Нова стратегія Volkswagen – світове лідерство і упор на електрокари
Опубліковано нову стратегію концерну Volkswagen Group до 2025 року. Документ, названий Transform 2025+ ставить досить амбітні цілі.
Як і у нинішньої стратегії Фольксваген, яка розписує плани до 2018 року, головне завдання незмінне – бути автовиробником №1 у світі. Водночас керівництво Volkswagen Group планує вийти на перше місце за кількістю складених електромобілів.
Раніше представники Фольксваген вже озвучували плани випускати мільйон електрокарів на рік до 2025 року. На ці цілі мають намір виділити 2,5 млрд євро. Ключову роль у стратегії відіграватиме новий електромобіль Volkswagen I. D. Крім того, на його платформі МЕВ з’явиться ще кілька електричних моделей під брендами Volkswagen, Audi, Seat і Skoda.
Активний розвиток електромобілів Фольксваген розпочнеться із 2019-2020 років. До цього ключову роль для концерну відіграватимуть кросовери і позашляховики. Серед них – нові Volkswagen Atlas і Skoda Kodiaq, а також майбутні моделі Seat Arona і VW Golf SUV.
Звісно, такі грандіозні плани потребують чимало витрат, та й наслідки Дизельгейта вплинуть на фінансовий стан концерну. Однак, стратегія Фольксваген передбачає до 2025 року досягти рентабельності операційної прибутку на рівні 6%..