На виставках "КомунТех-2024" та "ДорТехЕкспо-2024" показали цікаві автомобілі (відео)
З 15 по 17 жовтня у столичному МВЦ відбулися Міжнародні спеціалізовані виставки «КомунТех-2024» та “ДорТехЕкспо-2024”. Організаторами їх виступив Міжнародний виставковий центр за підтримки Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України.
Почнемо репортаж з експозиції Заводу спецтехніки «Техкомплект», який вперше бере участь у подібній виставці після початку повномасштабної війни росії проти України. На його стенді можна побачити найрізноманітнішу продукцію.
Це один із найбільш продаваних в Україні автогідропідйомників – 18-метрова модель Сomet 18-2-6,5 (7,5) HQ на базі IVECO Daily.
Поруч представлена і потужніша, 35-метрова автовишка Dasan DS350 на повнопривідному шасі IVECO EuroCargo ML180E25.
Заслуговує на увагу повнопривідне шасі MAN TGS 33.400 (6×6), на якому встановлені бортова платформа, а також шарнірно-зчленований кран-маніпулятор Comet 1900 А3 з вантажопідйомністю 7800 кг на мінімальному вильоті.
Відвідувачі можуть побачити нового представника сімейства самоскидів «Кошманівець» – на шасі Dongfeng DFH4180. Кузов тристороннього розвантаження (гідравліка Hyva) має вантажопідйомність 10 т та корисний об’єм 7 кубометрів – завдяки надставним бортам місткість можна збільшити до 11 м куб.
“Техкомплект” також представляє бригадний автомобіль на повнопривідному шасі IVECO EuroCargo ML110.250, розрахований на перевезення ремонтної бригади з 8 осіб, не враховуючи водія.
На стенді також демонструється екскаватор-навантажувач PowerPlus PBL480, який є аналогом відомого в Україні JCB 4CX.
Кременчуцький завод комунальної техніки “Альфатекс” показує на виставці вісім автомобілів. Головною новинкою є шасі Dayun CGC1331 колісної формули 6х4, розраховане на повну масу 33 т та вантажопідйомність 24,6 т. На стенді представлена модель з колісною базою 3800 мм, хоча можлива і довша версія – 4700 мм. На автомобілі встановлено дизельний двигун Weichai WP8.340 Євро 5 потужністю 333 к. с. та механічна 10-ступенева коробка передач Fast. Застосована комфортна кабіна зі спальним місцем.
Поруч показано ще одну новинку – самоскид Shacman X3000 (6х4) з рейстайлінговою кабіною X5000. Повна маса автомобіля – 37,5 т, а вантажопідйомність – 25 т. Встановлено 25-кубовий кузов заднього розвантаження – з надставними бортами та підігрівом. На машині змонтовано турбодизель Weichai WP12 потужністю 430 к. с. та 12-ступенева коробка передач Fast Gear.
На стенді також можна побачити й середньотоннажний самоскид на шасі Dayun CGC1140 – повною масою 14 т та вантажопідйомністю 8 т. Застосовується 12-кубовий кузов тристороннього розвантаження. На машині встановлений турбодизель Weichai WP4 робочим об’ємом 4,1 л та потужністю 184 к. с. Коробка передач – 8-ступенева Fast Gear.
Що стосується автогідропідйомників, то й тут “Альфатекс” привіз новинку – колінчасто-телескопічну модель марки Klubb, встановлену на шасі пікапа Toyota HiLux. Робоча висота підйому становить 11,0 м, горизонтальний виліт стріли – 6 м, а вантажопідйомність колиски – 120 кг. Остання електроізольована до 1000 В.
Поруч демонструється автогідропідйомник CTE B-Lift 187 HY на шасі IVECO Daily із дворядною кабіною. Робоча висота підйому складає 18 м, максимальний виліт – 9,0 м, а вантажопідйомність колиски 250 кг.
На стенді представлений автокран АТ АК-18 на шасі Dayun CGC1210. Його вантажопідйомність становить 18 т, а максимальна висота підйому вантажу – 36,6 м. Швидкість підйому основного/додаткового гака – 120/110 м/хв. Швидкість повороту стріли – 2,3 об/хв.
«Альфатекс» привіз на виставку ще й сміттєвоз із заднім завантаженням АТ-5011 на шасі IVECO EuroCargo ML180E25. На ньому встановлено 18-кубовий бункер. Маса відходів, що завантажуються – 8890 кг. Коефіцієнт ущільнення сміття 6:1.
