
Витрати на утримання автомобіля не маленькі, але часто вони збільшуються через недобросовісність механіків. Тому варто приділити деяку увагу самому вибору автосервісу, якому можна довіряти. Існує декілька основних ознак, які дозволять визначити відповідальність та надійність закладу.
Візуальний огляд
Вибір автосервісу уже обмежений рядом чинників, у тому числі його територіальним розташуванням, фінансовими можливостями власника та наявністю спеціалізованих закладів в населеному пункті. Для прикладу, можна набрати в пошуку Гугла “СТО Київ” та вибирати серед розташованих поряд підприємств. У великих містах це значно скорочує зусилля по підбору, але в маленьких переважно є лише 2-3 варіанти. В таких випадках варто також враховувати відгуки знайомих, які вже користувалися їх послугами. Підібравши декілька варіантів, кожен з них потрібно відвідати особисто. Так можна буде оцінити основні параметри:
- Кількість робочих місць та робітників, наявність черг.
- Наявність найнеобхідніших послуг та додаткових коми які можуть знадобитися в будь-який момент.
- Наявність зручного місця для очікування, де клієнти можуть провести час ремонту або спостерігати за роботами.
- Підтримка чистоти під час робочого процесу та в перервах.
- Наявність форми або просто спеціального одягу для виконання робіт у механіків.
Деякі з цих ознак можуть здатися дрібницями. Проте вони дуже багато говорять про відношення власників до організації робочого процесу та відповідальності за його результати.
Признаки хорошого автосервісу
Підібрати автосервіс дуже нелегко, і попередньо названі ознаки допоможуть лише відсіяти відверто негодні заклади, яким не можна довіряти. Далі оцінка йде уже за іншими принципами:
- Наявність сучасного діагностичного та ремонтного обладнання, яке допоможе працювати з бортовим комп’ютером та іншою тонкою електронікою.
- Наявність власного запасу якісних автозапчастин, бажано з вибором між аналогами та оригіналами.
- Наявність у персоналу значного досвіду та кваліфікації.
- Публічність сертифікатів та установчих документів, які дозволять клієнту подати скаргу у випадку неприємностей.
Також варто оцінити спілкування з клієнтами та готовність надати відповіді на усі запитання. Персонал повинен спілкуватися з повагою та бажанням прояснити ситуацію, що буде свідчити про їх кваліфікацію. При прийомі машини на ремонт чи діагностику клієнт повинен отримувати повну інформацію про розцінки, обладнання, час очікування. Потрібно розуміти, що в більшості випадків майстер не може відразу сказати кінцеву суму ремонту, лише після ретельної діагностики.