Mercedes-Benz представляє інноваційний пожежний автомобіль
На виставці аварійно-рятувальної техніки RETTmobil, що проходила у німецькому місті Фульда з 10 по 12 травня, компанія Mercedes-Benz Special Trucks показала новітню розробку для гасіння лісових пожеж. Машина TLF-W на всюдихідному шасі Unimog U5023 оснащується кузовною надбудовою Varus 4х4 від компанії Schlingmann. Вона виготовлена з нержавіючої сталі та алюмінію та має низький центр ваги.
Загалом автомобіль відрізняється компактними розмірами: довжиною 6950 мм, колісною базою 3850 мм та висотою – 3300 мм (по кузову). Шасі Unimog оснащується блокуванням диференціалів на обох портальних мостах. Великі кути в’їзду та з’їзду та значний дорожній просвіт забезпечують відмінну геометрію прохідності. Машина може долати броди завглибшки до 1200 мм. Спереду встановлено лебідку на 50 кН.
У кузовній надбудові змонтовано резервуар на 3200 л води та бак для піноутворювача на 60 л. У комплектацію входять відцентровий насос FPN10-2000 продуктивністю 2000 л/хв та система пінозмішування AutoMix 30DE. Дворядна кабіна для чотирьох осіб бойового розрахунку зовні захищена потужним трубчастим каркасом. На даху встановлено лафетний ствол. По периметру кабіни, а також перед усіма колесами є форсунки для дрібнодисперсного розпилення води. Є також два резервні баки для води – на 230 л.
У кормі розташовані відсіки із термоізоляцією для розміщення аварійно-рятувального обладнання. Дах кузова-надбудови може витримати до 10 осіб, що дає змогу ефективно використовувати машину для евакуації людей під час повені.