Створити найбільш затишний, спокійний, комфортний електромобіль – ось в чому полягала ідея нового творіння DS Automobiles. Після запуску моделей DS 3, DS 4, DS 7, DS 9, сьогодні саме Новий DS N°8 знаменує початок нової ери в історії Бренду. Адже електромобіль DS N°8 є першим втіленням нового дизайнерського стилю Бренду та вперше буде пропонуватися виключно лише як електромобіль – це дуже важливо для зміцнення позицій концерну Stellantis в Європі.
Одночасно з запуском новинки, Бренд DS Automobiles відкриває нову філософію найменування моделей. Відтепер всі моделі Бренду будуть позначатись через символ «N°» (це стандартний варіант запису слова «номер» французькою мовою), втілюючи елегантність і непідвладність часу. Крім того, символ «°» на задній частині кузова виконаний у вигляді мініатюрного діаманту, наче додатково символізуючи ДНК Бренду DS Automobiles: вишуканість та елегантність, максимальна увага до деталей. Після позначення-символу «N°» буде вказана певна цифра.
Для запуску нового електромобіля недарма було обрано саме позначення DS N°8 – адже цифра 8 за своєю формою близька до знака нескінченності та асоціюється з рівновагою і відчуттям спокою. Нарешті, щоб посилити ідентичність Бренду, на задній частині кузова буде розміщено напис «DS AUTOMOBILES» та окремо вказано позначення моделі «N°8».
Новий DS N°8 – надзвичайний та аеро-ефективний електромобіль
Сповнений вишуканості та технологічності, дизайн Нового DS N°8 є впевненим поглядом в майбутнє та маніфестом-презентацією найвищого рівня французького автомобільного мистецтва. Форма кузова DS N°8 наче запрошує вирушати в далекі подорожі. Усе завдяки чудово опрацьованій аеродинаміці, яка обіцяє збільшення запасу автономного пробігу.
Наприклад, аеродинамічні показники Нового DS N°8 становлять Cd=0,24 (Cx=0,24) та CdA=0,64; це одні з найкращих показників у своєму класі. Кожна частина кузова нового електромобіля була ретельно перевірена та опрацьована в аеродинамічній трубі. Уся робота над аеродинамікою принесла визначні результати: завдяки покращенню аеродинамічної ефективності, вдалось знизити споживання енергії. А це означає, що на одному заряді акумулятора можна подолати більшу відстань – дуже важливо для електромобіля! Так, для Нового DS N°8 саме за рахунок аеродинаміки вдалось збільшити запасу ходу на +60 км (за правилами вимірювального циклу WLTP) або навіть +75 км (якщо говорити саме про швидкісний рух на автостраді). Зовнішні розміри Нового DS N°8 гарантують ідеальний баланс форм та пропорцій: довжина кузову складає 4,82 м; ширина дорівнює 1,90 м; висота сягає 1,58 м.
Новий DS N°8 демонструє свій вражаючий світловий підпис
Новий DS N°8 одразу вражає передньою частиною кузова з оригінальним V-подібним світловим підписом. Тонкий вертикальний «світловий підпис» нагадує про всі актуальні моделі Бренду DS Automobiles та, водночас, дозволяє зазирнути в майбутнє. Крім того, це світлове рішення наче візуально окреслює межі нового електромобіля на дорозі, акцентуючи увагу на його ширині.
Особливі фари Нового DS N°8 складаються з трьох окремих горизонтальних модулів та восьми LED-елементів, які формують візерунок Clous de Paris, що ідентичний декоративному оздобленню в салоні. Ще однією унікальною інновацією в автомобільному світі виступає решітка повітрозбірника DS LUMINASCREEN з яскравим підсвічуванням. А завершує «ансамбль світла» в передній частині кузова DS N°8 фірмовий логотип DS з підсвічуванням – це вперше на серійній моделі Бренду!
Новий DS N°8 також є першою моделлю в лінійці Бренду, що має вертикальний світловий знак позаду. Оригінальний вертикальний світловий елемент робить Новий DS N°8 миттєво пізнаваним вночі, навіть на відстані 100 метрів. А особлива тригранна форма ліхтарів LIGHT BLADE покращує аеродинамічні якості та оптимізує повітряні потоки у задній частині кузова. Нарешті, варто відзначити й сегментований візерунок всередині ліхтарів.
