Temsa та CaetanoBus готують електричний автобус із запасом ходу 1000 км
Турецький виробник Temsa та португальська автобусобудівна компанія СaetanoBus заявили про спільний проект зі створення машини на водневих паливних елементах. Вона буде збудована на базі акумуляторно-електричного лайнера – 12-метрової моделі Temsa HD12. Технологію Fuel Cell надасть партнер CaetanoBus – компанія Toyota. Новинку планують показати вже 2024 року, а наступного року налагодити її серійне виробництво. Обіцяють, що спільний туристичний автобус на водні зможе проїжджати без дозаправки до 1000 км.
Зазначимо, що ринок автобусів на водневих паливних елементах у Європі активно розвивається. Так, за перше півріччя було реалізовано 96 машин, що на 84% більше ніж за аналогічний період минулого року. Лідером є CaetanoBus – з показником 28 од. На другому місці Van Hool – 26 од., що утримує лідируючі позиції, починаючи аж з 2012 року (продано – 132 од.). Найбільша кількість автобусів Fuel Cell сьогодні експлуатується у Німеччині – 167 од.