Також цікава й вакуумна підмітальна машина АТ МВП на шасі Dayun CGC1120. На ній змонтовано 5-кубовий бункер, автономний дизельний двигун 105 к. с. із вбудованим паливним баком на 350 л. Продуктивність роботи – 15 000 м куб./год при 2600 об/хв (34 500 м кв/год). Швидкість підмітання – до 15 км/год. Загальна ширина прибирання (під час роботи однієї бічної щітки і центральної щітки) становить 2300 мм.
Автомобільний холдинг АВТЕК презентував на «КомунТех» цілу родину вантажівок Ford Trucks F-Line, які прийшли на зміну популярним у нас машинам серії Legacy. Новинка продається в Україні вже з червня і до кінця року планується поставити близько 200 машин.
На виставці F-Line можна побачити у трьох різних виконаннях. По-перше, як комбінована дорожня машина. У самоскидному кузові встановлений пескосолерозкидувач фірми RASCO. Об’єм бункера для сухого реагенту – 5 м куб., Місткість баків для вологого реагенту – 1840 л.
По-друге, F-Line представлений також як сміттєвоз заднього розвантаження, з 16-кубовим бункером – від вітчизняного виробника «Спецмаш». І нарешті, третій варіант Ford Trucks F-Line, показаний на виставці – це магістральний тягач моделі 1845Т.
Машина укомплектована 12,7-літровим турбодизелем Ecotorq потужністю 450 к. с. та автоматичною 16-ступеневою коробкою передач власного виробництва – Ecotorq 16S 2600 DD, яка з’явилася на вантажівках марки лише цього року. Машина обладнана комфортабельною кабіною із двома спальними полицями. В оснащення входять системи допомоги водієві ADAS, які є обов’язковими в Єворпі з липня 2024 року.
На стенді АВТЕК можна побачити цілу лінійку вантажівок марки Foton. На шасі моделі Foton Aumark 1108 представлений 8-кубовий сміттєвоз марки «Спецмаш». А на базі потужнішої моделі – Auman 1186 демонструється вже 16-кубовий сміттєвоз, того ж виробника. На шасі Auman 1186 експонується і самоскид з 10-кубом кузовом, також від «Спецмаш». Вантажопідйомність складає 10 т, повна вага – 18 т. Двигун – Cummins в 270 к. с. Коробка передач – 8-ступенева Fast Gear.
А ще одне шасі – Foton Aumark 1108 можна побачити як автовишку АГП-20 виробництва «Спецмаш». Робоча висота підйому складає 20 м, максимальний виліт – 12 м, вантажопідйомність корзини – 200 кг. Застосовується 3,76-літровий турбодизель Cummins потужністю 152 к. с. (491 Нм при 1200 – 1900 об/хв).
На стенді АВТЕК представлений пікап – Foton Tunland G7. Машина з дворядною 5-місною кабіною оснащена дволітровим турбодизелем Foton D01 потужністю 163 к. с. (390 Нм). Коробка передач – 6-ступенева, механічна або автоматична.
На «КомунТех-2024» пікапи можна побачити ще на двох стендах. Так, компанія “Юніверсал Моторз Груп” (Корпорація “УкрАвто”) показує пікап Musso марки KGM (колишній Ssang Yong). Модель з 5-місною кабіною має один із найкращих показників вантажопідйомності у своєму класі – 980 кг.
Дволітровий турбодизель розвиває 187 к. с., максимальний крутний момент становить 420 нм при 1600 – 2600 об/хв. Коробка передач – 6-ступенева, механічна або автоматична. Максимальна швидкість – 172 км/год.
А на стенді компанії «Юромаш» демонструється пікап Dongfeng Rich 6. Машина спорядженою масою 1960 кг та повною 2975 кг оснащується 2,3-літровим турбодизелем Renault M9T потужністю 163 к. с. Коробка передач – механічна, 6-ступенева. Середня витрата пального – 7,6 л на 100 км. Поруч із ним стоїть бортова вантажівка Dongfeng DFA 1060 – вантажопідйомністю 2530 кг та повною масою 5100 кг. Внутрішні розміри вантажної платформи: 4190 х 2100 х 400 мм. На машині встановлено 2,95-літровий турбодизель Nissan потужністю 130 к. с. (500 Нм при 1200 – 1900 об/хв). Коробка – 5-ступенева механічна. Максимальна швидкість – 110 км/год.