Унікальне розширене двокольорове фарбування
Аналогічно, як це було реалізовано на концепт-карі DS AERO SPORT LOUNGE, Новий DS N°8 пропонує розширений варіант двокольорового фарбування кузову, де використовується контрастний глибокий чорний колір. Цей колір очікувано присутній на даху, але також продовжується на капоті та поширюється навіть на решітку радіатора. Завдяки такому рішенню, вдалось підкреслити унікальну форму кузова елегантного електромобіля DS N°8, що символізує розквіт французького кузовобудування.
Для Нового DS N°8 буде запропоновано п’ять кольорів кузова, включаючи три нові: проникливо-синій TOPAZ BLUE, стримано-сірий PALLADIUM GREY, небесно-чистий білий ALABASTER WHITE. Ці кольори ідеально доповнюють палітру з двох класичних варіантів забарвлення: ніжний-перлинний CRYSTAL PEARL та традиційно-чорний PERLA NERA BLACK.
Особливий дизайн – для максимально аеродинамічної ефективності
Продумана форма кузова Нового DS N°8 сприяє покращенню його аеродинамічних якостей. А завдяки великій колісній базі (2,90 м) та оптимальному кліренсу, розробникам електромобіля DS N°8 вдалось ідеально оптимізувати протікання потоків повітря – що, серед іншого, й дало можливість забезпечити дивовижний запас ходу до 750 км.
Чудова аеродинамічна ефективність також створюється завдяки новітнім технологіям, як ось CONTROLLED AIR TAKE – це повітрозбірник з рухомими заслінками. За певних підходящих умов, заслінки можуть закриватись та знижувати аеродинамічний спротив в зоні повітрозбірника аж до 95% (порівняно зі звичайним повітрозбірником) або до 40% (порівняно зі схожими конструкціями у конкурентів). Завдяки цьому, вдається знизити споживання енергії та, відповідно, отримати збільшення запасу ходу – додатково до +18 км (за правилами вимірювального циклу WLTP) або навіть до +22,5 км (якщо говорити саме про швидкісний рух на автостраді). Слід зазначити, що низький капот також сприяє зниженню аеродинамічного спротиву та оптимізації споживання енергії.
Ідея «мистецтва подорожей» отримує нове втілення
Новий DS N°8 дарує унікальні відчуття, які виникають ще навіть до початку подорожі та до того, як водій або пасажири потраплять в салон. Наприклад, функція Proximity Free Keyless Entry & Start дозволяє керувати дверними ручками з електроприводом та висувати їх як раз в той момент, коли власник наближаєтеся до свого електромобіля. До речі, передні дверні ручки з електроприводом пофарбовані в колір кузова, а ручки задніх дверцят інтегровані та наче приховані в дверних стійках.
Крім того, Новий DS N°8 вражає вишуканим інтер’єром, що випромінює затишок, спокій, комфорт. Цього вражаючого ефекту вдається досягнути фоновим підсвічуванням та вишуканим декором, а також використанням високоякісних матеріалів оздоблення, включаючи шкіру Nappa та шліфований алюміній.
Передня панель салону, що поєднує споконвічну майстерність та сучасні технології
Новий DS N°8 пропонує інтер’єр, який ідеально втілює розуміння французького комфорту та розкоші. Широка передня панель наче огортає пасажирів, даруючи їм відчуття спокою та цілісності. Уся передня панель виконана у так званому «Безшовному дизайні»: це унікальне поєднання вишуканого декору, наче витвір досвідчених майстрів, та високотехнологічних систем сьогодення. Наприклад, в передню панель інтегровані сенсорний дисплей та органи керування мультимедійною системою, вентиляційні дефлектори клімат-контролю, елементи фонового освітлення салону тощо. «Чистота» дизайну та унікальні матеріали оздоблення свідчить про ідеальну алхімію поєднання витонченості та технологічності, чого можуть досягнути лише майстри Бренду.
Крім того, варто звернути увагу на рельєфні елементи-вставки Clous de Paris, що прикрашають кермо та вентиляційні дефлектори. А також – на шви з ефектом мініатюрних перлин, які знаходять собі місце на панелі приладів та підлокітниках. Нарешті, згадаємо і про оздоблення сидінь шкірою Nappa у вигляді елементів ремінця годинника. Усе це вже давно є характерними деталями оздоблення салонів численних моделей DS Automobiles.
