Renault Trucks Optifleet удосконалює економічне водіння
Optifleet є бортовим ІТ-рішення для моніторингу та керування автопарком у режимі реального часу. Доступ до нього здійснюється через Інтернет-портал із будь-якого комп’ютера. Нещодавно компанія Renault Trucks вирішила вдосконалити його, забезпечивши новими функціями. Так, наприклад, один із модулів «Контроль» тепер проводить аналіз не просто витрати пального автомобіля під керуванням конкретного водія. Визначається ще й три таких параметри:
– час руху авто потяга за інерцією (із застосуванням гальм)
– час роботи в зеленій зоні тахометра (зокрема час в «автоматичному» режимі коробки передач)
– відрізок часу, коли двигун працює на холостих обертах (без натиску на газ)
Все це дає змогу більш точно оцінити навички економної їзди конкретного водія, без прив’язування до маршруту і незалежно від навантаження.
Для більшої наочності оцінка виставляється трьома кольорами: зелений – «добре», помаранчевий – «задовільно», червоний – «незадовільно».
Удосконалена система Optifleet вже успішно експлуатується на 55 тягачах Renault серії T, що працюють у французькій транспортній компанії Inter-Legumes.
Визначено переможця змагань з економічного водіння Optifuel Challenge
Нагадаємо, що програма Optifleet ґрунтується на чотирьох модулях, які можуть бути адаптовані відповідно до особливостей діяльності і потреб конкретного клієнта.
Модуль «КАРТА» служить для керування функцією географічної локалізації на базі картографічного ресурсу GoogleMapAPIPremier. Він дає змогу відслідковувати місцезнаходження машин у режимі реального часу та аналізувати історію пройденого маршруту.
«КОНТРОЛЬ» — модуль технічних даних, який дає можливість проводити моніторинг споживання палива щодо кожного водія і, відповідно, зменшувати кілометражні витрати, зокрема для автопарків, що складаються із машин різних марок. Також програма Optifleet дає можливість надати клієнту екологічний звіт (двоокис вуглецю, Nox…) щодо викидів під час транспортування його товару.
Третій модуль – «ВОДІННЯ» дає змогу оператору консультувати водіїв у режимі реального часу, а також дистанційно завантажувати дані з тахографа на борту і картки водія, що зберігаються на сервері Renault Trucks.
Водій на маршруті також може користуватися інтегрованим у приладову дошку інтерфейсом за допомогою бездротової клавіатури (модуль «ЗВ’ЯЗОК»). Це обладнання сприяє обміну інформацією зі своїм керівником електронною поштою, передачі GPS-координат точки розвантаження в навігаційній системі PLGarminDezl (опціонально).