Залаштунки комплексного сервісу: як обрати перевірений АЗК
Сьогодні перед українськими водіями широкий вибір сучасних автозаправних комплексів, де є все, що потрібно в дорозі. Від основного – можливості швидко заправити авто будь-яким пальним, залежно від типу двигуна, до низки додаткових послуг. Високий рівень сервісу, інноваційні пропозиції, смачна кава та їжа – все націлене на комфорт автолюбителів. Проте, часто водії обирають саме ту мережу з якою відбулась синергія. Вже з перших хвилин на комплексі приходить відчуття: тут про тебе дбають. До таких часто рахуєш кілометри, адже йдеться не лише про високу якість пального, а дещо глобальніше – цілковиту довіру.
Нещодавно у autocentre.ua з’явилася можливість зазирнути «за лаштунки» одного із найпопулярніших брендів на ринку – національної мережі АЗК UPG. Наш журналіст став свідком стандартної перевірки, яку проводив спеціальний інспектор з центрального офісу на одній із заправок.
Іншими словами, ми побували на внутрішньому іспиті, який складає без попередження раз на квартал кожен комплекс UPG. Виявляється, в компанії регламентовано не лише те, що стосується європейських стандартів якості пального. Існує ще понад 250 точок контролю, кожна з яких – важливий елемент у функціонуванні одного злагодженого механізму. Перевірка відбувається за методом 360 градусів – від початку заїзду на заправку до усіх внутрішніх приміщень. Ми слідували крок за кроком за перевіряючим і дізналися, як побудована робота сучасних автозаправних комплексів. Це й стало основою циклу публікацій.
То що ж відрізняє дійсно якісний та продуманий до дрібниць АЗК від просто хорошого та на що саме варто звернути увагу водіям, щоб обрати комплекс з яким вам завжди по дорозі?
Якість видно здалеку
Насправді, комфортний АЗК розпочинається не з паливної колонки, а ще у той момент, коли ви приймаєте рішення на нього звернути. Тобто зі стели – першого, що бачить водій ще під час активного руху трасою.
Зверніть увагу, стели комплексів UPG розміщено так, що у вас завжди залишається можливість вчасно побачити заправку і безпечно на неї звернути. Бренд легко впізнати за корпоративними контрастними кольорами. Так само легко зчитується й асортимент пального та ціни на нього. Разом з цим, у екіпажу завжди залишається буфер часу, щоб безпечно змінити смугу руху і уповільнитись перед заїздом на територію.
В нічний час доби ви гарантовано не проїдете потрібну вам локацію, адже стела та сама АЗК добре, а головне – правильно освітлюються. Те, що на перший погляд здається вдалим креативом дизайнерів, насправді має свій функціонал. Фірмове освітлення заправки UPG – це також елемент організації безпечного перебування на об’єкті. Важливим є і той факт, що світлові прилади тут розраховані так, щоб не засліплювати водіїв.
Продуманість у кожній деталі
Виявляється, в облаштуванні і оформленні сучасних автозаправних комплексів – принаймні, мережі UPG, коли ми вже зазирнули у її канони, все підпорядковано тому, щоб клієнту було зручно впізнавати і сприймати інформацію. Регламентується буквально усе.
Продуманість відчувається ще до того, як клієнт зробив перший крок на майданчик заправного комплексу. Він ще знаходитися в авто, яке котиться територією АЗК, а вже знає: тут є усе, що потрібно, а кожна хвилина буде проведена із максимальним комфортом.
Коли мова йде про зручність – дрібниць не буває, адже саме з них розпочинається якісний сервіс на АЗК. Важливо усе: від коректного розміщення інформаційних табличок до наявності охайних килимків на вході до торгової зали.
Тут думають про ваш настрій, з яким поїдете далі
Наприклад, для озеленення території UPG використано саме ті насадження, які не лише прикрашають її, а й освіжають у спекотний день. Постійно контролюється система поливу та предмети, призначені для гармонійної декорації території.