Салон, де панує відчуття безтурботності та затишку
Згадуючи концепт-кар DS AERO SPORT LOUNGE, розробники Нового DS N°8 створили унікальні передні сидіння з обволікаючою формою та повністю інтегрованими підголівниками. Використання спеціальної піни-наповнювача високої щільності та додавання регульованої бокової підтримки на спинках сидінь, доповнюють відчуття максимальної зручності посадки. До того ж, передні сидіння пропонують водію та пасажиру не лише підігрів, але також вентиляцію та навіть функцію масажу спини.
Тепловий комфорт підсилюється системою DS NECK WARMER – унікальним пристроєм, який пропонує обігрів якомога ближче до відкритих частин тіла. Таким чином, вдається створити відчуття тепла та затишку, при цьому витрачаючи небагато енергії електромобіля. Особливі підігрівачі для шиї встановлені на спинках передніх сидінь та мають кришталевий логотип DS з фоновим підсвічуванням.
Пасажирам на задніх сидіннях також забезпечуються високий рівень комфорту: чудовий простір для колін, гарний запас місця для голови (зазор від сидіння до стелі позаду сягає 84 см), оптимальній нахил спинки сидіння – під кутом 30 градусів. Водночас, задній диван не вимагає жодних компромісів щодо практичності, адже він пропонує можливість складання в пропорції 40/20/40 (розділена спинка заднього дивану). Нарешті, додатковому комфорту задніх пасажирів сприяють функції підігрів та вентиляції сидінь.
Новий DS N°8 також вражає ідеальною звукоізоляцією, яку досягається одразу кількома чинниками: ретельно опрацьована аеродинаміка, численні звукоізолюючі елементи, багатошарове ламіноване скло тощо. Зрештою, усе це формує чудову тишу в салоні та ідеально доповнює враження від першокласної подорожі.
Витончена центральна консоль салону
З дебютом Нового DS N°8 французьке мистецтво подорожей набуває нового втілення, що знаходить своє відображення в кожній деталі. Наприклад, у витонченій двоповерховій центральній консолі з ефектом, наче одна її частина злетіла в повітря.
Так, на верхній частині розташовані найважливіші елементи керування: селектор з позиціями P-R-N-D, клавіша-перемикач Drive Mode, регулятор гучності аудіо-системи – усі ці органи керування знаходяться безпосередньо під рукою водія. Проте важливе не лише ідеальне розташування, але й ідеальне оздоблення: елементи керування що своєю формою нагадують дорогоцінний кришталь в ювелірних виробах. Крім того, витончена світлова анімація створює враження мініатюрної галактики в салоні Нового DS N°8, що ідеально відповідає його футуристичній зовнішності. Нарешті, місце для зберігання телефону з м’яким оздобленням Alcantara® нагадує шкатулку для улюблених прикрас.
Великий, але ідеально інтегрований центральний дисплей
Центральний дисплей в салоні електромобіля має дуже великий розмір (діагональ 16 дюймів) та пропонує чудові можливості персоналізації. Також дисплей працює у поєднанні з мультимедійною систему DS IRIS SYSTEM 2.0 з можливістю голосового керування.
Окремо варто відзначити, що дисплей виконано дуже тонким та наче інтегровано в передню панель – завдяки цьому, він ідеально зливається з поверхнею, не порушуючи загального враження від вишуканого оздоблення салону. Можна не сумніватись, що водій та пасажири Нового DS N°8 гідно оцінять як плавність роботи мультимедійної системи та чудове зображення новітнього дисплею, так і його елегантний вигляд та інтеграцію в загальний дизайн салону.
За аудіокомфорт в салоні відповідає аудіо-систем преміального класу FOCAL Electra 3D. Новий DS N°8 отримує 14 висококласних інтегрованих динаміків загальною вихідною потужністю 690 Вт, що обіцяє захоплюючі враження та надзвичайну гучність музики без втрати якості звучання.
