В Києві презентували автобус на метані LAZ CNG
Під час презентації автобуса на метані LAZ 183 – CNG Вадим Легкий, комерційний директор City Transport Group підкреслив, що одним зі світових пріоритетів розвитку громадського транспорту є створення машин на екологічно безпечних метанових двигунах.
«У всьому світі зараз спостерігається активне впровадження стратегій по переходу на екологічно безпечний транспорт. Приміром, грузинський тендер на постачання 280 одиниць, а також новий єгипетський тендер на постачання 400 одиниць 12-метрових низкопольных автобусів, де бере участь «LAZ», розрахований саме на закупівлю транспортних засобів на CNG – двигунах», – сказав В. Легкий.
За словами представника City Transport Group, ринкова вартість автобуса А- 183 – CNG об’ємом двигуна 6,9 л в середньому на 30% дороже, чим аналогічна машина на з дизельним двигуном Євро 5.
В той же час, В. Легкий підкреслив, що для популяризації екологічного транспорту, компанія готова запропонувати покупцям автобус за собівартістю.
Серед основних переваг автобусів на метановому паливі представник City Transport Group відмітив, що вартість літра метану в 2 рази нижча, ніж літра дизпалива (7 грн і 14 грн відповідно). При цьому витрата палива у машин, обладнаних метанових двигуном, всього на 15% більша, ніж у дизельних.
«У найближчі 2-3 місяці City Transport Group може зробити до 10 автобусів з CNG-двигуном. Зараз у нас готові стапеля (платформи для виготовлення кузовів), сертифікована уся необхідна документація, закуплені двигуни MAN об’ємом 6,9 л, мости, вісі, коробки-автомат німецької фірми ZF», – підсумував Вадим Легкий.