В експозиції Групи компаній «Будшляхмаш» представлена найрізноманітніша техніка на шасі автомобілів JAC. Це і сміттєвоз на базі моделі N120, і дорожня комбінована машина на самоскиді JAC N200 – з пескосолерозкидувачем у кузові та снігоочисним відвалом спереду. Поряд також демонструється вакуумна машина на шасі JAC N200, яка завдяки відвалу спереду також може використовуватися як снігоприбиральна.
Поруч представлений 32-тонний автокран Zoomlion на шасі JAC N350 (6х4). Максимальна висота підйому вантажу становить 40,5 м, максимальний виліт дорівнює 30 м. Кабіна кранівника має змінний кут нахилу, що підвищує зручність роботи. Шасі JAC N350 розраховане на повну масу 35 т.
Тут застосовується турбодизель Weichai потужністю 344 к. с. та механічна 12-ступенева коробка передач Fast Gear. На виставці можна побачити і JAC N200, укомплектований бортовою платформою та краном-маніпулятором HIAB X-CL12.
«Будшляхмаш» також привіз на виставку популярний колісний трактор Zoomlion RN1104 – у версії фронтального навантажувача, а також навісне та причіпне обладнання марки Pronar.
Цікаву експозицію автокранів марки SANY демонструє компанія «Модус». Особливий інтерес викликає модель SPC180 армійського кольору на повнопривідному шасі IVECO T-Way (4х4). Кран має вантажопідйомність 18 т та вантажний момент 58,5 тм. Максимальна висота підйому 4-секційної U-подібної стріли становить 31 м, а максимальний виліт – 26 м.
На стенді показаний і потужніший автокран – SPC250 на тривісному шасі Volvo FMX (6х6). Вантажопідйомність складає 25 т, а вантажний момент – 90 т. Найбільша висота підйому – 34 м, а максимальний виліт – 28 м.
А в експозиції компанії «Авто-Регіон» можна ознайомитись із широкою лінійкою автомобілів марки Daewoo Trucks, а також автобусами Temsa. Почнемо із вантажівок. Новинкою є автопаливозаправник на шасі Daewoo Dexen.
Тут встановлені цистерна ємністю 5 м куб., два паливороздавальні крани продуктивністю 120 л/хв і два насоси ВС-80. Шасі Daewoo Dexen має базу 3850 мм та розраховане на повну масу 10 200 кг. Тут встановлений 4,5-літровий турбодизель FPT ED45D (Євро 6) потужністю 185 к. с., який працює у парі з 6-ступеневою КП ZF.
Поруч представлена модель тяжкого класу – Maximus. Вона показана у вигляді шасі з колісною базою 4430 мм та повною масою до 21 100 кг. Тут використовується 5,8-літровий двигун Doosan потужністю 280 к. с.
Заслуговує на увагу ще одна модель Maximus, показана як сміттєвоз з надбудовою виробництва «Спецмаш». Місткість основного бункера становить 16 м куб., а завантажувального – 1,5 м куб. Коефіцієнт ущільнення 6:1. Бункер виготовлений зі сталі ST-52: боковини та підлога – завтовшки 4 мм, дах – 3 мм.
На стенді представлена й комбінована дорожня машина на базі самоскида Daewoo Novus (6х4). Вантажопідйомність складає 18 т. Повна вага – 26 300 кг. У кузові об’ємом 10 кубометрів встановлений піскосолерозкидувач марки Pronar.
В експозції можна побачити ще одну модель Daewoo Novus – повнопривідну, колісної формули 6х6. Машина представлена як ямобур з надбудовою виробництва «Спецмаш». Шасі розраховане на повну масу 29 500 кг та оснащене турбодизелем Doosan потужністю 420 к. с.
Компанія «Авто-Регіон» демонструє на «КомунТех-2024» три автобуси марки Temsa. Це шкільна модель AR-SB-29 завдовшки 7168 мм, з салоном на 29+1 місць. Вона створена на базі автобуса Temsa Prestij, що також представлений на стенді.
Поруч можна побачити й туристичний автобус великого класу – Temsa HD 12, завдовжки 12 276 мм, із салоном на 55+1 місць. Об’єм багажних відсіків складає 6 м куб. На машині встановлений 10,8-літровий турбодизель DAF потужністю 408 к. с., що працює у парі з механічною КП марки ZF.
