X

Які небезпеки несе використання низькоякісного палива?

Те, що бензин та дизпальне мають бути належної якості, сьогодні не треба комусь особливо доводити – нинішні автомобілі після невдалої заправки можуть потребувати серйозного ремонту. Але, на жаль, не завжди якість палива відповідає технічним вимогам та стандартам. Як зрозуміти і що потрібно зробити, якщо вам залили погане паливо.

Докладно розглянемо причини виникнення цих проблем та, головне,  способи їх запобігання, на прикладі паливних присадок від відомого німецького виробника моторних олив, присадок та автокосметики, компанії LIQUI MOLY.

Перший симптом проявиться,  коли холостий хід може погіршитися, виникне детонація, витрата палива збільшиться, а в гіршому випадку – станеться прогар поршнів та клапанів. Ці проблеми, як правило, пов’язані з утворенням нагару та відкладень. Щоб уникнути дорогого ремонту, рекомендується додавати присадки до палива. Застосування модифікаторів не тільки допомагає у разі заливання низькоякісного палива, а й підвищує потужність автомобіля. У цій статті ми розглянемо дві основні проблеми, які зустрічаються у автомобілів, оснащених сучасними системами подачі палива та сумішоутворення. Отже, почнемо із бензинових автомобілів. Мабуть, одним із найістотніших етапів розвитку бензинових паливних систем за останній десяток років був перехід від розподіленого до безпосереднього упорскування палива. Цей етап розвитку можна порівняти хіба що з переходом від карбюраторних систем до інжекторних. Це дало значну кількість плюсів, але й призвело до низки негативних моментів. Сучасні бензинові двигуни з прямим упорскуванням і турбонаддувом схильні до значних навантажень у системі впорскування.

Паливні форсунки прямого упорскування безпосередньо впорскують паливо в камеру згоряння, що робить їх уразливими до високих температур, тисків та залишків згоряння. Незабаром, після експлуатації відкладення починають утворюватися на вихідних отворах форсунок, знижуючи ефективність розпилення палива. Це негативно позначається на вихлопі та збільшує витрату палива. Внаслідок високих температур відкладення можуть нагріватися, викликаючи детонацію двигуна. Так само відкладення на форсунках, поршнях і камері згоряння вважаються основною причиною виникнення LSPI.

Виходячи з конструкційних особливостей безпосереднього упорскування, звичайні очищувачі паливних систем не ефективні для боротьби з нагарами та відкладеннями на розпилювачах форсунок, порівняно з розподіленим упорскуванням, коли форсунки розташовані у впускному колекторі. Тому технологам LIQUI MOLY довелося попрацювати, щоб розробити спеціальну присадку, яка б ефективно змогла працювати безпосередньо в камері згоряння. В результаті був розроблений очищувач для систем безпосереднього впорскування – Pro-Line Direkt Injection Reiniger, який використовує поліефірамін як активний компонент.

Активний поліефірамін – це потужний хімічний засіб, здатний впоратися навіть із стійкими відкладеннями на форсунках, поршнях та в камері згоряння. При регулярному використанні він також забезпечує постійний захист від нових вуглецевих відкладень. Він настільки ефективний, що його достатньо додавати лише кожні 5000 кілометрів пробігу. Даний очищувач підходить для всіх автомобілів з прямим упорскуванням а також з впорскуванням у впускний колектор з 4-тактним бензиновим двигуном.

Тепер перейдемо до дизелів, тут все ще цікавіше. Для початку важливо відзначити, що більшість дизельних присадок від LIQUI MOLY є комплексними і вирішують відразу кілька проблем. Вони не тільки покращують змащувальні властивості дизельного палива, а й збільшують ресурс паливної апаратури.

Мабуть найважливішим етапом у розвитку дизельних паливних систем останніх часів була розробка та впровадження Common Rail. Застосування загальної паливної рампи суттєво вдосконалило процес подачі палива, дозволивши надзвичайно точно контролювати його, що у свою чергу призводить до підвищення ефективності та економії палива. Система Common Rail є інноваційною технологією, яка революціонізувала роботу дизельних двигунів.

У системі Common Rail паливо подається під високим тиском у спеціальний колектор (рейку), загальну для усіх циліндрів двигуна. Цей високий рівень тиску дозволяє інжекторам подавати паливо з високою точністю та в потрібний момент часу, що призводить до більш ефективного згоряння та підвищення потужності двигуна. Крім того, система Common Rail забезпечує більш тиху роботу двигуна, меншу кількість шкідливих викидів у навколишнє середовище та більш плавне прискорення. Ця технологія також сприяє зниженню рівня шуму та вібрації, що робить її особливо привабливою для використання у сучасних автомобілях.

Однак для забезпечення належної роботи системи Common Rail потрібне використання високоякісного палива та регулярне технічне обслуговування. В іншому випадку можуть виникнути проблеми з роботою системи упорскування, що призведе до зниження продуктивності та підвищених витрат на ремонт. У чому саме це може виражатися? У гіршому випадку двигун погано заводиться або не заводиться взагалі, а найчастіше просто димить чорним димом, не розвиває паспортної потужності, збільшується витрата палива та з’являється сильна вібрація. Щоб запобігти появі даних проблем, достатньо кожні 2000 км. заливати в паливний бак присадку Sistempflege Diesel. Ця присадка розроблена LIQUI MOLY для захисту дизельних паливних систем таких як Common Rail або Pump-Duse (насос-форсунка), а це більшість сучасних дизелів.

До речі, саме зараз компанія LIQUI MOLY проводить національну акцію на ці присадки. З 22 квітня до 19 травня їх можна придбати в офіційних точках продажу LIQUI MOLY по всій Україні з суттєвими знижками. На найефективніший очисник бензинової паливної системи в асортименті LIQUI MOLY – Pro-Line Direkt Injection Reiniger діє знижка 20%, а присадку для дизельних паливних систем Common-Rail – Systempflege Diesel можна придбати зі знижкою 15%. Список офіційних точок продажу продукції торгової марки LIQUI MOLY можна знайти на офіційному сайті.