У Китаї випробували найаеродинамічніший магістральний тягач
Китайська компанія Windrose Technology розробила магістральний тягач на електротязі, який своїм компонуванням та дизайном нагадує Tesla Semi. Проведені нещодавні випробування показали, що за аеродинамікою він набагато перевершує американську машину. Коефіцієнт Сх у нього всього 0,27 проти 0,35 у Tesla Semi.
Що й казати, це дуже важливий показник для вантажівки такого класу. Адже, як відомо, магістральний тягач у складі автопоїзда на швидкості 80 км/год на подолання аеродинамічного опору повітря витрачає до 60% свого палива. Тягач від Windrose зможе проїжджати без підзарядки до 600 км. Ведуться роботи з впровадження на машині функції автономного керування 4-го рівня, а також різних сервісів на основі 5G.
Компанія Windrose Technology (Weidu Technology) була заснована 22 березня 2022 року. Вона займається розробкою нових вантажівок на електротязі. За словами голови правління та виконавчого директора Вень Ханя, компанія використовує комплектуючі з Китаю та Німеччини, а будівництвом та випробуванням вантажівок займається як у США, так і у себе на батьківщині. Також було заявлено, що Windrose Technology вже одержала попередні замовлення на 1000 електричних тягачів для США та ще 200 для місцевого ринку.