Ford отримав нагороду Міжнародний двигун року
Прославлений трициліндровий мотор Ford бере цю нагороду вже другий рік поспіль. EcoBoost 1,0 л, який поєднує в собі безпосереднє впорскування, турбонаддув та регулювання фаз газорозподілу, отримав найвищу оцінку в історії цих нагород. Двигун також виграв у категорії «Найкращий двигун до 1,0 л», здобувши одну з щорічних нагород, які вручає міжнародний журнал Engine Technology International.
Компанія Ford також підтвердила плани вдвічі збільшити денний обсяг випуску цього мотора на своєму заводі з виробництва двигунів у Кельні (Німеччина) до понад 1000 шт., щоб задовольнити попит. «Коли йдеться про давно існуючу технологію на кшталт двигуна внутрішнього згоряння, дуже рідко вдається винайти щось по-справжньому нове, але саме цього досягла наша команда, працюючи над цим двигуном, — заявив Джо Бакай (Joe Bakaj), віце-президент Ford з глобальної розробки силових агрегатів. — Для того щоб повірити в те, що маленький трициліндровий двигун здатний забезпечувати таку динаміку та паливну економічність, вам доведеться випробувати його самому».
Журі з 87 журналістів автомобільних видань з 35 країн світу присудило нагороди за керованість, динаміку, економічність, рівні шуму та вібрацій та успішне застосування передової технології двигунів. За 15 років існування цих нагород лише три виробники, включаючи Ford, спромоглися виграти в цьому конкурсі два роки поспіль. Ford EcoBoost 1,0 л також виграв Міжнародну нагороду імені Пауля Піча 2013 за технологічні інновації, присуджену німецьким журналом Auto Motor und Sport Best Cars Awards, Dewar Trophy (Кубок Дьюара) від Королівського автомобільного клуба у Великобританії, а також нагороду Breakthrough Award (За революційний винахід) від журналу Popular Mechanics у США.
EcoBoost 1,0 л було розроблено у дослідницьких центрах Ford в Аахені, Меркеніху (Німеччина) і Дантоні (Великобританія). Він виготовляється у Кельні та румунському місті Крайові.
Дін Славніч (Dean Slavnich), співголова XV конкурсу «Міжнародний двигун року» та редактор журналу Engine Technology International Magazine, сказав: «Крихітка EcoBoost — перший для Ford двигун трициліндрової конструкції — поки що не має гідних конкурентів. Він економічний в умовах реальної експлуатації, а завдяки компактному трубонасичувачу він здатний без проблем виробляти достатньо потужності для таких великих автомобілів, як Grand C-MAX».
1,0-літровий двигун EcoBoost наразі пропонується на маленьких автомобілях, як-от Fiesta і B-MAX, та відносно компактних моделях, у тому числі на Focus, C-MAX і Grand C-MAX. У близькому майбутньому його почнуть установлювати на більших авто, включаючи новий Ford Mondeo. Також він буде пропонуватися на вантажних автомобілях Transit Connect і Transit Courier та моделях для групових пасажирських перевезень Tourneo Connect і Tourneo Courier.
Цей мотор настільки маленький, що він міг би поміститися у верхньому багажному відділенні в салоні літака. Він забезпечує найкращі в класі показники економічності для таких європейських моделей, як Fiesta, Focus, C-MAX і Grand C-MAX.
Завод з виробництва двигунів Ford к Кельні було модернізовано, щоб спростити випуск 1,0-літрового EcoBoost. На заводі було впроваджено передові техніки виробництва, що дозволяють зменшити об’єм охолоджувальної рідини, необхідної для обробки алюмінієвих деталей двигуна, з двох літрів до лише п’яти мілілітрів на компонент. Це робить виробничий процес більш екологічним.
Крім того, було впроваджено нову технологію «холодних випробувань», яка дозволяє проводити випробування двигунів, не запускаючи їх, скорочуючи цим витрату палива та викид CO2, що генеруються в процесі, на 66 відсотків. Уся інша енергія, необхідна для роботи заводу, постачається з поновлюваних джерел, включаючи гідроелектростанції в Норвегії та Швеції.
Ford of Europe планує втричі збільшити річний обсяг виробництва автомобілів, оснащених економічними бензиновими двигунами EcoBoost, — від 141000 у 2011 р. до 480000 у 2015 р. Згідно з планами компанії, понад 300 000 з цих автомобілів будуть оснащатися 1,0-літровим EcoBoost. У першому кварталі 2013 року в Європі на версії з двигуном EcoBoost 1,0 л припали 42 % замовлень B-MAX, 30% замовлень Focus і 24 % замовлень Fiesta (цю статистику було зібрано на 19 традиційних європейських ринках Ford).
*Усі зазначені показники рівня викиду CO2 (г/км) і витрати палива взяті з офіційно затверджених тестів відповідно до директиви ЄС 93/116/EC. Наведені показники економії палива ґрунтуються на Європейській директиві з економії палива EU 80/1268/EEC і можуть відрізнятися від аналогічних показників, отриманих у циклах експлуатації в інших регіонах світу.