Mercedes-Benz Sprinter: більше потужності та вантажопідйомності
На виставці IAA 2016 у Ганновері популярний розвізний автомобіль Mercedes-Benz Sprinter постав у найбільш вантажопідйомній версії. Тепер повна маса моделі може досягати 5,5 т. Отже, корисне навантаження суцільнометалевого фургона досягає 3,15 т, а шасі з кабіною – навіть 3,46 т.
Отже, Sprinter лідирує за вантажопідйомністю в класі легких розвізних автомобілів, що розширює сфери його застосування і зменшує собівартість перевезень. Великовантажний Sprinter, зокрема, можна буде використовувати в будівельному сегменті – як машину з бортовою платформою.
Є нововведення і на легших версіях Sprinter – повною масою до 3,5 т. Зокрема, ці автомобілі можуть комплектуватися не сталевими ресорами в задній підвісці, а ресорами з полімерного матеріалу (Gfk), посиленого скловолокном. Таке рішення дає змогу зменшити вагу автомобіля і збільшити його корисне навантаження – щоправда, не набагато, лише на 12 кг.
Відтепер усі дизельні двигуни стандарту Євро-6, доступні для замовлення на Mercedes-Benz Sprinter в Європі, отримали абревіатуру СDI. Від колишнього позначення BlueTEC було вирішено відмовитися, адже всі ці мотори і так вже оснащені системою очищення вихлопних газів SCR AdBlue.
Важливо, що чотирициліндрові турбодизелі ОМ 651 робочим об’ємом 2,2 л додали в кінських силах. Так, найменш потужний варіант розвиває тепер 114 к.с. і максимальний крутильний момент 300 Нм, що на 20% перевищує аналогічні показники попередника. Другий за потужністю варіант в цій лінійці видає вже 143 к.с. і 330 Нм. Це на 10% більше, ніж у колишнього мотора.
Третя версія турбодизеля ОМ 651 залишилася з незмінними параметрами – 163 к.с. і 360 Нм. Те саме можна сказати про потужність і максимальний крутильний момент трилітрового турбодизеля V6 CDI – 190 к.с. і 440 Нм. Оновлений Mercedes-Benz Sprinter стандартно має привід на задник колеса, хоча можливо замовити і повнопривідну версію.