Поки осінні сонячні дні і плюсова температура продовжують радувати нас, досвідчені автомобілісти вже готують свої автомобілі до експлуатації в умовах низьких температур і несприятливої зимової погоди. Про необхідність перевзутися з літньої гуми на зимову знають усі автомобілісти і сигналом до цього є перші черги на шиномонтажах. Але про те, що потрібно заздалегідь залити зимовий омивач, перевірити рівень антифризу і подбати про наявність інших технічних рідин, іноді забуваємо.
Зимовий омивач скла
Щоб навіть після заморозків вночі у вас не було проблем із очищенням лобового скла, необхідно вже зараз залити в бачок омивача незамерзайку. Найдоцільніше на період листопада-середини грудня, коли ймовірність великих морозів малоймовірна, придбати концентрат. Його можна розбавити з дистильованою водою на «необхідний мінус», а також врахувати наявність у бачку літньої рідини, що залишилася. Концентрат на -80 оС є в лінійці LIQUI MOLY у різних обсягах – у каністрі на 4 л та у фасуванні на 1 л.
Готовий до застосування зимовий омивач Scheiben Frostschutz продається в 4-літровій каністрі і призначений для використання при температурі навколишнього середовища до -27 оС.
Розморожувач скла та силіконовий спрей Не зайвим у багажнику автомобіля у зимовий період буде і розморожувач скла. З його допомогою можна прибрати не тільки зледеніння, а й впоратися без пошкоджень із двірниками, що примерзли до лобового скла. Після розбризкування рідини цього препарату на обмерзлу поверхню лід через деякий час розчиняється самостійно.
Після мийки автомобіля взимку є велика ймовірність примерзання ущільнювачів дверей та багажника. Тому у таких випадках бажано використовувати мастило для ущільнювачів на інших гумових деталей. Його рекомендується застосовувати і як профілактику, адже на припаркований біля будівлі автомобіль могла весь день капати тала вода з даху. Універсальний силіконовий спрей необхідно нанести на гуму. Це не дасть їй примерзнути до кузова, навіть якщо в місце контакту двох матеріалів потрапить волога.
Антифриз
Система охолодження автомобіля найчастіше відмовляє взимку. Саме її компоненти зазнають найбільш значних температурних перепадів, а звідси – «загострення» прихованих до пори несправностей: розвиток втомлених тріщин патрубків, нещільностей з’єднань. Тому бажано регулярно оглядати двигун та його системи на предмет виявлення запотівань та явних витоків охолоджуючої рідини. Важливим індикатором стану системи охолодження є рівень антифризу – постійно контролюючи його, можна скласти уявлення про відсутність або наявність проблем. Антифриз високої якості на основі високоефективного пакету антикорозійних присадок продовжує ресурс деталей та знижує ймовірність відмови двигуна у суворий зимовий сезон.
Такі присадки-антигелі можна знайти в асортименті продукції німецького виробника LIQUI MOLY, називаються вони Diesel fliess-fit. Можуть бути як в обсягах відразу для застосування, так і концентратами для розведення в певних пропорціях згідно з інструкцією. Присадка забезпечує працездатність дизельного пального до температури довкілля -31 оС. Зберігати ємність з присадкою-антигелем слід за позитивної температури, а застосовувати її слід напередодні сильних морозів (присадка не розморожує дизельне пальне, яке вже замерзло).