Великий функціональний багажник
Незважаючи на витончений та футуристичний дизайн, електромобіль DS N°8 також доволі практичний. Наприклад, він пропонує великий багажник (об’єм до 620 літрів під кришкою-поличкою) у правильній формі паралелепіпеда, що робить його дуже зручним у використанні під час завантаження великогабаритних речей. Кришка багажника оснащена електроприводом, завдяки чому можна регулювати висоту відкривання – аж до 185 см максимум – що дозволяє отримати чудовий доступ до багажника. Нарешті, надзвичайна глибина багажного відсіку на рівні 1,16 м гарантує можливість перевезення довгомірів навіть без необхідності складати спинки задніх сидінь.
Унікальні варіанти оздоблення салону
Новий DS N°8 пропонує чудовий вибір елегантних та вишуканих варіантів оздоблення салону, які пропонуються в залежності від певного виконання електромобіля – PALLAS або ETOILE. Фірмовим кольором салону для Нового DS N°8 виступає ніжний синій відтінок Eternal Blue, який гармонічно поєднує відчуття спокою та потужну приховану енергетику.
Новий DS N°8 – втілення ідеї «динамічного спокою» від майстрів DS Automobiles
Новий електромобіль DS N°8 є синонімом динамічного спокою під час кожної подорожі – Усе завдяки застосуванню передових технологій, спрямованих на покращення враження від водіння. Мистецтво подорожей підіймається на новий рівень завдяки численним інноваціям та розробкам, що були знайдені спеціалістами Бренду DS Automobiles.
Новий DS N°8 використовує сучасну платформу STLA Medium від Групи Stellantis. Ця платформа ретельно оптимізована за довжиною та шириною для розміщення навіть великих акумуляторів – наприклад, ємністю до 97,2 кіловат-годин. Також ця платформа дає змогу використовувати великі колеса діаметром 740 мм, що ідеально підходить для нового флагмана Бренду DS Automobiles.
Крім того, Новий DS N°8 отримує певні важливі переваги завдяки використанню нових елементів передньої та задньої підвіски, а також спеціальної гальмівної системи, адаптованої до його електричної технології – наприклад, передбачена система багатоступеневої рекуперації та керування однією педаллю. Нарешті, усі налаштування шасі ідеально відповідають ДНК Бренду DS Automobiles, завдяки чому вдається створити це відчуття «динамічного спокою» під час керування Новим DS N°8!
Ключові показники: потужність – до 375 к.с., запас ходу – до 750 км
Новий DS N°8 буде доступний у трьох повністю 100% електричних версіях, що запропонують потужність 230 к.с., 245 к.с., 350 к.с., а також один електромотор (передній привод FWD) або два електромотори (повний привод AWD) та два акумулятори на вибір покупця.
Новий DS N°8 буде доступний з двома акумуляторними батареями на вибір клієнта. Електромобіль DS N°8 FWD (230 к.с.) буде пропонуватись з акумулятором корисною ємністю 74 кіловат-годин, що обіцяє оптимальне поєднання вже достатнього запасу ходу та привабливої ціни. Водночас, електромобілі DS N°8 FWD LONG RANGE (245 к.с.) та DS N°8 AWD LONG RANGE (350 к.с.) отримають збільшений акумулятор корисною ємністю 97,2 кіловат-годин, завдяки чому можна досягнути максимального запасу автономного пробігу. Наприклад електромобіль DS N°8 FWD LONG RANGE має нормативний запас ходу 750 км та рівень споживанням енергії 12,9 кіловат-годин на 100 км (згідно WLTP). Крім того, для такого електромобіля заявлено вражаючий запас ходу понад 500 км по автомагістралі при умові дотримання постійної швидкості 120 км/год.
Новий DS N°8 пропонує першокласну динаміку: наприклад, час прискорення від 0 до 100 км/год. становить лише 5,4 секунди (для версії AWD LONG RANGE) або тримається на рівні 7,7-7,8 секунди (для версій FWD в залежності від акумулятора). Максимальна швидкість будь-якого варіанту електромобіля DS N°8 обмежена на рівні 190 км/год. для оптимізації споживання енергії та збільшення можливості автономного пробігу на дальніх дистанціях.
Інтелектуальне керування повним приводом
На електромобілі DS N°8 AWD LONG RANGE керування заднім електромотором відбувається таким чином, щоб забезпечити найкращі враження від водіння. Наприклад, в режимі ECO електромобіль DS N°8 постійно використовує лише передній електромотор та передній привод, активуючи задній електромотор лише в режимі kick-down для миттєвого вивільнення максимально-можливої потужності, що розподіляється на всі чотири колеса.
