X

Спортивні та розкішні: Porsche презентувала нові топові моделі Panamera

Porsche Panamera переосмислює сегмент розкішних седанів, в унікальний спосіб поєднуючи плавний комфорт водіння з характеристиками спорткара. Модельний ряд доповнений двома особливо потужними та спортивними варіантами авто із різною спрямованістю – Panamera GTS та Panamera Turbo S E-Hybrid.

Обидві моделі отримали вдосконалений 4-літровий бітурбований двигун V8. Раніше він вже використовувався у Panamera Turbo E-Hybrid. Цей потужний двигун підготовлений до жорстких вимог екологічного стандарту Євро-7. Перехід від турбін із двома роздільними входами на більші турбіни з одним входом скорочує фазу прогріву каталітичних нейтралізаторів. Температура вихлопних газів до 1000°C і пов’язане з цим чисте згоряння, а також збільшення середнього пікового тиску до 140 бар у камерах згоряння підвищують ефективність двигуна, особливо в високодинамічному діапазоні. 8-ступенева коробка передач Porsche з подвійним зчепленням (PDK) докорінно перероблена. Завдяки оптимізованим поверхням передачі потужності та вищій тепловій навантажувальній здатності вона повністю реалізує величезний крутний момент привода Panamera Turbo S E-Hybrid.

Найпотужніша Panamera

У Porsche позначення Turbo традиційно вирізняє найпотужніші моделі, що призначені переважно для доріг загального користування. Водночас логотип Turbo свідчить про технологічне лідерство у відповідному сегменті. Поєднання високоефективних двигунів внутрішнього згоряння та електричної трансмісії забезпечує особливо потужний привод та виняткову продуктивність.

Нова Panamera Turbo S E-Hybrid на сьогодні є найпотужнішою Panamera, що випускається серійно. Її бітурбований двигун V8 має потужність 441 кВт (600 к.с.), а потужність електродвигуна, повністю інтегрованого в картер коробки передач і в контур охолодження PDK, становить 140 кВт (190 к.с.). Порівнюючи з попередником, потужність системи збільшена на 75 кВт (102 к.с.) – до 575 кВт (782 к. с.). Крутний момент зріс на 150 Нм – до 1000 Нм. Panamera Turbo S E-Hybrid прискорюється від 0 до 100 км/год за 2,9 секунди, а максимальна швидкість – 325 км/год. А це – збільшення швидкості на 25 км/год і скорочення часу прискорення на 0,5 с.

Водночас нова Panamera Turbo S E-Hybrid ефективна в управлінні. Порівнюючи з попереднім поколінням, її гібридний силовий агрегат пропонує більший запас ходу на електротязі, швидше заряджання та швидше реагування. Маючи місткість 25,9 кВт·год, високовольтна батарея зберігає на 45 % більше енергії, ніж попередня батарея. Запас ходу на електротязі у найпотужнішої Panamera – до 88 км (згідно з WLTP). Завдяки збільшенню потужності рекуперації до 88 кВт Panamera Turbo S E-Hybrid у повністю електричному режимі рухається ефективніше, ніж будь-коли. Вбудований зарядний пристрій змінного струму потужністю 11 кВт заряджає акумулятор від 0 до 100 % приблизно за 2 год 39 хв.

Характерний дизайн моделей Turbo

Porsche підкреслює лідерство моделей Turbo у модельному ряді завдяки характерному задньому бамперу та передній частині в кольорі екстер’єру. У задній частині хромовані вихлопні труби в кольорі Dark Bronze доповнюють цей образ. У стандартну комплектацію Turbo S E-Hybrid також входять керамічні композитні гальма Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) з жовтими супортами. Acid Green також доступний у типовому кольорі E-Hybrid.

Виключно для моделей Turbo доступний колір Turbonite, елегантний сірий металік. У Panamera Turbo S E-Hybrid у цьому кольорі оздоблені: бічні накладки передньої частини авто, смуги заднього бампера та кованих 21-дюймових колесах Panamera Turbo S з центральним блокуванням. Porsche також використовує Turbonite в інтер’єрі, наприклад, на декоративних планках і ременях безпеки, органах керування на центральній консолі та кермі. Контрастна стрічка Turbonite використана на сидіннях, обшивці дверних панелей, приладовій панелі та килимках на підлозі. Панель даху повністю оздоблена замшею Race-Tex.

Новий рекорд Panamera

Ще до свого запуску Panamera Turbo S E-Hybrid встановила новий рекорд. Тест-пілот Porsche Ларс Керн подолав коло траси Нюрбургринг Нордшляйфе (20,832 км) всього за 7:24.172 хв. Нова Panamera покращила наявний рекорд у цьому класі автомобілів на 3,62 с. Рекордне коло проїхав Ларс Керн 12 липня 2024 року. Рекордна Panamera була оснащена гоночним сидінням і каркасом безпеки, але в іншому відповідала серійній версії.

