X

Ювілейні 5 років після «перезавантаження» Opel в Україні

Цього року бренд Opel святкує власний 125-річний ювілей від дати початку випуску автомобілів – це історична та дуже важлива подія в глобальному автомобільному світі. Причому в Україні святкування виявляється подвійним: адже п’ять років тому, в 2019 році Opel увійшов до складу Групи PSA (сьогодні концерн Stellantis) і це дало змогу розпочати процес «перезавантаження» Opel в Україні під керівництвом представництва Stellantis. І сьогодні знаковий п’ятирічний ювілей нового розділу історії Opel в Україні – це чудова нагода зафіксувати досягнення бренду за час його нової української історії.

Головне досягнення – задоволені клієнти!

За п’ять років, що минули від початку «перезавантаження» бренду Opel в Україні, загалом було продано 4386 автомобілів. А це означає, що тисячі українців стали щасливими власниками надійних, практичних, технологічних автомобілів відомого німецького бренду з фірмовим логотипом-блискавкою. Що важливо, Opel обирали не тільки приватні клієнти, а і корпоративні. За цих п’ять років нової історії бренд знайшов десятки нових надійних партнерів, що обрали автомобілі Opel для оновлення власного корпоративного автопарку. Серед таких клієнтів можна згадати наступні компанії: косметична компанія Avon обрала для себе стильні та економні Crossland, ПП «Галактика» та «ЗІП-АВТО» поповнили власний автопарк універсальними помічниками Combo Cargo, а «Хлібодар» та JCB обрали надійні та витривалі великі фургони Movano.

Крім того, за п’ять років оновлену мережу офіційних сервісів відвідали більше 60 тисяч лояльних клієнтів Бренду Opel. У загальній кількості – не лише заради проведення планового технічного обслуговування, поточних чи гарантійних ремонтів, але й для виконання безкоштовного обслуговування автомобілів критичної інфраструктуру. Адже офіційні дилери Opel також долучились до програми з безкоштовного ремонту та обслуговування державного та комунального транспорту, що проводиться за глобальної підтримки концерну Stellantis в Україні. Таким чином, бренд виконує важливу соціальну місію, що дуже важливо для України та українців у ці непрості часи – часи, коли потрібно продемонструвати стійкість характеру та надійність партнерських відносин.

П’ять років роботи – це оновлений модельний ряд легкових автомобілів

Безумовно, однією з перших та ключових причин успіху Бренду в Україні виступає повністю оновлений модельний ряд автомобілів Opel: стильний хетчбек Astra, доступний кросовер Crossland, високотехнологічний кросовер Grandland, міський кросовер Mokka, який також доступний і у 100% електричній версії. А також – широкий вибір венів для родини або бізнесу: нові Combo та Zafira. Широкий вибір полягає і у наявності різних версій та комплектацій: будь то стартова комплектація з мінімальним необхідним переліком опцій, або ж максимально-доступний варіант з усім можливим переліком версій, обирайте традиційну механічну коробку передач або ж сучасний «автомат». Opel готовий задовільнити потреба будь якого покупця з будь-якими запитами.

Таким чином, бренд Opel пропонує українцям різні автомобілі, на будь-який смак та гаманець. Причому всі автомобілі поєднують спільні риси: якість німецького бренду, економічні надсучасні двигуни, чудовий баланс комфорту та керованості на дорозі, пропозиція високих технологій за демократичними цінами.

П’ять років роботи – це повний модельний ряд комерційних автомобілів

Окремо варто відзначити формування повного модельного ряду комерційних автомобілів Opel: компактний фургон Combo Cargo для зручних перевезень тісними вулицями великого міста, максимально універсальний середньо-розмірний фургон Vivaro, а також великий фургон Movano для можливості перевезення великогабаритних вантажів. У випадку комерційних автомобілів завжди були важливими надійність та витривалість, економічність в експлуатації, можливість швидкого ремонту та продовження роботи – будьте певні, що комерційні фургони бренду повністю відповідають таким вимогам. І це підтверджують і задоволені клієнти, що обирали комерційні автомобілі Opel для себе та свого автопарку. Так, за 5 років після «перезавантаження» на українському ринку та і загалом після запуску комерційної лінійки бренду загалом було продано майже 1300 LCV-автомобілів.

П’ять років роботи – це електрифікація Opel в Україні

Сьогодні тренд на електрифікацію автомобілів є одним з найбільш визначальних у Європі: максимальна екологічність та економність у використанні. Відомий німецький бренд Opel пропонує власне бачення електрифікації українським покупцям. Уже зараз в Україні доступні електричні версії різних моделей Бренду – стильний кросовер Mokka Electric, компактний сімейний вен Combo Electric, вантажний фургон Combo Cargo Electric. Таким чином, Opel намагається надати покупцям широкий вибір моделей з повністю 100% електричним приводом: як для приватного використання, так і для службових комерційних перевезень.