У звичайному режимі Normal, електромобіль DS N°8 AWD LONG RANGE вже використовує два електромотори для забезпечення максимального рівня зчеплення з дорогою під час рушання з місця, але потім задній електромотор поступово вимикається. Проте якщо це необхідно – під час динамічного прискорення, за умови можливого пробуксовування передніх коліс – задній електромотор негайно підключається та забезпечує максимальну потужність і повний привод на всі чотири колеса. Завдяки таким періодичним відключенням електромотору, вдається оптимізувати енергетичну ефективність та зменшити споживання енергії, а отже – відповідно, збільшити можливий запас ходу.
Нарешті, в режимах Sport та AWD водій може насолоджуватись постійним повним приводом зі спеціальною логікою управлінням крутним моментом для кожної програми-режиму руху. Наприклад, в режимі Sport пріоритет віддається потужності, а в режим AWD систем робить усе для максимізації зчеплення з дорогою. Водій може контролювати інформацію про роботу повного приводу та двох електромоторів на дисплеї цифрової панелі приладів.
Спрощений процес зарядки і коротші зупинки для підзарядки – завдяки Новому DS N°8
Новий DS N°8 дозволяє суттєво зменшити кількість необхідних зупинок для підзарядки акумулятора та їх тривалість, що дуже важливо під час довгих багатокілометрових подорожей. Крім того, це єдиний електромобіль у своєму класі, здатний проїхати 450 км по автомагістралі без необхідності додаткового заряджання.
Завдяки підтримці «швидкої зарядки» з максимальною потужністю 160 кВт на постійному рівні (при заряді акумулятора в межах від 20% до 55% його ємності), а також завдяки наявності функції попередньої підготовки (прогріву/охолодження) акумуляторної батареї, можна максимально пришвидшити процес заряджання. Так, підзарядка акумулятора в межах від 20% до 80% його ємності потребує лише 27 хвилин, за умови використання станції «швидкої зарядки» високої потужності з постійним струмом.
Для повсякденних поїздок, які вимагають меншого радіусу дії, Новий DS N°8 пропонує бортові вбудовані зарядні пристрої змінного струму потужністю 11 кВт або 22 кВт (останній буде доступний пізніше). Також передбачена система інтелектуального керування акумулятором, яка активується з центрального екрана в салоні. У цьому випадку, блок керування SBM (Smart Battery Management) обмежує максимальний рівень зарядку акумулятора в межах 80% його ємності, що рекомендовано для збільшення довговічності хімічних елементів акумулятора.
Бортові зарядні пристрої потужністю 11 кВт і 22 кВт також підтримують функцію V2L (Vehicle to Load) для передачі електроенергії на зовнішні електричні пристрої та, відповідно, можливість їх живлення від акумулятора електромобіля.
Тепловий насос – вже в переліку стандартної комплектації
Завдяки високоефективному тепловому насосу, витрати енергії для обігріву салону виявляються на 40% нижчими, ніж для аналогічного електромобіля без теплового насосу. Таким чином, Новий DS N°8 пропонує вищий рівень комфорту, при цьому зберігаючи енергію акумулятору для можливості подовження дистанції пробігу.
Рекуперативне гальмування і режим керування однією педаллю
Новий DS N°8 є справжнім взірцем ефективності в питаннях електричної мобільності – причому не лише з точки зору аеродинаміки, але й також з точки зору технічних рішень в керуванні його електроприводом та в питаннях підзарядки акумулятора. Так, окрім традиційного гальмування педаллю, Новий DS N°8 пропонує три різні режими рекуперативного гальмування, під час якого можна збирати та накопичувати енергію. Кожен з рівнів рекуперації передбачає різну силу сповільнення: низька інтенсивність рекуперації – сповільнення 0,6 м/с²; помірна інтенсивність рекуперації – сповільнення 1,2 м/с²; висока інтенсивність рекуперації – сповільнення 1,8 м/с².
Максимальний комфорт та відчуття динамічного спокою
Новий DS N°8 має все, щоб перетворити кожну поїзду на комфорту, безпечну, розслаблюючу подорож: адаптивна підвіска, проекційний дисплей, система нічного бачення тощо.
