Новинки MAN Truck & Bus на автосалоні в Ганновері
На Міжнародному салоні комерційних автомобілів ІАА 2016, що проходив у Ганновері 22-29 вересня, компанія MAN Truck&Bus демонструвала цікаву різнопланову експозицію.
Безперечно, сенсацією IAA 2016 стала презентація оновленої лінійки вантажних автомобілів MAN. Моделі 2017 року мають численні інновації.
Потужніше й економічніше
Двигуни витрачають тепер менше пального і водночас забезпечують кращу динаміку. Вони також відрізняються підвищеною надійністю. Потужність мотора D38 нового покоління досягає 640 к.с.
Оновлений двигун D26, оптимізований під навігаційні програми, має спектр потужності від 420 до 500 к.с. і виділяється зменшеною вагою та низькою витратою пального. Ці мотори працюють із новою версією коробки передач MAN TipMatic, яка враховує особливості конкретних програм руху.
MAN також презентував на ІАА 2016 останню версію концепції EfficientLine, яка поєднує в одній вантажівці всі технічні та аеродинамічні засоби економії палива. Для показу переваг цієї версії компанія провела у липні тестовий пробіг автопоїзда з тягачем MAN TGX 18.500 4х2 BLS EfficientLine 3. Для порівняння у випробуванні брала участь попередня модель – MAN TGX 18.480 BLS EfficientLine 2, яка рухалася тим самим маршрутом.
Крім того, MAN продемонстрував дизайнерські інновації для своєї серії TG. В екстер’єрі впадає в око нова версія емблеми фірми – зображення могутнього лева. Моделі TGX і TGS отримали нещодавно розроблені динамічні повітрозабірники.
А стосовно інтер’єру, то у всіх моделей TG він відрізняється теплими кольорами. Нові матеріали оббивки сидінь яскраві і приємні на дотик. Рульове колесо виконане в оригінальному дизайні. У розпорядженні водія оновлена інформаційну-розважальна система. Є також автоматичне ввімкнення фар і датчики дощу, які задіють двірники. Нова система MMT MAN Truck Media Advanced Infotainment доступна з 5 – або 7-дюймовим екраном.
Новий підрозділ
Великий обсяг інформації щодо експлуатації вантажівок вже знайшов цифрове відображення. Сьогодні використання системи Telematics переважно зосереджує увагу на ефективності витрат окремих транспортних засобів і парку тієї чи іншої компанії-перевізника. Однак потенціал цифрових технологій у транспортному секторі ще не використано повністю. Необхідно посилити взаємодію між окремими ланками всього транспортного ланцюга, а також їх інфраструктури і спростити обмін даними.
Враховуючи це, компанія MAN Truck&Bus створила відокремлений підрозділ – Telemаtics and Виѕіпеѕѕ Solutions. Його завданням є подальше поширення цифрових технологій у транспортній галузі – для розробки нових рішень та послуг у сфері мережевої співпраці.
У травні компанія заявила про інвестиції в американську бізнес-структуру FR8 Revolution Inc. Остання розробила операційну систему для мережі транспортної індустрії, яка забезпечує відправників, транспортні компанії і водіїв вантажівок прозорою платформою для планування вантажоперевезень в реальному часі.
Платформа, відкрита для різних брендів, надає програми для кожної цільової групи транспортного ланцюга. Інвестуючи в FR8, MAN Truck & Bus налаштований активно долучатися до трансформації цифрових технологій для транспортної індустрії. Компанія набуватиме досвід і передаватиме його бізнес-моделям у Європі. Об’єднання партнерів, які спеціалізуються в наданні певних послуг у логістичному процесі – це один з ключових аспектів нових цифрових бізнес-моделей.
Підрозділ Telematics and Виѕіпеѕѕ Solutions також визначає і розробляє конкретні технічні принципи та інтерфейси. Кожний транспортний засіб MAN отримає всі інтефейси з 2017 року, щоб передбачити оптимальний обмін даними в мережі.
Приклад підвищення ефективності
Поширення цифрових технологій і обмін даними не тільки відкривають шлях для пропозиції нових послуг, а й дають можливості для створення нових концепцій використання транспортної інфраструктури. У квітні нинішнього року MAN Truck&Bus надав два автопоїзди з напівпричепами для участі в змаганнях European Truck Platoning Challenge. Тестовий пробіг дав змогу компанії продемонструвати важливу річ: транспортні засоби можуть безпечно рухатися на малій відстані один від одного.
Це, по-перше, дає можливість краще використовувати наявний простір на дорозі. А по-друге, що дуже важливо, в такому разі економиться 10% пального, адже найбільшу його кількість споживає транспортний засіб, який їде на чолі колони, а всі інші рухаються в його аеродинамічній тіні і тому витрачають меншу енергію на подолання опору повітря.