П’ять років роботи – це широка мережа офіційних дилерів та сервіс-партнерів

Звісно, дуже важливим досягненням нової п’ятирічної історії Opel в Україні також є процес «перезавантаження» дилерської мережі. Як результат – сьогодні мережа нараховує 20 офіційних дилерів Opel в Україні та сервіс-партнерів бренду, які відповідають останнім стандартам бренду.  Це дуже важливий етап змін, адже в першу чергу клієнт знайомиться з автомобілем саме в стінах  дилерського центру, і перші враження мають відповідати високим вимогам німецького бренду.

Сьогодні дилери Opel в Україні або повністю нові, або пройшли кардинальне оновлення – в будь-якому випадку вони готові представляти Opel на найвищому рівні, відповідно до всіх корпоративних стандартів. Крім того, Opel пропоную систему сервісних партнерів, які сертифіковані на гарантійне обслуговування автомобілів бренду, що дозволяє розширити покриття території та забезпечує легкий доступ до офіційного сервісу в будь якій точці нашої країни.

П’ять років роботи – це трирічна гарантія та програма фіксованої вартості ТО

Серед важливих переваг Opel також варто відзначити офіційну програму гарантії на автомобілі бренду: для легкових автомобілів – діє трирічна гарантія з обмеженням по пробігу до 100 тисяч кілометрів; для комерційних автомобілів – діє дворічна гарантія без обмеження пробігу; для електромобілів – діє додаткова гарантія на електричні компоненти. Крім того, для автомобілів Opel введено програму фіксованої вартості ТО (технічного обслуговування), що дозволяє власнику автомобіля завчасно планувати свої витрати.

Дані програми стали пріоритетними при «перезавантаженні» бренду в Україні, адже Opel піклується про власних клієнтів та прагне надавати зручні сервіси та послуги.  Увага до деталей підкреслює те, що купуючи автомобіль ви потрапляєте до сім’ї Opel, де про вас обов’язково подбають.

П’ять років роботи – це вигідні фірмові програми фінансування

За цих 5 років роботи Opel під керівництвом офіційного представництва Stellantis, вдалося побудувати надійну та міцну співпрацю з провідними банками України та провідними страховими і лізинговими компаніями. Саме це дало змогу запропонувати найбільш вигідні фірмові програми фінансування BuyEasy. Усе дуже зручно для клієнта: подача документів безпосередньо в автосалоні, швидке попереднє рішення про фінансування, можливість одразу застрахувати автомобіль тощо.

Приватні клієнти можуть скористатись кредитуванням на максимально вигідних умовах: мінімальний перший внесок – від 20% вартості автомобіля; відсоткова ставка – від 0,01% річних; термін кредитування – до 84 місяців.

Юридичні особи можуть зацікавитись придбанням автомобілів в лізинг: максимальна гнучкість фінансування, можливість включення додаткових витрат у загальну суму лізингу та багато інших переваг.

П’ять років роботи – це діджиталізація бренду: онлайн-склад автомобілів, онлайн-запис на сервіс, фірмовий конфігуратор для створення автомобіля своєї мрії

Сьогодні всесвіт бренду Opel стає максимально зручним та оперативним для потенційного покупця або вже існуючого власника автомобіля. Усе завдяки процесу діджиталізації та надсучасним цифровим технологіям.

Наприклад, потенційним покупцям в режимі реального часу доступний перегляд онлайн-складу автомобілів Opel: можна обрати бажану модель, переглянути комплектацію, дізнатись місце розташування автомобіля, розрахувати кредит, оформити попереднє бронювання автомобіля. Також потенційні покупці можуть створити автомобіль своєї мрії в конфігураторі на сайті Opel: доступний вибір з кількох моделей, можливість зміни комплектації та кольорів кузова, вибір додаткового обладнання тощо. Уже існуючі власники автомобілів Opel можуть скористатись іншими цифровими послугами – наприклад, онлайн-записом на ТО.

Бренд Opel показав вражаючі досягнення за п’ять років після власного «перезавантаження» в Україні. І можна очікувати, що наступні п’ять років будуть не менш динамічними та цікавими. Адже українців чекає запуск нових моделей Opel – незабаром з’явиться компактний кросовер Frontera, згодом в Україну прибуде нове покоління Grandland – а також запровадження нових зручних сервісів для клієнтів. Будуємо краще майбутнє разом.