ЛАЗ просить розібратися з тролейбусним тендером для Одеси
Із метою запобігання втраті державних коштів, а також недопущення наявності дискримінаційних та антиконкурентних умов тендера, Громадська організація «Верховенство права» звернулася до компетентних органів Одеської області, а також до замовника торгів, із вимогою провести перевірку на предмет протиправних дій чиновників, притягнути винних осіб до відповідальності і розірвати договір. Про це повідомив Юрій Васильєв, голова правління Громадської організації «Верховенство права».
У зверненні ГО «Верховенство права», зокрема, йдеться, що «в Україні немає стандартів, які зобов’язували б виробника громадського автотранспорту встановлювати саме незалежні підвіски на тролейбуси, тому вимога про надання сертифіката на тролейбуси з незалежними підвісками можуть бути дискримінаційними та антиконкурентними, що дає змогу дійти висновку, що торги готувалися під певного учасника і результати конкурсних торгів наперед були відомі замовнику».
ЛАЗ виграв суд на десятки мільйонів
Автобуси ЛАЗ виходять на ринок Ірану
У свою чергу Вадим Легкий, комерційний директор групи компанії City Transport Group, яку на торгах в Одесі представляла компанія ТОВ «Науково-технічне підприємство «СТГ інженерінг» повідомив, що ЛАЗ запропонував тролейбуси за 3,5 млн грн. кожен, що на 2,0 млн і 3,3 млн грн нижче, ніж у решти учасників тендера. Однак через вимоги про надання Сертифіката на машину з незалежними осями стало причиною зняття компанії з торгів.
На думку В.Легкого, «умови тендера можуть бути наслідком мільйонної корупції комунальних чиновників, адже переможець одеського тендера отримує можливість поставити в місто транспортні засоби на 250 млн грн кредиту від європейського банку ЄБРР і «заробити» 65 млн грн».
Ярослав Станкевич, керівник відділу інжинірингу компанії «CTG», зазначив, що стан українських доріг робить неефективним використання громадського транспорту на незалежних підвісках.
«Термін служби незалежної підвіски на поганих дорогах на 2-3 роки коротший, ніж у залежної підвіски, а у виробництві вартість залежної і незалежної підвісок практично ідентична», – сказав Ярослав Станкевич.
Нагадаємо, що після розкриття тендерних пропозицій на закупівлю п’яти 12-метрових тролейбусів у м. Одесі, компанії ТОВ «Науково-технічне підприємство «СТГ інженерінг» було відмовлено в продовженні участі в тендері.