Підвіска DS ACTIVE SCAN – все для першокласного комфорту
Новий DS N°8 стандартно оснащений системою адаптивної підвіски, що працює у взаємозв’язку з фронтальною камерою, розташованою у верхній частині лобового скла. Завдяки цій камері огляду дороги, датчикам положення кузова, а також трьом акселерометрам, система адаптивної підвіски постійно аналізує дорожню поверхню і передає інформацію на бортовий комп’ютер, який індивідуально налаштовує роботу амортизаторів для кожного з коліс. Механізм керування амортизатором складається з електромагнітного клапану, який контролює проходження мастила від нижньої до верхньої камери амортизатора або навпаки (залежно від того, чи потрібно амортизатору стиснутись чи розпуститись). Завдяки цьому, підвіска ідеально адаптується до нерівностей дороги в режимі реального часу, забезпечуючи Новому DS N°8 дивовижну керованість та комфорт руху в кожній подорожі.
Система нічного бачення DS NIGHT VISION
Система DS NIGHT VISION покращує видимість вночі завдяки інфрачервоній камері, розташованій в передньому бампері. Таким чином, Новий DS N°8 може помічати та розпізнавати пішоходів і тварин на відстані до 300 метрів попереду себе. Система відображає загальну картинку-зображення з камери нічного бачення на цифровому дисплеї панелі приладів. Ця система є важливою перевагою, коли йдеться про додаткову безпеку на дорозі та забезпечення спокою під час нічних поїздок.
Унікальні фари DS PIXELVISION
Інноваційні фари DS PIXELVISION поєднує в собі всі новітні технології (адаптивне освітлення, поворотне дальнє світло, матричне світло з можливістю «вирізання» об’єктів зі світлового пучка), щоб забезпечити найкращий комфорт для водія під час нічних подорожей. Крім того, унікальні фари DS PIXELVISION є однім з характерних елементів зовнішнього дизайну Нового DS N°8, адже ці фари виділяються вісьмома «діамантовими наконечними» з потужним світлом всередині. Інтелектуальна система освітлення може «зчитувати» дорогу на відстані до 400 метрів, виявляти інших учасників дорожнього руху, прораховувати їх траєкторію тощо. І далі, на основі цих даних, гнучко керувати світловим променем фар DS PIXELVISION так, щоб забезпечити максимальний рівень освітлення для водія Нового DS N°8 та, водночас, уникнути засліплення інших учасників дорожнього руху.
Новий DS N°8 також оснащено функцією HIGH BEAM BOOST, яка полягає в більш інтенсивному освітленні в центрі світлового пучка дальнього світла. Цей режим вмикається автоматично за умови прямої дороги та досягнення швидкості 80 км/год. – в цьому випадку дальність освітлення збільшується аж до 520 метрів, що дозволяє чудово бачити дорогу попереду. Натомість, в швидкісному діапазоні від 40 км/год. до 70 км/год. та за умови повороту керма на певний кут, система освітлення може вмикати додатковий світловий промінь для освітлення узбіччя та покращення видимості справа/зліва від основної дороги. Ближнє та дальнє світло повертається вправо/вліво для освітлення внутрішньої частини повороту, слідуючи траєкторії руху транспортного засобу незалежно від його швидкості.
Численні системи безпеки – завжди на сторожі
Оскільки відчуття безпеки також безпосередньо пов’язано з відчуттям душевного спокою, Новий DS N°8 отримав широкий набір систем безпеки та допомоги водію.
Система напів-автономного водіння DS DRIVE ASSIST 2.0
Високотехнологічна система DS Drive Assist 2.0 – це ще один крок до напів-автономного водіння. Наприклад, система забезпечує зміну смуги руху без підтвердження маневру водієм. Ця функція спрацьовує на швидкості від 70 до 140 км/год. та активується автоматично, коли водій натискає покажчик повороту в потрібному напрямку для пере-лаштування вліво/вправо. Далі електромобіль самостійно перевіряє, чи на бажаній смузі руху немає інших транспортних засобів і, якщо необхідні умови виконуються, починається напівавтоматична зміна смуги руху. Система спрямовує електромобіль на призначену смугу руху за допомогою невеликих відхилень керма. Якщо маневр визнається к небезпечний, тоді лунає звуковий сигнал, в полі зору водія відображаються попереджувальні лінії, а електромобіль відмовляється змінювати смугу руху.