Трекові шини та Carbon Aerokit

Aerokit доступний для моделей спортивних седанів Panamera Turbo та Turbo S E-Hybrid. Він містить аеродинамічні лопаті на дисках коліс, бічні пороги та задній дифузор з карбону, а також оптимізує аеродинамічний баланс для руху гоночною трасою. Спеціально для Panamera розроблені шини Michelin Pilot Sport Cup 2 з розмірами 275/35 ZR 21 спереду та 325/30 ZR 21 ззаду, які покращують зчеплення автомобіля з дорогою.

Широкий асортимент обладнання

Porsche оснастила топову модель серії Panamera підвіскою Porsche Active Ride у стандартній комплектації. Це інноваційне шасі поєднується з високовольтною системою 400 В і тому технічно можливе тільки в моделях E-Hybrid. Кожен амортизатор має гідравлічний насос з електричним приводом. Система практично повністю компенсує рухи кузова та утримує автомобіль у горизонтальному положенні під час динамічних маневрів. Ця технологія також узгоджує розподіл навантаження на колеса, оптимізуючи зчеплення з дорогою. Panamera Turbo S E-Hybrid також має системи контролю динаміки руху, рульове управління задньою віссю, керамічні композитні гальма Porsche (PCCB) з дисками діаметром 440 мм спереду та 380 мм ззаду, а також аудіосистему Bose.

Найспритніша Panamera

GTS розшифровується як Gran Turismo Sport. Автомобілі Porsche з цим маркуванням моделі пропонують додаткову порцію спортивності та максимального задоволення від водіння, а також високу повсякденну зручність використання. Відповідно до цієї філософії, Panamera GTS також вирізняється: шасі, налаштованим на високу продуктивність, ексклюзивним пакетом SportDesign і спортивним високоякісним інтер’єром.

Потужний модернізований бітурбований двигун V8 має 368 кВт (500 к.с.), що на 20 к.с. більше, ніж у його попередника. 4-дверний спорткар прискорюється від 0 до 100 км/год за 3,8 секунди, а максимальна швидкість – 302 км/год. Стандартна спортивна вихлопна система в Panamera GTS спеціально розроблена для створення потужного, емоційного звуку.

Porsche надала стандартній 2-камерній 2-клапанній пневматичній підвісці, включно з PASM у Panamera GTS, особливо спортивний тюнінг. Знижений на 10 мм кузов і посилені стабілізатори поперечної стійкості забезпечують більш плавний рух та нижчу базову жорсткість пружини. Блокування диференціала PTV Plus з електронним керуванням забезпечує оптимальний розподіл крутного моменту між колесами. А це – більша стійкість кузова та зменшення нахилу та крену у всьому діапазоні швидкостей. Ця додаткова динаміка відбувається без будь-якого значного зниження комфорту.

Ексклюзивний дизайн і оснащення у стилі GTS

Як і весь модельний ряд, моделі Porsche GTS вирізняються характерним спортивним дизайном. Чорні логотипи GTS з боків і ззаду автомобіля, унікальна передня частина, матричні світлодіодні фари і задні ліхтарі HD темного відтінку, а також червоні гальмівні супорти роблять Panamera GTS безпомилково впізнаваною. Стандартна комплектація Sport також містить елементи обшивки кузова в атласно-матовому чорному кольорі. До них належать бічні пороги, вставки в передній частині, обшивка бічних вікон і заднього бампера. Porsche зберігає вихлопні труби спортивної вихлопної системи в кольорі Dark Bronze, щоб створити захопливий контраст. Ще один акцент додають 21-дюймові колеса Turbo S з центральним замком у кольорі Anthracite Grey.

Інтер’єр увиразнений замшевою тканиною Race-Tex. Вона покриває панель даху, підлокітники та дверні панелі, а також центральні панелі адаптивних спортивних сидінь з регулюванням у 18 напрямках. Porsche також пропонує 2 особливі для GTS пакети інтер’єру Carmine Red або Slate Grey Neo. Декоративне стебнування і ремені також представлені в кольорі обраного пакета. Також доступний пакет інтер’єру в кольорі Carbon matt. У стандартну комплектацію Panamera GTS входить аудіосистема Bose та пакет Sport Chrono з секундоміром і функцією push-to-pass.

Доступні в Україні

В Україні замовити Panamera Turbo S E-Hybrid та Panamera GTS можна в офіційних дилерських центрах. Обидві моделі мають нові функції третього покоління Panamera. До них належать: концепція керування Porsche Driver Experience, матричне світлодіодне підсвічування HD з високою роздільною здатністю і особливо великим радіусом дії, усебічно розширені функції підключеності, як-от глибша інтеграція Apple CarPlay, потокове відео на додатковому дисплеї пасажира. Panamera Turbo S E-Hybrid з довгою колісною базою у стандартній комплектації пропонується з 4-зонним автоматичним клімат-контролем і великою центральною консоллю. Panamera GTS постачається виключно з короткою колісною базою.