X

Унікальна технологія Bosch дебютувала на новому супербайку Ducati Panigale V4

Виграти кілька секунд на поворотах, поліпшити час проходження кола, показати видатний результат — ось чого прагнуть більшість гонщиків. Але все це пов’язано з певними складнощами. І одним з найбільших викликів є фаза перед входом у поворот, де гальмування має вирішальне значення. Завдяки своїй новій системі Race eCBS компанія Bosch пропонує рішення, спеціально розроблене для перегонових мотоциклів.

Базована на перевіреному рішенні eCBS, нова гальмівна система для перегонів вперше була представлена на новому мотоциклі Ducati Panigale V4. «Інженери Bosch та Ducati Engineering інтенсивно працювали над функцією, яка покращує ефективність гальмування та проходження поворотів саме на гоночному треку», – коментує Февзі Йилдирим, керівник підрозділу двоколісних транспортних засобів і автомотоспорту Bosch в Європі.

Ducati Panigale V4

Процес розробки почався з функції eCBS, що працює на базі ABS Bosch для велосипедів преміумкласу. На практиці це означає, що після натискання на переднє гальмо система ABS автоматично збільшує тиск і на заднє гальмо, без будь-якої дії водія на педаль заднього гальма. Відштовхуючись від наявної функції eCBS для повсякденного використання, команди розробників Bosch і Ducati зосередилися на поліпшенні характеристик спеціально для гоночного треку.

Ducati Panigale V4

Постійне сканування даних для ідеального гальмівного тиску

Для створення ідеального гальмівного тиску на заднє колесо система перевіряє тиск передніх гальм, кут нахилу, кут бічного ковзання та ковзання заднього колеса 100 разів на секунду і включає ці дані в розрахунок. Метою є максимально ефективне гальмування заднього колеса, при цьому транспортний засіб залишається стабільним. Оскільки ця функція доступна лише в перегонових режимах антиблокувальної системи, ABS задніх коліс відсутня, що залишає водієві повний мануальний контроль над заднім гальмом. Щобільше, система Race eCBS здатна утримувати заднє гальмо натиснутим протягом короткої миті на кульмінації повороту — навіть після того, як гонщик відпустив переднє гальмо. Це допомагає повернути мотоцикл на перегонову траєкторію.

Bosch Inertial Measurement Unit

Головні переваги цієї новітньої технології у тому, що вона поліпшує стабільність гальмування, середні показники сповільнення та проходження поворотів під час гальмування на трасі без необхідності докладати додаткових зусиль для мануального керування заднім гальмом. Тому автоматичне й ефективне застосування заднього гальма допоможе навіть професійним пілотам досягти кращого часу проходження кола.

«Ducati завжди шукала інноваційних рішень і прагнула до абсолютної ефективності своїх продуктів. Нова перегонова система eCBS покращує гальмівні характеристики мотоцикла і, найголовніше, дозволяє кожному пілоту їхати на такому високому рівні, який раніше був недосяжним», – пояснює Алессандро Валія, офіційний тестувальник Ducati, який працював над розробкою системи.

Bosch ABS

В основі системи лежить принцип імітації техніки гальмування професійного водія. Система створює тиск на заднє гальмо навіть після того, як переднє гальмо повністю відпускається – маневр, який зазвичай виконується для того, щоб затягти лінію при вході в поворот. Ця функція також корисна для професіоналів найвищого класу, адже вони зможуть приділити увагу, що зазвичай витрачається на модуляцію заднього гальма, іншим аспектам їзди.

Цей проєкт є ще однією віхою в більш ніж 15-річному партнерстві Bosch і Ducati. Він демонструє здатність компаній розробляти інноваційні рішення для підвищення безпеки мотоциклістів без шкоди для вражень під час водіння і продуктивності.