На виставці можна ознайомитись і з найновішими вантажівками марки MAN, які представляє компанія West Trucks – офіційний дилер MAN Truck & Bus Ukraine. Тут показано три машини. Це повнопривідне шасі TGM 18.320 (4х4) з дворядною кабіною. Машина розрахована на повну масу 18 т та оснащується трубодизелем D0836 потужністю 320 к. с. у парі з автоматичною КП TipMatic.
Поруч демонструється сідловий тягач MAN TGX 33.480 (6х4) з технічним навантаженням до 70 т. На ньому встановлений 480-сильний двигун D2676 (Євро 5), який працює у парі з «автоматом» TipMatic Offroad.
Третій експонат – магістральний тягач MAN TGX 18.520 (4х2) укомплектований двигуном D2676 (Євро 6е) потужністю 520 к. с. та автоматичної КП з функцією EfficientRoll (рух накатом).
На стенді компанії Win Tech Solution (WTS) можна побачити різноманітну техніку для комунального господарства. Це вакуумна мулососна машина виробництва Заводу спецтехніки VIVA – на шасі Mercedes-Benz Arocs 3342 K.
Цистерна ємністю 12 м куб. виготовлена з металу завтовшки 5 мм. Продуктивність вакуумного насоса Battioni Pagani KPS 550 складає 916 кубометрів на годину. Глибина всмоктування – 6,5 м. А максимальна глибина всмоктування за допомогою методу барботажу досягає 8 (14) метрів. Швидкість спорожнення цистерни – 300 м/год.
Поруч демонструється автогідропідйомник PA IS 06/18 від італійського виробника Isoli – на шасі IVECO Daily 60C16HD. Максимальна робоча висота становить 18 м, а максимальний виліт – 10,3 м. Кут повороту стріли – 400 град. Вантажопідйомність кошика – 250 кг. Кошик виготовлений з алюмінію та може повертатися на 90+90 град.
На стенді WTS показано і причіп-трал PA-Ptrailer 20-2, виготовлений підприємством Patron Auto із Дніпра. Завдяки своїм компактним розмірам та вантажопідйомності 14 000 кг від оптимально підходить для транспортування тракторів, катків та іншої техніки в місті і не тільки. Причіп має потужну раму, виготовлену із сталей високої міцності марок S355, А700, S690. Споряджена маса складає 4000 кг. Підвіска пневматична, BPW. Габаритні розміри: 9550 х 2500 мм. Гальмівна система – Knorr Bremse. Електросистема – Ermax.
Київський машинобудівний завод (КМЗ) привіз на виставку автокран KMZ 25-40 на шасі Sitrak C5H 330 (6х4). Вантажопідйомність складає 25 т, максимальний вантажний момент – 800 кН. Максимальна висота підйому – 39,2 м. Горизонтальний виліт – 30 м. П’ятисекційна U-подібна стріла повертається на 240 град.
На підприємстві вже розробили полегшену модель автокрана – KMZ 20-30 на двовісному шасі Sitrak C5H (4х2). Він має вантажопідйомність 20 т та максимальний вантажний момент 64 тм. Максимальна висота підйому – 21,7 м, а максимальний виліт – 19,0 м. Габаритні розміри: 10320/2550/3900 мм.
На виставці КомунТех-2024 також можна ознайомитися і з тролейбусом PTS T12309, виготовленим підприємством «Політехносервіс» з Броварів. Кузов завдовжки 12-метрів, з низькою підлогою, поставляється турецькою компанією AKIA. Ступінь локалізації виробництва становить понад 40%.
Салон має 37+1 місць для сидіння, а загальна пасажиромісткість сягає 97 осіб. (8 чол./м кв.). На машині використовується асинхронний електродвигун типу 6ДТА 002ю1 У2 Ризького «Електромашинобудівного» заводу. Передня та задня вісі – ZF. Застосовується кермо з гідропідсилювачем HEMA. Тролейбус обладнаний мультиплексною системою керування.
Споряджена маса машини становить 12,2 т, а повна – 19 т. Час розгону до 55 км/год займає 20 с. Тролейбус може бути обладнаний системою автономного ходу на відстань до 20 – 30 км. Цієї весни підприємство виграло тендер на постачання до Миколаєва 31 тролейбуса з автономним ходом. Зазначимо, що «Політехносервіс» тісно співпрацює із Чернігівським автозаводом.