Mercedes-Benz Zetros 8х8 отримав нову бронекабіну
Mercedes-Benz Special Trucks розширює позашляхове сімейство Zetros моделлю з колісною формулою 8х8. Машина має підвищене до 25 т корисне навантаження і раму зі збільшеною монтажною довжиною. Новинка вперше буде представлена на виставці озброєння Eurosatory, яка відбудеться з 17 по 21 червня у Парижі.
Цікаво, що автомобіль покажуть із броньованою кабіною, причому вже власного виробництва. Якщо раніше на машини Zetros встановлювалися бронекабіни сторонніх фірм, то тепер їх виготовляють на головному заводі Mercedes-Benz у Верті. Зокрема, їх вже встановлюють на машини Zetros 6×6.
Чотиривісний Zetros з’явився в результаті укладання великого контракту з Міністерством оборони Канади на поставку понад 1500 автомобілів протягом кількох років. На Eurosatory машина постане у варіанті із системою гакового захвату для перевезення різних контейнерів. Автомобіль завдовжки 11,15 м, завширшки 2,60 м та заввишки 3,70 м оснащений 6-циліндровим турбодизелем ОМ 460 потужністю 510 к. с. З двигуном у парі працює автоматична коробка передач Allison 4500SP.
Zetros 8х8 почнуть випускати в 2025 році. Такі машини будуть доступні у двох конфігураціях: дві осі попереду (обидві поворотні) та дві позаду, або одна попереду та три позаду (остання – керована для покращення маневреності).
На виставці Eurosatory можна буде побачити й низку інших цікавих автомобілів Mercedes-Benz. Це тривісний Zetros (6х6), також із бронекабною власного виготовлення. Машина постане з резервуаром, виготовленим компанією Lindner & Fischer спільно з WEW Westerwalder Eisenwerk. Його спеціальний корпус відрізняється функцію «самолікування» невеликих пробоїн. Резервуар має швидкознімну конструкцію.
На виставку до Парижа також привезуть сідловий тягач Arosc (6х6), оснащений двигуном OM 460 у 421 к. с. Машина обладнана двома лебідками для роботи із важкою технікою. Двокаткова задня ошиновка тягача підвищує корисну вантажопідйомність автопоїзда.
В експозиції Mercedes-Benz Special Trucks буде показано також Zetros 4х4 та Unimog U5000, оснащені бортовими платформами для перевезення особового складу. Увагу приверне і двовісне повнопривідне шасі FGA, призначене для броньованих тактичних машин (APC) повною масою до 14,8 т.