У чому сенс купівлі нерозмитненого Ланоса і скільки він коштує в Європі
Хай там як, але на українських дорогах дедалі частіше можна зустріти нерозмитнені Деу Ланос. Деякою мірою це можна прирівняти до купівлі закордонного сала або картоплі з Європи. Але це на перший погляд.
Щоб зрозуміти, чому може виникнути бажання купити Ланос в Німеччині передусім необхідно порівняти ціни на Ланос в Україні та Європі. Йдеться, звісно, про уживані авто.
Також, Ланос є одним з найдоступніших авто по цінам на обслуговування та ремонт. В середньому власник Деу Ланос, по даним магазину Шеві Авто, витрачає на запчастини 500 грн. в місяць, а це навіть менше 20 доларів, що підтверджує статус бюджетного авто.
Daewoo Lanos в Україні кінця 90-початку 2000 рр. важко відшукати дешевше ніж $2,7-3 тисячі. При цьому можна знайти і пригнаний з ЄС нерозмитнений Ланос. Тут ціна коливається переважно в межах $1-2 тис. Що може бути дешевше? Хіба що «битки» в межах $1 тисячі.
Пригнати Ланос із Польщі загалом не складно. Чи є вигода? Судіть самі. У наших західних сусідів Daewoo Lanos початку 2000-х можна придбати за 500-600 євро. А ось за 1000 євро можна відшукати Ланос 2005-2006 рр. із кондиціонером та іншими благами.
Скільки коштує Ланос у Німеччині? Все залежить від року випуску і стану автомобіля. Але тутешні екземпляри кінця 90-х все одно здаються навіть дуже “живенькими”, принаймні, якщо судити з фото. Ціна – 500-700 євро. За 800-1000 євро можна купити Ланос Спорт. За такі гроші є версії з “автоматом”.
Ланос з Литви коштуватиме приблизно так само, як і з Польщі. Але зустрічаються різні варіанти. Наприклад, ось цей 3-дверний хетчбек Ланос 2000 року з автоматичною КПП оцінений в 390 євро!
А тепер про головне. Навіщо люди привозять/купують нерозмитнені Ланоси в Україні? Безумовно, перша причина – це ціна. Другий момент полягає в міфі про надійність Ланосів європейського складання, плюс умови експлуатації на дорогах Європи і догляд за авто.
При цьому будь-який Lanos, чи то буде ЗАЗ української збірки, чи”поляк”, можна полагодити на кожному розі і купити на нього дешеві запчастини. Також не варто забувати про так званих донорів “під документи”, що, звісно, є незаконним. Втім, як і “легалізація” нерозмитнених авто.