Як СRM-система підвищує прибутковість автосервісу
Успішний розвиток автосервісу сьогодні неможливий без чітко налагодженого взаємозв’язку з клієнтами, контролю за ходом виконання робіт і, звичайно ж, аналітики доходів та витрат. Все це допоможе зробити CRM-система, розроблена українськими програмістами з компанії X5 Premium.
Інноваційний продукт був показаний на нещодавній виставці AutoTechService 2024 у Києві, на стенді замовника – компанії «Півень Сервіс», відомого постачальника послуг по видаленню вмʼятин без фарбування. СRM-система була створена на замовлення компанії Piven Service у Варшаві, яка є лідером ринку по детейлінгу.
1.Фотофіксація автомобіля перед прийомкою дозволяє задокументувати всі сколи та інші дрібні дефекти на кузові, дисках, а також зафіксувати кількість палива в баку та показник одометра.
2. Рівномірний розподіл замовлень між майстрами дозволяє побачити завантаження конкретного працівника протягом усього дня або тижня та забронювати його на конкретний час.
3. Аналітика. Вона відстежує кількість отриманих та виконаних замовлень, у тому числі конкретними майстрами, з урахуванням вартості робіт. Інформація надається за певний період часу: день, тиждень, місяць, квартал, рік. Це дає можливість проаналізувати ефективність роботи конкретної людини чи підрозділу. Також є можливість переглянути, які послуги найбільш популярні, а які відстають. Як бонус надається інформація з розбивкою за найбільш ходовими моделями автомобілів.
4. Банківська аналітика дозволяє чітко зрозуміти весь процес надходження коштів. Директор може оперативно, як то кажуть в один клік, переглянути всі доходи та витрати, не турбуючи бухгалтерію. Система допомагає виставляти рахунок-фактуру за кожним замовленням, а також показує скільки і на яку суму було зроблено знижок.
5. CRM-система допомагає проводити облік використаних матеріалів та хімії, у тому числі й конкретними майстрами. Функція нагадування дозволяє заздалегідь повідомити про необхідність поповнити склад тією чи іншою позицією. Також з її допомогою можна надсилати майстру через телеграм-канал оповіщення про майбутнє замовлення або доручати інші завдання, вказуючи належну пріоритетність: нормальну, середню чи високу (зробити негайно).
А тепер про ієрархію доступу до системи CRM. Змінювати записи в ній має право лише директор. Адміністратор може створювати записи та закривати їх. Майстер, у свою чергу, може отримувати записи та передавати їх на перевірку адміністратору.
Таким чином, CRM-система допомагає здійснювати контроль за робочим процесом автосервісу, заощаджуючи час і зменшуючи витрати.
Консультація за телефоном +38097 534 5549