Система DS DRIVE ASSIST 2.0 також пропонує покращено функцією ACC PREDICTIVE, яка зберігає всі функції адаптивного круїз-контролю з можливістю зупинки та початку руху (ACC Stop&Go), а на додачу пропонує можливість адаптувати швидкість руху відповідно до профілю дороги та діючих обмежень швидкості. Завдяки цьому, водій може використовувати всі переваги адаптивного круїз-контролю ACC у більшій кількості дорожніх ситуацій для забезпечення максимально спокійного водіння. Завдяки електронним мапам (якщо вони існують для даної місцевості) та камері на лобовому склі, система визначає тип дороги (швидкісна автомагістраль, другорядна дорога тощо), актуальні обмеження швидкості, а також розуміє радіус наступного повороту. На основі цих даних, система може підбирати найбільш оптимальну швидкість руху, сповільнювати електромобіль DS N°8 перед поворотом, а потім знову давати команду на прискорення. Ця функція також активна та допомагає під час руху на кільцевих розв’язках і перехрестях.
Нарешті, до комплексної системи DS DRIVE ASSIST 2.0 також входить функція підтримки смуги руху. Ця функція визначає небажане зміщення за межі смуги руху і поступово спрямовує електромобіль в протилежному напрямку, щоб утримати його на своїй смузі руху. Система працює на швидкості від 70 до 180 км/год. та розпізнає небажане зміщення вправо/вліво по відсутності відповідного вказівника повороту. Ця функція є нормативною вимогою в Європі, можливе її вимкнення через меню налаштувань на сенсорному екрані.
Активна система допомоги при зміні смуги руху
Система Active Lane Assist – це найсучасніша технологія контролю смуги руху, що працює у поєднанні з функцією моніторингу «сліпих зон» позаду електромобіля. Система використовує радари з дистанцією роботи до 75 метрів, замість звичайних ультразвукових датчиків з дистанцією спрацювання кілька метрів. Ця система попереджає водія про транспортні засоби, що наближаються ззаду справа/зліва та вмикає попереджувальний світлодіод у зовнішньому боковому дзеркалі з відповідного боку. Якщо водій не реагує на попередження й усе ще намагається змінити смугу руху, то в цьому випадку система чинить легкий опір керму, намагаючись утримати водія від небезпечного маневру.
Датчики паркування та система кругового огляду VISION 360
Новий DS N°8 оснащений набором з 12 ультразвукових датчиків, які розміщені по всьому периметру кузова та дозволяють моніторити оточуюче середовище. Вони ідеально доповнюються камерою заднього огляду VISIO PARK, що значно спрощує маневрування заднім ходом. Та навіть більше: для новітнього електромобіля Бренду доступна система кругового огляду VISION 360 з додатковими трьома камерами. Таким чином, загальна кількість камер може сягати чотирьох, що забезпечує повний 360-градусний огляд навколишнього середовища поруч з електромобілем.
Попередження про перехресний рух позаду
Система Rear Cross Traffic Alert розроблена для того, щоб допомогти безпечно виїхати заднім ходом з місць, де можна не помітити наближення іншого транспорту або людей. Для контролю перехресного руху, система використовує задній радар, який дозволяє моніторити дві зони біля кузова – на відстані до 40 метрів, праворуч і ліворуч. Система працює на швидкості від 0 до 10 км/год.
Попередження про натискання неправильної педалі
Система WPP (WRONG PEDAL PREVENTION) виявляє, що водій плутає педалі акселератору та гальма. Це особливо важливо, коли в екстреній ситуації людина може замість педалі гальм сильно натиснути педаль акселератору. В цьому випадку, якщо перешкода знаходиться в безпосередній близькості від електромобіля, водій отримує відповідне візуальне та звукове попередження. Система WPP спрацьовує як на передній, так і на задній передачах.
