X

Двигун Ford EcoBoost виборов 11-й «Оскар» у царині автомобільних двигунів, ставши переможцем конкурсу IEPOTY

Потужний, економічний та універсальний 1‑літровий двигун Ford EcoBoost було визнано переможцем міжнародного конкурсу «Двигун і силовий агрегат 2019 року» (IEPOTY, International Engine and Powertrain of the Year) у категорії агрегатів потужністю до 150 к.с. Це вже 11-та відзнака IEPOTY з початку виробництва двигуна у 2012 році

Компактний двигун Ford EcoBoost 1.0 зі зниженим тертям встановлено у понад чверті проданих у 2018 році моделей Ford — від сімейного хетчбека Fiesta до фургона Transit Connect.

Нещодавно компанія Ford удосконалила 1-літровий бензиновий двигун EcoBoost, що пропонується для моделей Ford Focus і Transit Connect, оснастивши його задля ще більшої економії пального першою у світі системою відключення циліндрів для трициліндрового двигуна.

Важливим доповненням до ключових для Ford EcoBoost технологій турбонаддуву і безпосереднього впорскування пального під високим тиском та системи подвійного незалежного регулювання фаз газорозподілу Twin-independent Variable Cam Timing стали удосконалена конструкція головки блока циліндрів, поліпшена система впорскування пального та модифікована система контролю токсичності відпрацьованих газів. Цьогоріч удосконалений двигун отримає низка інших моделей.

«1-літровий двигун EcoBoost продовжує встановлювати нові стандарти для компактних бензинових агрегатів навіть попри те, що з моменту першої перемоги у міжнародному конкурсі “Двигун і силовий агрегат року” минуло 7 років, а двигун отримав уже 11 нагород, — зазначив Карстен Вебер (Carsten Weber), менеджер підрозділу наукових досліджень та передового проектування силових агрегатів компанії Ford of Europe. — На дорогах вже працює 1,6 млн 1-літрових двигунів EcoBoost, але ми й досі продовжуємо відкривати його потенціал. Вже скоро на автошляхи виїдуть моделі з новими, ще більш економічними електрифікованими силовими агрегатами на базі 1-літрового двигуна EcoBoost».

1-літровий бензиновий двигун Ford EcoBoost отримав від журі конкурсу IEPOTY у складі 70 суддів з 31 країни 145 балів, на 26 балів випередивши найближчого суперника у категорії двигунів потужністю до 150 к.с., у якій також було представлено силові агрегати BMW, PSA Group, Toyota/Lexus і Volkswagen.

Вихід 1-літрового двигуна EcoBoost започаткував галузевий тренд до використання трициліндрових бензинових двигунів з турбонаддувом малого об’єму і високої потужності.

«З моменту перемоги у 2012 році цей маленький діамант пройшов випробування часом, тоді як більшість інших виробників досі намагаються надолужити згаяне», — сказав представник Південно-Африканського видання журналу CAR та член журі конкурсу IEPOTY Ніколь Лоу (Nicol Louw).

Раніше цього року компанія Ford оголосила, що добре відомий 1-літровий двигун EcoBoost стане основою для потужних і чутливих силових агрегатів на базі технології «м’якого» гібриду, якими будуть оснащуватися нові моделі Fiesta EcoBoost Hybrid та Focus EcoBoost Hybrid, що дасть змогу покращити показники паливної економічності і водночас забезпечити традиційні для Ford яскраві емоції від керування.

У цих досконалих електрифікованих силових агрегатах замість стандартного генератора змінного струму використовується інтегрований стартер/генератор з ремінним приводом, що забезпечує відновлення та накопичення енергії, яка зазвичай втрачається під час гальмування, для заряджання акумуляторної батареї з напругою 48 В.

Стартер-генератор також працює як мотор, що оптимально співпрацює з двигуном та використовує збережену енергію для забезпечення допоміжного зусилля: це знижує навантаження на бензиновий двигун та збільшує економію пального. Крім того, стартер-генератор сприяє підвищенню динаміки руху передусім у низькому діапазоні частот обертання двигуна, забезпечуючи підвищену гнучкість та яскравіше відчуття єдності з автомобілем. Завдяки усуненню стартер-генератором провалу тяги на низьких обертах, інженери Ford змогли підвищити потужність 1-літрового двигуна EcoBoost до 155 к.с. за рахунок використання турбонагнітача більшого розміру.

Компактний двигун Ford EcoBoost 1.0 зі зниженим тертям встановлено у понад чверті проданих у 2018 році моделей Ford — від сімейного хетчбека Fiesta до фургона Transit Connect.

Крім того, 1-літровий двигун EcoBoost допоможе фургону Transit Custom Plug-In Hybrid і пасажирському мікроавтобусу Tourneo Custom Plug-In Hybrid реалізувати можливість руху лише на електротязі без остраху перед поїздками на великі відстані.

Наразі Transit Custom Plug-In Hybrid проходить випробування у Лондоні (Велика Британія) з метою глибшого вивчення переваг для довкілля та користувачів, а вже незабаром розпочнуться подальші тести у містах Валенсія (Іспанія) та Кельн (Німеччина).

Повний перелік відзнак 1-літрового двигуна Ford EcoBoost у конкурсі IEPOTY:

  • Абсолютний переможець: 2012, 2013 і 2014.
  • Кращий новий двигун: 2012.
  • Кращий двигун у категорії об’ємом до 1 л: 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 і 2017.
  • Переможець у категорії потужністю до 150 к.с.: 2019.

Про Віннер

Володіючи 25-річною історією діяльності в Україні, «Віннер Груп Україна» виступає одним із лідерів вітчизняного автомобільного бізнесу. Наша дилерська мережа, яка офіційно представляє Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover, Porsche та Bentley, пропонує автомобілі, запчастини, сервісне обслуговування та клієнтський досвід світового рівня у більше ніж 50 дилерських центрах. «Віннер Коледж» навчає та розвиває всіх членів команди «Віннер» задля забезпечення сервісу найвищого рівня. Також «Віннер» будує та обслуговує житлову та комерційну нерухомість. «Віннер» націлений бути прикладом чесного, прозорого і соціально відповідального бізнесу, підвищувати якість життя клієнтів і співробітників, надаючи першокласні товари, послуги та кар’єрні можливості. З детальною інформацією ви можете ознайомитися на сайті.