференціала зі зниженою передачею), який забезпечує ривок, але не є бажаним для їзди на швидкості. Враховуючи, що максимальна швидкість МТЗ-80 близько 40 км/год – Mitsubishi Pajero Sport на стометрівці обійшов трактор за всіма параметрами!