Активна система екстреного гальмування та автоматичне гальмування при аварії
Система екстреного гальмування активується автоматично на швидкості від 7 км/год. та може надавати попереджувальні сигнали або давати команду на гальмування. Система подає попереджувальні сигнали кількох рівнів: візуальне сповіщення на панелі приладів щоб повідомити про безпосередню близькість до іншого транспортного засобу; звукове та навіть вібраційне сповіщення у разі неминучого ризику зіткнення; нарешті, за умови відсутності реакції водія – автоматичне екстрене гальмування для того, що уникнути удару або зменшення його наслідків. Система працює вдень і вночі, на максимальній швидкості до 140 км/год., а також розпізнає автомобілі, велосипедистів, пішоходів.
За умови зіткнення та розкриття подушок безпеки, гальмівна система автоматично спрацьовує та повністю гальмує електромобіль, щоб уникнути потенційного вторинного зіткнення з перешкодою та/або спричинити подальшу аварію. Також в цьому випадку автоматично вмикається аварійна світлова сигналізація.
Мультимедійна система нового покоління
Новий DS N°8 оснащений операційною системою, потужність якої збільшено в десять разів порівняно з попередниками.
Мультимедійна система DS IRIS SYSTEM 2.0 – це нова, багатофункціональна, потужна система з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом у стилі смартфона. Наприклад, сенсорний екран розділено на дві зони. Перша, ліворуч, призначена для водія. Зона праворуч, відповідно, належить пасажиру. Частина для водія може мати до 4 різних екранів, які прокручуються горизонтально та відображають потрібні віджети (ярлики) для доступну до необхідних функцій або розділу мультимедійної системи. У пасажирській зоні надається різноманітна додатково-розважальна інформація, яка прокручується вертикально. Для забезпечення максимальної практичності, смужка з усією необхідною інформацією (зовнішня температура, з’єднання Bluetooth, стан заряду телефону, час тощо) постійно відображається на дисплеї в будь якому його режимі. Аналогічно, як і актуальна інформація про роботи системи клімат-контролю, яка завжди доступна за одним дотиком пальця.
Ця новітня мультимедійна система побудована за принципом «все-в-одному» й включає в себе: аудіо-програвач на 8 або навіть 14 динаміків (преміальна Hi-fi-система Electra 3D від Focal), набір з 4 портів типу USB-C, підтримку підключення Bluetooth, можливості бездротових підключень Apple CarPlay та Android Auto тощо.
Таблиці технічних характеристик Нового DS N°8
Версія FWD | Версія FWD HIGH RANGE (HR) | Версія AWD LONG RANGE (LR) | ||
Максимальна потужність (пікова потужність) | 230 к.с. (260 к.с.) | 245 к.с. (280 к.с.) | 350 к.с. (375 к.с.) | |
Крутний момент | 345 Нм | 345 Нм | 511 Нм | |
Ємність батареї (NET) | 74 кіловат-годин | 97,2 кіловат-годин | ||
Робоча напруга батареї | 400 В | 400 В | ||
Запас ходу | 572 км | 750 км | 686 км (орієнтовно) | |
Ефективність за WLTP (замір споживання енергії від батареї до коліс) | 12,9 кіловат-годин на 100 км | 12,9 кіловат-годин на 100 км | 14,2 кіловат-годин на 100 км | |
Час прискорення 0-100 км/год. | 7,7 секунди | 7,8 секунди | 5,4 секунди | |
Проходження дистанції 1000 метрів, старті з місця | 28,5 секунди | 28,5 секунди | 25,5 секунди | |
Максимальна швидкість | 190 км/год. | 190 км/год. | 190 км/год. |
Час заряджання акумулятора в межах 20-80% | Для версії LONG RANGE | |||
Зарядка змінним струмом AC | Зарядний пристрій потужністю 11 кВт | 1-фазний – до 7,4 кВт | 8 год. 50 хв. | |
3-фазний – до 11 кВт | 5 год. 55 хв. | |||
Зарядний пристрій потужністю 22 кВт | 3-фазний – до 22 кВт | 3 год. 00 хв. | ||
Зарядка постійним струмом DC | Допустима потужність під час зарядки постійним струмом ≥ 200kW | 27 хв. |
Вага (кг) | Версія FWD | Версія FWD HR | Версія AWD LR |
Мінімальна споряджена вага | 2120 | 2 180 | 2 289 |
Можливість буксирування причепу з гальмами, допустима вага, до | 1 260 | 1 200 | 1 400 |
Можливість буксирування причепу, з урахуванням перенесення навантаження, до | 1 460 | 1 400 | 1 600 |