Якась мить і ви вже смакуєте соковитим бургером на літній терасі комплексу, насолоджуючись затишком та прохолодою.
На сучасному АЗК усе задумано так, щоб відвідувачі могли відпочити після напруженості на трасі та підзарядитися енергією. Тут милують око клумби і зелені газони, асфальт та бруківка – без жуйок та плям пального (їх миють буквально щоночі).
Килимок біля дверей – не просто на місці, коли це необхідно у зв’язку із погодними умовами, а й має охайний вигляд…. У цей момент ми зазирнули через плече інспектора: у своєму списку навпроти рядка «Цілісність структури покриття та контурів вхідних килимків» він ставив максимальні два бали.
Тут бережуть ваш час та думають про зручність
Інформаційні наклейки на паливороздавальних колонках і в приміщенні створюють легку і зрозумілу навігацію. Так ви не витрачаєте час на хаотичні пошуки потрібного вам сервісу – з легкістю можете, не звертаючись ні до кого, самостійно заправити авто, знайти касу, туалет чи місце для паління.
До речі, існує немалий перелік наліпок, які обов’язково мають бути присутніми на конкретно визначеному фахівцями місці. Їхній зовнішній вигляд, як і вивісок та вказівників, також контролюється.
Ви одразу помітите сезонний товар, адже на нього теж вкаже відповідна табличка. Палети перед входом на АЗК завжди заповнені достатньою кількістю товару, на кожному – цінник, причому, не вицвілий від літнього сонця, не вкритий пилом чи снігом.
Тут думають про вашу безпеку, адже вона – передусім
Допоміжні таблички зменшують зайві пересування людей та авто територією, а це, що не кажи, зменшує ймовірність ДТП. На фактор безпеки працюють також відбійники біля колонок і особлива бруківка замість асфальту – вона не лише не боїться пролитого пального, а й не така підступна під час ожеледиці взимку.
Максимально швидке усунення недоліків
Так, кожна з 250-ти точок контролю «важить» певну кількістю балів. Вимоги настільки суворі, що 100% потрібних балів під час несподіваних перевірок комплекси не набирають. Високим вважається результат порядку 95–98%, і він теж вражає, хоча і не є рідкісним. При тому що у більшості випадків недібрані 2–5% стривожений персонал добирає відразу, миттєво усуваючи недоліки – бо вони є як правило незначними.
На усунення серйозних негараздів виділяється певний, обумовлений внутрішнім нормативом час. Потік клієнтів на UPG великий і споживача не можна змушувати терпіти незручності – наступного разу він просто поверне на заправку іншого бренду. Між іншим, конкуренція серед топових мереж АЗК в Україні дуже сувора, чим, до речі, пояснюється і багатий пакет послуг, і розкішний навіть за європейськими мірками вигляд комплексів.
Якість пального – фундамент бренду
Мабуть, знайдуться автомобілісти, які скажуть: мені байдуже ті килимки та наліпки, головне, щоб бензин був якісний і недорогий. Така спрощена позиція теж має право на життя. Хоча слід зазначити, що завдяки цілому комплексу масштабних заходів ціни в мережі UPG і так помірні. А щодо якості, картина ще простіша.
Ясно, що облаштування зазначеного порядку на АЗК – це чималі витрати. І для вдумливого споживача зрозуміло: зробивши настільки вагому інвестицію у, здавалося б, вторинні для автозаправки чинники, керівник бізнесу не буде економити на головному – якості пального як найважливішого товару. Адже зіпсувавши собі репутацію у головному для водіїв питанні, сенсу витрачатись на допоміжний сервіс вже не буде.
Тобто навіть з прагматичної точки зору сервіс високого рівня і турботу про споживача слід розуміти як гарантію європейської якості пального в бензоколонках АЗК. Принаймні, на прикладі національної мережі UPG виходить саме так.