«Богдан Моторс» зміцнює позиції на ринку пасажирського транспорту
Компанія «Богдан Моторс», що входить до корпорації «Богдан», збільшує свою частку на ринку пасажирського транспорту в Україні. Вчора, 8 вересня, за підсумками проведеного КП «Київпастранс» тендера на закупівлю тролейбусів великої місткості, переміг саме цей виробник. Вартість конкретного лота на аукціоні ProZorro становила 202,3 мільйона гривень. За умовами тендера переможець – луцький «Автоскладальний завод №1», що належить «Богдан Моторс», має поставити Києву до кінця 2016 року 40 тролейбусів.
Столиця поповниться тролейбусами моделі «Богдан» Т701. Нагадаємо, що сьогодні київськими дорогами вже їздять кілька десятків як одиночних, так і зчленованих машин виробництва «Богдан Моторс» – великої та особливо великої місткості.
Тролейбус «Богдан» Т701 має довжину 12 метрів і повністю низькопідлоговий кузов. Салон розрахований на перевезення 105 пасажирів, третина з яких (34 людини) можуть розташуватися у зручних кріслах. Комфортно тут буде і людям з обмеженими можливостями. Для заїзду візків передбачено відкидні пандуси, а в салоні відведено спеціальні місця для їх фіксації за допомогою ременів.
Тролейбус укомплектований статичним перетворювачем чеського виробництва, інтегральним гідропідсилювачем керма. Швидко зупинити багатотонну машину на дорозі допоможе електродинамічна і пневматична гальмівна система з ABS.
На замовлення може бути встановлено електрокалориферну систему опалення, а також систему кондиціонування – як в салоні, так і в кабіні водія.
За бажанням машину можна дооснастити і іншими корисними «примочками». Серед них система автономного ходу, що дає змогу пересуватися без контактної мережі на відстань до 20 км. Є можливість встановити обладнання для електронної оплати проїзду, систему GPS-позиціонування, а також Wi-Fi.
Луцький «Автоскладальний завод №1» сьогодні випускає різний пасажирський транспорт. Лінійка охоплює малі та середні автобуси, великого й особливо великого класів, а також тролейбуси як одиночні, так і зчленовані. Наразі підприємство може складати до 2,2 тисячі машин на рік, проте до 2020-го цей показник мають намір довести до шести тисяч. Тим паче, що для цього вже є відповідні корпуси і закуплено сучасний фарбувальний цех із ваннами для катафорезної обробки.