«Christophorus» був визнаний «Кращим корпоративним друкованим виданням Європи».
«Christophorus» виходить вже 60 років. Він адресований прихильникам компанії Porsche та є одним з німецьких корпоративних журналів з найбагатшими традиціями. З появою нового 911 значно вдосконалився і «Christophorus». За журнал, який виходить з періодичністю раз на два місяці десятьма мовами та накладом 380 000 екземплярів, відповідає відділ по роботі з громадськістю та пресою концерну Porsche AG, тісно співпрацюючи в рамках цього проекту з креативною агенцією KircherBurkhardt зі Штутгарта.
На церемонії нагородження, яка відбулася в культурно-розважальному центрі Postbahnhof, за друге місце в категорії «Digital Media – Best use of video» срібною медаллю було нагороджено фільм «Porsche Monte Carlo» за медійну концепцію журналу «Christophorus». Головні ролі у фільмі зіграли Вальтер Рьорль та 911 Carrera.
Для «Christophorus» цей приз став вже третьою важливою нагородою в 2012 році. Раніше видання досягло успіху в авторитетному європейському конкурсі дизайну «red dot: best of the best 2012» і в північноамериканському конкурсі «Astrid Awards».
«Christophorus» – це не лише наш ключовий комунікаційний інструмент, але й хороший приклад того, як корпоративне друковане видання може надавати читачам інформацію у якісній журналістській подачі. В оформленні журналу та формуванні змісту ми дотримуємося чіткої лінії і створюємо ідеальне оточення для бренду Porsche», – коментує начальник відділу по роботі з громадськістю та пресою Ганс-Герд Боде.