Daimler Trucks показав глобальні комерційні автомобілі
На виставці комерційних автомобілів IAA 2016 у Ганновері підрозділ Daimler Trucks демонстрував цілу низку новинок для глобального ринку. Нагадаємо, що Daimler Trucks є світовим лідером у виробництві комерційних автомобілів. Так, у 2015 році він виробив понад півмільйона вантажівок і понад 28 тис. міських і туристичних автобусів і шасі до них. Daimler Trucks складає продукцію під брендами Mercedes-Benz, Auman Truck, BharatBenz, Freightliner, Fuso, Thomas Built Buses, Western Star і Setra.
На виставці IAA 2016 Daimler Trucks представив новинки для різних континентів. Почнемо з сідлового тягача Auman 430 EST, який випускають у Китаї на спільному підприємстві Daimler і Foton. Машина оснащується 12-літровим турбодизельним двигуном Mercedes-Benz OM 457 стандарту Євро-5 і сучасною трансмісією ZF Traxon. Тягач Auman оснащений не гірше західноєвропейських аналогів: дискові гальма, системи ABS і ESP, світлотехніка з LED ходовими вогнями.
Другий цікавий експонат на стенді – бортова вантажівка BharatBenz 3723R, складена в Індії виключно для місцевого ринку. Ця п’ятивісна машина з колісною формулою 10х4. Перші дві осі – на параболічних ресорах, третя керована вісь – на пневмопідвісці, дві останні (двосхиле ошинування) – на напівеліптичних ресорах.
Автомобіль має бортову платформу завдовжки 8,4 м. Повна маса моделі досягає 37 т. Вантажівка оснащена 6,4-літровим турбодизелем Mercedes-Benz OM 906 потужністю 235 к.с. З ним встановлена механічна 9-ступінчаста трансмісія Mercedes-Benz G 131 – найбільша в Індії для вантажівок із правим розташуванням керма.
У Ганновері також можна було побачити і вантажівку марки Fuso. У Західній Європі цей бренд відомий за легкими моделями Сanter, які випускають у Португалії. На виставці було представлено магістральний тягач (6х4) Fuso TV-R (Concept 4043S), що вперше вийшов на ринок Кенії в серпні 2016 року. Машина призначена також для ринків Близького Сходу і Латинської Америки.
Тягач із лівим розташуванням керма, у тривісному виконанні призначений для роботи у складі автопоїзда повною масою до 100 т. Машина укомплектована спальною кабіною з високим дахом. Застосовується рядний, 6-циліндровий турбодизель Mercedes-Benz OM 457 потужністю 430 к.с., стандарту Євро-5. З ним агрегатується 12-ступінчаста коробка передач Mercedes PowerShift G 330. Тягач укомплектований шинами розмірністю 12.00 R 24, що прекрасно підходять для поганих доріг.
Daimler Trucks привіз на салон і суто японський продукт – концептуальну вантажівку Fuso Super Great V Spider («Павук»). Її обладнано чотирма гідравлічними «лапами», що виконують різні функції. Наприклад, крана з захопленням, бурильної установки, а також екскаватора.
Машина оснащена рядним 6-циліндровим турбодизелем Fuso 6R10 (T8) робочим об’ємом 12,8 л і потужністю 460 к.с. (2500 Нм). Двигун має багато спільного з європейським та американським силовими агрегатами: Mercedes-Benz OM 471 та Detroit DD 13 відповідно. Встановлюється повністю автоматична 12-ступінчаста коробка передач Fuso Inomat II.
Наступний експонат – шкільний автобус з Індії, призначений для ринку Близького Сходу. В основі 9,1-метрової машини лежить шасі з переднім розташуванням двигуна. Його складено на підприємстві Indian Daimler Trucks у місті Орагадам. Двигун застосовується 4-циліндровий робочим об’ємом 3,9 л потужністю 170 к.с. Опціонально він може постачатися в екологічних версіях Євро-3 і Євро-4.
Шкільний автобус має 17,5-дюймові колеса, підвіску на параболічних ресорах, систему ABS, триточкові ремені безпеки. Машина оснащена системою пожежогасіння, камерою заднього виду і маршрутопокажчиком із LED табло.
А стосовно північноамериканських брендів, то тут Daimler Trucks презентував дві цікаві машини. Почнемо з Freightliner Inspiration Truck – це перший у світі магістральний тягач з системою автономного керування, що отримав схвалення для експлуатації на дорогах загального користування. Родзинка автомобіля – автопілот Highway Pilot, що має у своєму складі радари, стереокамери та інші системи.
В основі машини лежить стандартний сідловий тягач Freightliner Cascadia Evolution.
Автомобіль укомплектований 14,8-літровим турбодизелем Detroit DD 15 потужністю 400 к.с. Коробка передач – повністю автоматична, Detroit DR 12-DA. Мости також застосовуються марки Detroit.
Другий експонат – сідловий тягач марки Western Star, виконаний у традиційному американському дусі. МодельWS 5700XE відрізняється великою хромованою решіткою радіатора – невід’ємним атрибутом заокеанських далекобійних траків. Варто зазначити, що тягачі Western Star набули широкої популярності не тільки у великих транспортних компаніях, а й у незалежних перевізників. Двигун, трансмісія і мости поставляються однією філією Daimler – Detroit і прекрасно доповнюють одне одного.